Iskanje: hribi

Sinoči ob 20.26 so v naselju Hrib pri Orehku, občina Novo mesto, gorele saje v dimniku stanovanjske hiše. Gasilci GRC Novo mesto in PGD Stopiče so nadzorovali gorenje saj in očistili tuljavo, pregledali območje okoli dimnika ter lastniku odsvetovali nadaljnje kurjenje do prihoda dimnikarja. preberite več »

Včeraj

Lepota in zdravjeSiol.netpred 15 urami in 50 minutami
Slika članka
Moda v hribih? Tudi pohodniška oblačila so lahko trendovska.
Vikend je v toplih pomladnih in poletnih dneh popoln za osvežujoč pohod na bližnji hrib ali celo v visoke gore. Slovenija je obdarjena z izjemnimi naravnimi lepotami, kar pomeni, da imate na voljo raznoliko izbiro izletov. Preden se odpravite na pot, pa je ključnega pomena, da poskrbite za primerno opremo, ki vam bo omogočila udobno in brezskrbno osvajanje vrhov. Pobrskali smo po ponudbi pohodniških oblačil pri nas in izbrali trendovske kombinacije.

sreda, 17. april

SlovenijaDnevnikpred 1 dnem, 14 urami in 17 minutami
Volitve na Hrvaškem: Prazne salve s Pantovčaka
Ljudje se na volitve podajo iz dveh razlogov. Ali si želijo, da nekdo zmaga, ali pa si zelo želijo, da nekdo izgubi. Kdor ne spada v noben tabor, ostane doma ali gre v hribe. Hrvaški vladajoči stranki HDZ se za njene vernike, ki hočejo, da zmaga,...

torek, 16. april

RumenoeNavtikapred 3 dnevi
Po zajtrku so se mi vsi pridružili na krovu Skokice in skupaj smo lahko uživali v razgledu na ledeno pravljico, ko pa se je pojavil veter, smo razvili jadra in v tišini jadrali med ledenimi lepoticami. Vsakih nekaj minut je tišino presekal glasen pok, ko se je lomila katera od ledenih gora ali pa ko so se v z gora v morje podirali večji ali manjši kosi ledu. Miloša, Karlo, Majo in Gregorja sem vprašal, ali naj do Ilulissata jadramo malo dlje naokoli ali pa si morda poiščemo pot kar med ledenimi gorami na izteku ledenega fjorda. Večinska želja je bila, da jadrajmo med ledenimi gorami, zato sem zavil v desno in iskal proste poti med ledenimi gorami in manjšimi kosi ledu čim bolj naravnost proti Ilulissatu. Posadki sem povedal, da se lahko zgodi, da se bo katera od ledenih gora prelomila ali pa prevrnila blizu nas in da takrat lahko nastane tudi večji val, ki lahko krepko zamaje barko in da morajo biti na to pripravljeni. Upal sem, da se to ne bo zgodilo in se tudi ni. Na poteh med ledenimi gorami smo srečevali domačine, ki so s svojimi čolni in ladjicami na ogled gora vozili številne turiste, ki so svoje fotoaparate usmerjali tudi v jadra Skokice. Popoldne smo pripluli v hudo natrpano ilulissatsko luko, za katero je v vodniku pisalo, da je zelo malo možnosti, da bi v njej dobili prost privez, če pa že, potem pa to morda dovolijo le za nekaj ur, da v mestu opraviš najnujnejše in nabaviš hrano, potem pa se moraš preseliti na sidrišče pred mestom. Z Gregorjem sem bil dogovorjen, da bo med mojo odsotnostjo v prihodnjih dveh tednih v Ilulissatu skrbel za barko in Gregor je vedel, da bi bilo to najbolj udobno v varnem zavetju pristanišča. Toda ko smo prišli v pristanišče, je bilo v njem toliko ribiških bark in čolnov, da sem komaj našel dovolj prostora, da sem obrnil našo barko. Skokico smo začasno privezali ob francosko jadrnico in z Gregorjem sva se odpravila »na misijo nemogoče« k ribiškemu pomolu na drugi strani zaliva, saj je Gregor rekel, da se bo na kakršen koli način poskusil z ribiči dogovoriti, da bi lahko pri njih privezali našo barko. Spraševal je pri enih ribičih, jaz pri drugih in nazadnje mu je uspelo dobiti informacijo, da je barka na robu pomola v popravilu in bo tam ostala še nekaj dni in da če Skokico za ta čas privežemo nanjo, verjetno ne bo motila nikogar. Le lastnika ribiške barke je treba še vprašati za dovoljenje. Skokico smo že čez četrt ure privezali ob ribiško barko na robu ribiškega pomola in Gregorju se je smejalo. Tudi sam sem bil tega varnega priveza zelo vesel, saj smo imeli preko ribiške barke lahek dostop do pomola in do mesta. Dva dni do odhoda domov smo izkoristili za sprehode čez hrib do ledenega fjorda in po razgibanih pohodniških poteh ob ledeniku in po hribih ter med jezeri v okolici Ilulissata. Gregor je naslednja dva tedna ostal na barki in poskrbel, da je v pristanišču varno počakala do moje vrnitve v Ilulissat. S svojo vztrajno prijaznostjo je dosegel, da je nemogoče postalo mogoče. Ribiške in druge barke ob pomolu so odhajale in prihajale za dan dva ali več, Gregorju pa se je vedno znova uspelo dogovoriti za privez ob njihov bok. Nekaj časa sta mu do odhoda domov družbo na krovu delala še Miloš in Karla, potem sta čez nekaj dni na Skokico prišla Dušan in z njim za teden dni tudi Alma, drugi teden avgusta pa sva se za nadaljevanje poti med arktične otoke Kanade vkrcala še z Alešem. Z Gregorjem sva se ob mojem prihodu srečala na letališču, saj je on z istim letalom odletel proti Islandiji in naprej domov. Še enkrat sem se mu zahvalil, da je dobro poskrbel za mojo »ljubico« in tudi za sodelovanje ter družbo na dosedanji poti od Gibraltarja čez Atlantik do Kanade in potem še na sever do Grenlandije. Gregor gre zdaj na jug v tople kraje, mi trije z Dušanom in Alešem pa na sever v hladne. < Ilulissat 1. del Nadaljevanje: 24.4.24 Knjige Mirana Tepeša o dosedanjih podvigih Proti soncu Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010. Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval, NAKUP Z vetrom Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe, Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel." Na poti okoli sveta je preplul kar 26.541 navtičnih milj. NAKUP Veliki trije Knjiga Veliki trije je že tretji jadralski potopis Mirana Tepeša. V njej je opisano jadranje mimo znamenitih treh južnih rtov: rta Horn, rta Leeuwin in Rta dobrega upanja, jadranje čez južni Pacifik od Francoske Polinezije do Čila, jadranje do in okoli Avstralije ter Tasmanije in samostojno jadranje čez Indijski ocean. NAKUP Miran Tepeš Miran Tepeš bo letos poskusil izpeljati podvig, ki ga je do sedaj uspelo izvesti le redkim jadralcem na svetu. Iz Atlantika namerava zapluti v Tihi ocean skozi prehod imenovan Severozahodni prehod. Prehod je plovna pot skozi Arktični ocean vzdolž obale Severne Amerike. Prehod je večino leta zamrznjen in ga je možno prepluti le v redkih poletnih obdobjih, ko se arktični led stopi oziroma pomakne dovolj severno, da je plovba možna. Miran Tepeš pluje z litijevimi baterijami BlueCell. Na krovu ima tri bateriji Bluecell 100Ah12V s kapaciteto 3x100 Ah, ki tehtajo zgolj po 12 kg in imajo življenjsko dobo 3000 ciklov - globokih praznjenj. Besedilo in fotografije: Miran Tepeš Gregor gre zdaj na jug v tople kraje, mi trije z Dušanom in Alešem pa na sever v hladne.

ponedeljek, 15. april

Ford ranger raptor 3,0 ecoboost e-4WD: Na cesti se počutiš kot pirat iz hribov
Fordov ranger raptor je klasificiran kot gospodarsko vozilo, a je v resnici namenjen zlasti ljubiteljem adrenalinskega načina življenja. Ciljni skupini je primerna tudi cena, ki za različico s 3-litrskim bencinskim motorjem in pokritim kesonom znaša

nedelja, 14. april

Breza raste povsod v naši deželi in dala je ime številnim krajem, kot so Brezovica, Brezovo, Brezov grič, Brezov hrib, Brezov vrh, Brezova ravan, Brezova... The post Kaj pravijo o brezi stare legende? appeared first on Novice: Velenje, Šoštanj, Šmartno ob Paki - Naš čas .
RumenoTočnotopred 5 dnevi
Postava stilistke Metke Albreht nam je vzela dih
Modna stilistka Metka Albreht za svojo postavo in dušo skrbi s hojo v hribe. Modna stilistka Metka Albreht je znana po svojem občutku za modo, drži pa tudi to, da je že vsa leta videti precej enako. Z leti je vedno lepša in vitalna. Rada se giba, predvsem pa ima rada sprostitev v hribih, saj […] Postava stilistke Metke Albreht nam je vzela dih was first posted on 14 aprila, 2024 at 8:00 dop.

petek, 12. april

SlovenijaN1pred 6 dnevi
Pred nami bo "poletni" konec tedna, danes se lahko živo srebro povzpne do 28 stopinj Celzija, kar bodo številni izkoristili za pobeg na morje ali v hribe. Bo pa precej hladneje drugo polovico prihodnjega tedna, ko bo zjutraj le do 5 stopinj Celzija, vremenoslovci ne izključujejo zmrzali.
Slika članka
Ob evropskem tednu mladih Skupaj v hribe
Jutri prirejajo nad Ankaranom inkluzijski pohod Skupaj v hribe v sklopu evropskega tedna mladih. Dogodek je dostopen za osebe na invalidskem vozičku, start bo v Hrvatinih in cilj pri Centru Sonček v Elerjih. Na cilju bo sledila krajša prireditev, ki...
Vikend je pred nami. Zvezde pravijo, da bo zanimiv in pester, sploh za tiste, ki bodo pozorni na priložnosti, ki se jim bodo ponudile. Pa poglejmo, kaj pravi astrološka napoved za posaemzna znamenja. Vikend je namreč čas, ko si lahko lažje vzamemo čas za sebe, za družino in prijatelje. Danes pa lahko že razmislimo, kam […]
Menina planina, sramežljiva soseda Velike planine #video
Preteklo nedeljo so družabna omrežja preplavile fotografije z Velike planine. In zapisi navdušenja, pa tudi "absurdna gneča" in "četrt Slovenije na Veliki planini". Če si želite pomladne pravljice v gorah, raje izberite njeno kar nekoliko spregledano, sramežljivo sosedo Menino planino. Sam med tednom ob vzponu iz doline na Vivodnik in nato do Doma na Menini planini in bližnji Špic nisem srečal niti enega pohodnika. Žafranov je res nekaj manj, a zato toliko bolj navdušijo razcveteli telohi, mir in razgledi nad najvišje vrhove Kamniško-Savinjskih Alp. Naš tokratni petkov nasvet za izlet v hribe.
V Škofjeloške hribe me vedno vleče. Od tam izvira en del moje družine, v tamkajšnjem zboru sem preživela veliko ur svoje mladosti, pri uršulinkah sem se učila igranja na klavir, kot študentka sem bila vključena v skupino za razvoj podeželja in...
Slika članka
Vonj po cvetju: Trije čudoviti spomladanski izleti
Spomladanski izleti so čudoviti tudi zaradi pisanega cvetja, s katerim so prekriti travniki, parki, gredice, pobočja nekaterih hribov in planine.

četrtek, 11. april

Prenova rastlinjaka v parku Tivoli
Aprila se je začela prenova rastlinjaka v parku Tivoli, kjer si bosta krili kmalu delila Botanični vrt in Krajinski park Tivoli, Rožnik in Šišenski hrib.

sreda, 10. april

NajNaj21 ali Puštalski polmaraton
Na jubilejnem desetem Najlepšem in najtežjem malem maratonu je tekmovalo kar 215 tekmovalk in tekmovalcev. Gre za kombinacijo malega maratona in gorskega teka, ki poteka po škofjeloških hribih.

torek, 9. april

RumenoeNavtikapred 10 dnevi
Otok Žut spada v skupino Kornatskih otokov in je drugi največji otok v skupini, ni pa del Nacionalnega parka Kornati. Poleg marine so na njem številni zalivi, ki so primerni za sidranje in prenočevanje. Njegova neokrnjena narava vas bo navdušila. Otok je do zadnjega popisa prebivalstva, ki je bilo izvedeno leta 2011, veljal za otok, na katerem ni stalnih prebivalcev. Bil je največji neposeljen otok. Z zadnjim popisom pa so na otoku prijavljene štiri osebe. Otok Žut v dolžino meri slabih 7 nmi, v širino pa ne doseže niti 2 nmi. Najvišji vrh otoka Golubovac se dviga kar 155 m nad morsko gladino. Pobočja se spuščajo strmo proti morju, zaradi česar tudi globine morja v zalivih hitro naraščajo. Kljub temu otok nudi vse vrste priveza, glede na naše želje. Na otoku je marina, ki ponuja privez na muringe. Pred številnimi gostilnami so pontonski pomoli, kjer se prav tako lahko privežemo z muringi, ponekod se lahko privežemo na bojo, v številnih zalivih pa lahko sidramo na lastnem sidru. V skrajnem zahodnem delu zaliva Podražanj je marina Žut . Je v sklopu podjetja ACI in poleg privezov nudi tudi električne priključke in vodo (omejene količine). V marini je tudi ena izmed restavracij. Zaliv se nedvomno lahko pohvali z bogato ponudbo, ki pa ni njuno najcenejša. V južnem delu zaliva sta še gostilni Sandra in Fešta . Predvsem slednja se lahko pohvali z visokim nivojem kulinarike, ki pa ji nedvomno pritiče tudi višja cena. Obe gostilni v zalivu nudita tudi priveze. V poletni sezoni so hitro vsi zasedeni, zato predlagamo, da si mesto rezervirate vnaprej. Če ste ljubitelj sidranja na lastnem sidru, boste morali iz zaliva Podražanj zapluti proti jugovzhodu do zaliva Žečnja Zmorašnja ali Žečnja Južna. Oba zaliva sta dobro zaščitena proti južnim vetrovom, odprta pa sta proti severnim. Globine morskega dna so med 5 in 15 m. V zalivu Žečnja Južna, ki je ožji, bo najbolj primerno, da krmo plovila privežete na obalo. Naslednji izjemno lep zaliv, v katerem lahko sidrate, je Staručica . Zaščiten je pred južnimi in vzhodnimi vetrovi. Globine morja so med 2 in 20 m. Dno je peščeno, v vzhodnem delu pa skalnato. Skalnati del je prekrit s tanko plastjo mivke in sidro ne drži prepričljivo. Drugod sidro drži dobro. Za zaliv ni podeljena koncesija, zato plačilo ni potrebno. V zalivu je majhen kamnit pomol, ob katerem lahko pristanemo s pomožnim plovilom. Iz zaliva vodi pot do sosednjega zaliva Strunac in do zalivov na vzhodni strani otoka, Pristanište in Sabuni . Zaliv Strunac je eden izmed najbolj priljubljenih zalivov na otoku. V njem je gostilna Bain , ki jo slovenski navtiki radi obiščemo. Slovi po osličih. V zalivu Luka Žut jih je namreč veliko. Vse ujamejo sami in jih pripravijo na tradicionalne načine, kot so jih pripravljale njihove mame in none. Pred gostilno se lahko priveže 10 plovil, v zalivu pa je nameščenih še 10 plovk. Enake možnosti ponuja tudi zaliv Hiljača , ki je na nasprotni strani hriba Maslinovica. V njem so kar trije zalivi, Sabun i , Dragešina in Pristanište . V vseh treh so gostilne. V zalivu Sabuni je gostilna Žmara , ki ima osem privezov na pontonskem pomolu ter 10 plovk pred gostilno. V zalivu Pristanište je gostilna Trabakul s petimi privezi na pomolu in 10 plovkami v zalivu pred gostilno. Oba gostilničarja imata koncesijo za zaliv. Prenočevanje na plovki je treba plačati, na razdalji 150 m od sidrišča pa je prepovedano sidrati. Poleg gostilne Trabakul je v poletnih mesecih odprta majhna samopostrežna trgovina, kjer se lahko oskrbite z najnujnejšimi potrebščinami. Za sidranje tako preostane severozahodni zaliv Dragešina , v katerem je gostilna Vison, in preostali del zaliva Hiljača . Za ta del ni podeljena koncesija. Gostilničar je sam namestil 3 boje, ki so namenjene njegovim gostom. Priveza na plovko ne zaračunava. Na preostalem jugozahodnem delu otoka ni primernih sidrišč za prenočevanje. Za dnevno kopanje je priljubljen prehod med otokoma Žut in Žutska Aba, kjer so globine okrog 10 m. Ko obplujemo južni rt otoka imenovan Radovan, zaplujemo v Žutski kanal. Zahodna stran otoka je navtično manj obljudena. Prvi zaliv, v katerega lahko vplujemo pri plovbi proti severozahodu, je Remetin , drugi Platica in tretji Podmurvenjak . Vsi trije so dobro zaščiteni pred burjo in maestralom, so pa odprti na jugo. Če se odločite za sidranje v zalivu Podmurvenjak , izberite mesto, kjer je na dnu mivka. V delih, ki so skalnati, so na morskem dnu balvani, ki se dvigajo do 1 m visoko. Da boste varno sidrali, smo zaliv posneli iz zraka in izpod morske gladine, kjer so balvani dobro videni. Naslednji podoben zaliv je Kovačev stan , kjer bomo morali sidrati na globinah okrog 10 m. Tudi v poletni sezoni bo verjetno prazen. Če se odločite za prenočevanje, boste verjetno sami. Nekoliko drugače pa je v naslednjem zalivu Jagodnja , S treh strani ga objemajo strma pobočja, ki ga ščitijo pred vsemi vetrovi, razen pred južnimi. Globina morja hitro narašča. Za sidranje je najbolj primeren severovzhodni del, kjer lahko sidramo na globinah pod 10 m, v severnem delu pa bo sidro treba spustiti na globinah večjih od 10 m. Dno je peščeno in sidro drži dobro. Večina plovil bo imela krmo privezano na obalo. Na ta način bo v zalivu lahko prenočevalo večje število plovil. Enako priljubljen je tudi zaliv Bodovac , ki leži 3 nmi severozahodno. Tudi ta zaliv je dobro zaščiten pred vsemi vetrovi, razen pred južnimi. Peščeno dno dobro drži sidro. Noben zaliv na zahodni strani otoka ni obljuden. V posameznih je le nekaj hiš, ki med poletjem ponujajo robinzonske počitnice. Izjema je le najbolj severozahodni zaliv Pinizel Donji , v katerem sta gostilna in sidrišče s plovkami. Je edini zaliv na zahodni strani, ki je dobro zaščiten pred južnimi vetrovi. Ker je zaliv odprt proti severozahodu, je ob običajnem poletnem vremenu z maestralom v zalivu morje nekoliko razburkano. Zadnji zaliv na otoku Žut, ki ga še nismo omenili, je Bizikovica na skrajnem severu otoka. Zaliv nudi dobro zaščito pred južnimi in zahodnimi vetrovi. Morsko dno je večinoma peščeno in sidro drži dobro. Tudi globine so primerne za sidranje. V skrajnem južnem delu lahko sidramo na 5 m, nekoliko bolj severno pa na globinah 10–15 m. Tako smo sklenili plovbo okoli otoka. Številni zalivi, neokrnjena narava, različne možnosti za privez, gostilne in v poletnem času celo majhna trgovina, lahko zadovoljijo vsakega navtika. Obisk otoka in postanka na njem ne boste obžalovali. 8 videoposnetkov marin, luk in sidrišč na otoku Žut posnetih iz zraka Več otokov na tej povezavi: Otoki s posnetki iz zraka Vsi videoposnetki iz zraka: Video iz zraka (preko 520)

ponedeljek, 8. april

KronikaDnevnikpred 11 dnevi
#video #foto Šokantni posnetek trenutka, ko se je v BiH odlomilo pol hriba
Med miniranjem kamnoloma v bližini Mostarja v BiH se je v soboto sprožil silovit plaz, ki je odnesel velik del hriba. Poškodovani sta bili dve osebi. Plaz je s seboj odnesel tudi tri avtomobile.

nedelja, 7. april

SvetŽurnal24pred 12 dnevi
Slika članka
Velikanski plaz pri Mostarju odnesel več avtov
V soboto ob 18.30 je po miniranju v kamnolomu pri Mostarju odtrgal velik del pobočja hriba.

sobota, 6. april

ZanimivostiSvet24pred 13 dnevi
Slika članka
Trdovratni madeži in neprijetne vonjave, bidone moramo temeljito očistiti
Pomlad je že prebudila zimske zaspance in marsikoga pregnala na prvi spomladanski tek ali sosednji hrib. Hidracija je pomembna, prav tako embalaža, v kateri jo prenašamo. Kako skrbite za higieno bidonov, steklenic, termovk? Več na Svet24.si
ZanimivostiEllepred 13 dnevi
Slika članka
Iz revije: Pomislite – s čim ste nagrajeni, kadar ste pri opravljanju vseh obveznosti zelo učinkoviti? (piše Darjo Hrib)
Čestitamo, našli ste čas za vse, kar vam je pomembno. Zdaj pa poglejte, zakaj to ne drži.