Tema: Dopolnilo velikim opernim produkcijam

KulturaDnevnikpred 4529 dnevi
Slika članka
Dopolnilo velikim opernim produkcijam
Sopranistka Katja Konvalinka je diplomirana pianistka, kot solo pevka pa se je po diplomi na ljubljanski akademiji za glasbo podala v Gradec, kjer je z odliko končala magisterij iz opernega petja in pozneje še iz koncertnega petja. Danes poučuje petje na Glasbeni šoli Ljubljana Vič - Rudnik, aktivno pa poje tudi sama. Tako je pela v opernih hišah v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem; v graškem gledališču Theater im Palais je denimo nastopila v več Mozartovih operah (kot Zerlina v Don Giovanniju, Despina v Cosi fan tutte ali Servilia v La clemenza di Tito), v SNG Maribor je pela Prvo damo v Mozartovi Čarobni piščali ter Frasquito v Carmen, v ljubljanski Operi je bila Fanny (v Rossinijevi Ženitni pogodbi), Frasquita (v Bizetovi Carmen), Pedro (v Massenetovem Don Kihotu) in princesa Ninetta v operi Zaljubljen v tri oranže Sergeja Prokofjeva. Zagotovo je operna pevka, ki ne čaka le na institucionalne priložnosti, ampak zelo rada ustvarja tudi sama. Tako je bila na primer Primadona v komorni operi Mnemosyne Gregorja Strniše in Iztoka Lovrića, Bastienne v Mozartovi enodejanki Bastien in Bastienne v produkciji Slovenskega komornega glasbenega gledališča (SKGG) ter Metka v operi za otroke Janko in Metka Engelberta Humperdincka, ki jo je sama tudi režirala. Prepeva v oratorijih in pri mašah ter na celovečernih recitalih samospevov.