Avto.info

Fisker ocean v velikih težavah

Tveganje z novimi znamkami: zavarovalnica je zaradi majhne poškodbe vrat e-avtomobil ocenila kot totalko

Fisker ne more dobaviti nekaj sto evrov vrednih nadomestnih vratnih tečajev za model ocean. Zaradi tega je zavarovalnica avtomobil, vreden nekaj več kot 50.000 dolarjev (46.400 evrov) ocenila kot 'totalko'.

Petek, 3. maj 2024

Popolnoma jasno je, da gredo stvari z avtomobilsko znamko Fisker navzdol in morda le njegov ustanovitelj Henrik Fisker verjame, da se bo uspel rešiti pred bankrotom.

Lani je Fisker začel s prodajo svojega prvega komercialnega modela ocean. Prednaročilo ga je več kot 70.000 ljudi, ki pa so se kmalu ustrašili negativnih ocen avtomobila s strani novinarjev in prvih lastnikov ter visokim odstotkom okvar. Zato so množično preklicali naročila. Konec marca si je več kot 40.000 kupcev od prvotnih 70.000 premislilo o nakupu. Podjetje je prodalo le okoli 6.000 vozil, poleg tega pa je moralo vrniti prvotne varščine ali del teh v višini okoli devet milijonov dolarjev (8,34 milijona evrov). Čeprav je Fisker s prodajo avtomobilov zaslužil 273 milijonov dolarjev (255 milijonov evrov), njegov dolg znaša že okoli milijarde dolarjev. Vrednost delnic je padla za 99 odstotkov, prav tako so bili prisiljeni ustaviti proizvodnjo.

Slaba novica za lastnike modela fisker ocean je tudi to, da je podjetje popolnoma prenehalo komunicirati z njimi in ne more proizvajati rezervnih delov. V primeru Američanke Joy Wanner je zavarovalnica njen avtomobil ocenila kot totalko - samo zaradi majhne poškodbe vrat!

"Bil je popolnoma funkcionalen in vozen, le po manjšem trčenju avtomobila na parkirišču so se poškodovala vrata in tečaj. Vendar Fisker ne bo izvedel popravila in v trenutni situaciji ne more dostaviti novega tečaja, zato avtomobil, čigar vrat ni mogoče popolnoma zapreti, ni varen za vožnjo. Nazadnje je zavarovalnica zaradi nezmožnosti popravila za skoraj nov avto plačala več kot 50.000 dolarjev (46.400 evrov) in ga razglasila za "popolno izgubo", čeprav je cenilec ocenil, da bi popravilo stalo približno 910 dolarjev (844 evrov)," je voznica pojasnila v intervjuju za lokalne medije. 

Poleg finančnega vpliva je ta izkušnja poslabšala njen pogled na druge zagonske znamke. Ko je iskala zamenjavo za model ocean, je preučevala različne možnosti, med drugim je razmišljala o Rivianu, vendar se je na koncu odločila, da ga ne bo kupila. "Mislim, da ne bom več vlagala v zagonska podjetja električnih vozil," je povedala. Na koncu se je iz več razlogov odločila za teslo Y, vključno z dosegom, zmogljivostjo, polnilnim omrežjem in vrednostjo.

Oddaj komentar

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.