Geely coolray
Ob takšnem razmerju med ceno in dobljenim težko ostaneš cool
Kompakten križanec coolray je drugi Geelyjev model na slovenskem trgu, njegovi aduti pa so športen videz, zmogljiv motor, bogata oprema in privlačna cena.
Sreda, 10. april 2024
Atlasu pro, srednje velikemu športnemu terencu, ki bazira na tehniki Volva, se je na slovenskemu trgu pridružil tudi njegov manjši brat coolray. Ta z nekoliko nadpovprečnimi dimenzijami cilja na tekmece v segmentu B (peugeot 2008, opel mokka, renault captur, …). V dolžino meri 4,38 metra, kar ga sicer uvršča že na rob segmenta večjih modelov.
Prav gotovo se bo za tem avtomobilom ozrlo veliko ljudi, saj je navzven zelo atraktiven, njegovi oblikovalci so ga primerjali s sunkom energije, masko pa z nevihto. Dramatično je tudi v notranjosti, a ne na račun uporabnosti, saj je ergonomija dobro dodelana. Jasno pa je vse skupaj močno digitalizirano, pri čemer je velik osrednji zaslon pregleden in razumljiv za uporabo. Eden od adutov coolraya je tudi prostornost, predvsem na zadnjih sedežih, kjer zlahka udobno sedijo odrasli potniki. Prtljažnik je sicer povprečno odmerjen in sprejme 330 litrov prtljage.
Pri pogonih se bo treba zadovoljiti le z eno kombinacijo, ki je vse prej kot skromna. Gre namreč za prisilno polnjen 1,5-litrski bencinski motor z močjo 128 kW (174 KM), ki poganja sprednji kolesi in je povezan s 7-stopenjskim samodejnim dvosklopčnim menjalnikom. To je dovolj za odličen pospešek do stotice v vsega 7,6 sekunde in največjo hitrost 200 km/h.
Za konec še o ceni, ki se z začetnimi 26.990 evri morda ne zdi ravno ugodna, a je treba upoštevati, da gre za zares bogato založen avtomobil, vključno 540-stopinjsko panoramsko kamero, panoramsko streho, električnim odpiranjem pokrova prtljažnika, samodejnim parkiranjem in dovršenim naborom naprednih asistenčnih sistemov.