Porsche cayenne GTS
Štirideset glav večja konjenica in vzmetenje iz najbolj športnega turbo GT
Prenovljeni cayenne je leto po prenovi tretje generacije končno le dobil tudi športno začinjeno različico GTS, ki po novem stotico doseže že po 4,2 sekunde.
Ponedeljek, 22. april 2024
Različica GTS je vedno zasedala nekakšno vmesno mesto med »vsakdanjimi« izvedbami modelske palete cayenne in najbolj športnimi izvedbami. Nudi uravnovešeno razmerje med ekstremno športnostjo in uporabnostjo, je pa po novem še nekoliko bolj usmerjena v dinamično vozniško izkušnjo.
Ključni del avtomobila, ki mu na zadku piše GTS, je pogonski sklop, ki v tem primeru ostaja prisilno polnjen štirilitrski V8. Namesto 338 kilovatov (460 KM) pa sedaj zmore kar 367 kW (500 KM) in 660 Nm največjega navora. To je kar za 29 kW (40 KM) in 40 Nm več kot prej, da se uvršča med izvedbe turbo in običajni cayenne S. S štirikolesnim pogonom in 8-stopenjsko avtomatiko se z mesta do stotice požene v le 4,2 sekunde, največja hitrost pa znaša 275 km/h.
Zmogljiva pogonska tehnika seveda ni kaj veliko vredna, če se ne dopolnjuje z zmogljivim podvozjem. Cayenne GTS ima serijsko nameščeno dvokomorno zračno vzmetenje s prilagodljivimi blažilniki. Od običajnih izvedb je GTS za 10 milimetrov nižji, kar iz izvedbe turbo GT pa je izposojena nastavitev sprednjega dela podvozja, kar zagotavlja bolj suvereno lego in natančnejše krmiljenje v zavoju. Sistem za samodejno razporejanje navora med kolesi Porsche Torque Vectoring Plus je del standardne opreme.
Navzven boste najnovejšo izvedbo GTS prepoznali po napisih in agresivnejši podobi, ki spominja na tisto pri turbo GT. Posebna 21-palčna aluminijasta platišča RS Spyder Design v antracitni barvi, skupaj z rdečimi zavornimi čeljustmi, dopolnjuje zunanjo estetiko, ki ji piko na i pristavi prilagodljiv zadnji spojler. Seveda pa se bodo kupci pri oblikovanju lastnega avtomobila lahko odločali med mnogimi posebnimi dodatki, ki lahko poudarijo bodisi udobje ali športnost.