Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Četrtek,
22. 2. 2018,
6.36

Osveženo pred

6 let, 1 mesec

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,73

2

Natisni članek

hyundai Santa fe SUV Avtosalon Ženeva 2018

Četrtek, 22. 2. 2018, 6.36

6 let, 1 mesec

Hyundai santa fe na avtomobilski salon v Ženevi

Nova notranjost velikega korejskega terenca #foto

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,73

2

Hyundai santa fe | Foto Hyundai

Foto: Hyundai

Santa fe se ne ozira v preteklost in z novim videzom vstopa v novo oblikovno dobo, ki sta jo napovedala kona in nexo. Pogled v notranjost nas navdaja z optimizmom, saj deluje zelo prostorna, sveža in moderna.

Prirastek centimetrov dobro skrije nov videz

Hyundai je na četrto generacijo SUV namestil nove sprednje žaromete in masko motorja, ki ga že poznamo iz manjšega križanca kone. V primerjavi s predhodnikom bo sedem centimetrov daljši (4.770 mm) in centimeter širši (1.890 mm). Prirastek prinaša tudi daljšo medosno razdaljo in s tem več prostora v notranjosti vozila.

Santa fe bo dobil elektronski sistem štirikolesnega pogona HTRAC, ki so ga do zdaj uporabljali pri Hyundaievi prestižni znamki Genesis. Na seznamu motorne palete bodo dvolitrski in 2,2-litrski dizelski agregat ter dvolitrski bencinski agregat. Vsi bodo na voljo z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Oblikovne elemente si je santa fe sposodil pri manjših modelih kona in nexo, ki ga poganjajo vodikove gorivne celice. | Foto: Hyundai Oblikovne elemente si je santa fe sposodil pri manjših modelih kona in nexo, ki ga poganjajo vodikove gorivne celice. Foto: Hyundai

Največji preskok bo četrta generacija naredila v notranjosti. Boljši materiali, ergonomija in možnost dodatnih dveh sedežev v različici z daljšim medosjem. | Foto: Hyundai Največji preskok bo četrta generacija naredila v notranjosti. Boljši materiali, ergonomija in možnost dodatnih dveh sedežev v različici z daljšim medosjem. Foto: Hyundai

Nova od tal do stropa

Oblikovalci so veliko dela posvetili prenovi potniške kabine. Novosti so vidne na praktično vsakem koraku. Osrednja konzola si je nekatere poteze sposodila pri koni, vendar so večopravilno enoto namestili nekoliko višje in s tem poskrbeli, da voznikov pogled ne zaide prenizko. Zelo opazna novost so tudi digitalni merilniki, ki smo jih po tihem pričakovali.

Z varnostnega vidika je santa fe opremljen s skoraj vsemi asistenčnimi sistemi. Poleg standardnih sistemov za nenamerno menjavo voznega pasu, samodejnega zaviranja v sili in samodejnega prižiga dolgih luči je omembe vreden sistem, ki potniku na zadnji strani ne pusti odpreti vrat, če se santa feju od zadaj približuje avtomobil. Sistem bo avtomatsko zaklenil vrata in s tem preprečil najhujše.

Hyundai santa fe | Foto: Hyundai Foto: Hyundai

Ne spreglejte