Kratkemu sledi dolgi, grand scenic, ki prinaša 24 centimetrski prirastek pri dolžini in posledično precej več prostora v potniški kabini in prtljažniku.
O novem scenicu in razlogih, zakaj se je tako spremenil.
Novi grand scenic je dolg 4,63 metre (7,5 centimetrov več kot prej), prirastek gre delno tudi na račun bohotnih karoserijskih potez, ki so mešanica enoprostorske in crossover zasnove, a ob tem ne zanemarja družinske usmeritve. To dokazujejo prostorninski litri, ki so številčnejši kot pri bolj klasičnem predhodniku.
Boki grand scenica so napihnjeni, oddaljenost od tal za tri centimetre večja kot prej, streha pa je vseeno nižja - 1,66 metra, širina večja (1,86 metra). Kolesa grand scenica so lahko tudi 20 palčna, s širino 19,5 centimetra pa so v tem delu primerljiva s 17 palčnimi.
Grand scenic v petsedežni različici v zadek sprejme 718 litrov prtljage oziroma 22 litrov več kot klasični scenic in 73 litrov več kot stari grand scenic. Če zadnje tri sedeže vzdolžno potisnemo proti prednjima dvema, pa dobimo kar 866 litrov oziroma 114 več kot v odhajajoči različici grand scenica.
Zadnjo in predzadnjo sedežno vrsto lahko (za doplačilo oziroma ob izbiri dražjega paketa) posamezno ali vse skupaj zložite ob pritisku na gumb, v vsakem primeru pa nastane raven in uporaben prostor.
O scenicovem vzorniku - espacu
Druge lastnosti so bolj ali manj znane, prenešene pa so iz klasičnega scenica in megana, tudi espaca. Novi oblikovno zvesto sledi novemu oblikovalskemu jeziku, ki se zaradi vse večje priljubljenosti športnih terencev in vse manjše enoprostorcev, naslanja na obe zasnovi.
V kabini poleg prostora prevladujejo čiste linije, prečiščena armaturna plošča s sedem ali 8,7 palčnim zaslonom na dotik in vmesnikom R-link2, ki ponuja kopico rešitev, tudi sistem multisense ki zagotavlja nastvaljivost odzivnosti volana in plina, delovanja vzmetenja, barv ambientalne osvetlitve,...
Varnostno grand scenic serijsko ponuja aktivni sistem zaviranja v sili s prepoznavo peščev, kot prvi v tem razredu.
Motorni del je predvidljiv, bencinska ponudba bo ob začetku prodaje obsegala motorja TCE115 in TCE130, dizelska pa DCi110, DCi130 in DCi160. Kasneje bo grand scenic na voljo tudi kot mikro hibrid, ki bo s pomočjo električnega generatorja in 48-voltne baterije še izboljšal energijsko učinkovitost. Poleg klasičnega šeststopenjskega ročnega menjalnika bo v scenicu tudi šeststopenjska avtomatika.
Renault scenic je pred 20 leti s prvo generacijo scenica oral ledino v razredu kompaktnih enoprostorcev. Odprl je nov razred majhnih in okretnih, a vseeno prostornih družinskih kombijev, ki so dopolnili ponudbo velikoprostorcev. V tem času se je zanj odločilo nekaj milijonov kupcev, prepričal pa je tudi Slovence ki so ga vzeli za svojega in postavili na vrh lestvice najbolj priljubljenih enoprostorcev. Če spregledamo prodajne številke skozi leta, ki niso vselej merodajne, priljubljenost vsekakor najbolj zgovorno dokazuje podatek o voznem parku. Zadnji dan lanskega leta je bilo na naših cestah 13.337 scenicov prvih treh generacij, kar je več kot katerihkoli drugih tekmecev, tudi dostopnih potniških dostavnikov citroën berlingo in renault kangoo ter zelo uspešne xsare picasso. Eden najbolje prodajanih enoprostorcev pri nas, volkswagen touran, za scenicom zaostaja skoraj štiri tisoč vozil, ima pa tudi nekaj krajšo tržno zgodovino.