Sony je posel zapakiral prek svojega hčerinskega podjetja IMS, ki je že globalni igralec na področju spletnega oglaševanja. Kupil je večino Httpoola, ki je leta 2000 nastal v Ljubljani, danes pa je vodilna oglaševalska mreža srednje in vzhodne Evrope in se na trgu kosa z goljati, kakršen je denimo Google.
IMS in Httpool z združitvijo vzpostavljata enega največjih svetovnih ponudnikov spletnega oglaševanja. Skupina letno izvaja nad 25.000 spletnih oglaševalskih akcij ter ekskluzivno zastopa Twitter, Linkedin, Spotify in 5000 izbranih spletnih založnikov v več kot 30 državah.
Aljoša Jenko, direktor in ustanovitelj Httpoola, je povedal, da imata Httpool in IMS isto vizijo, zato si ne bi mogli zamisliti boljšega partnerja. Sklenjeni posel za Httpool pomeni priložnost za hitrejšo rast, dodatno geografsko širitev in lansiranje lastne tehnologije na svetovne trge.
Slovenija je glede oglaševanja še na Balkanu
Pri nas zaostajamo na področju digitalnega znanja, tehnologij in pripravljenosti na prihodnost. Slovenija namreč zaseda zgolj 34. mesto na svetovni lestvici digitalne konkurenčnosti.
Na področju trženja pa digitalno oglaševanje v Sloveniji caplja za televizijskim oglaševanjem. Slednje je v Sloveniji močno samo še zaradi zakoreninjenih iluzij, kot da vsi še zmerom sedimo pred TV-zasloni in pridno gledamo reklame ter sploh ne uporabljamo novotarij, kot je video na zahtevo ali časovni preskok.
A tudi tu oglaševalci in agencije vedno bolj spoznavajo svojo zmoto in kampanje selijo iz televizije na precej učinkovitejši in močnejši splet. V razviti Evropi so to že storili: v Britaniji in Skandinaviji denimo več kot polovica oglaševalskega kolača pade na spletne medije, v Sloveniji pa šele okoli sedem (7) odstotkov, kažejo raziskave.