Volkswagnov šef Herbert Diess je predstavil podroben varčevalni načrt, ki mu bo pomagal lažje prebroditi visoke stroške vpoklica zaradi menjave delov v spornih dizelskih motorjih. Celoten strošek vpoklica Skupine Volkswagen zaradi afere z dizelskimi motorji je ocenjen na 8,7 milijarde evrov. Z različnimi ukrepi želi Diess letno prihraniti 1,9 milijarde evrov. Le znamka Volkswagen, sicer največja v Skupini, pa naj bi k celotnemu znesku prispevala več kot polovico, po milijardo evrov na leto.
Del tega prihranka želi Diess doseči s krčenjem manj uspešnih karoserijskih različici volkswagnovih modelov in ukinitve določenih nivojev opreme. Ukrepi, ki jih je že spomladi predstavil sedaj že nekdanji predsednik uprave Volkswagna Martin Winterkorn, naj bi prihodnje leto zaživeli v polni meri.
Varčevalni ukrepi znamke Volkswagen
Zakaj je krčenje različic posameznih modelov tako pomembno, pojasnjuje član nadzornega sveta Volkswagna Bernd Osterloh. "Veliko število različic in paketov opreme prinaša izjemno kompleksnost pri načrtovanju proizvodnje in prodaje, dviguje stroške zaloge distributerjev in trgovcev in logistike." Katerim modelom bo Volkswagen odvzemal posamezne karoserijske različice, v tem hipu še ni jasno. Iz spomladanske napovedi Martina Winterkorna je jasno le, da bo v prihodnje skrčena ponudba majhnega pola.