Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Torek,
5. 12. 2017,
11.11

Osveženo pred

2 meseca, 1 teden

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,15

1

Natisni članek

YouTube Umetna inteligenca

Torek, 5. 12. 2017, 11.11

2 meseca, 1 teden

YouTube z umetno inteligenco nad prepovedano vsebino

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,15

1

Youtube | Foto Reuters

Foto: Reuters

Spletna videoplatforma YouTube, ki je v lasti ameriškega spletnega velikana Google, krepi boj proti nasilnim in ekstremističnim vsebinam. Od junija so zaradi tovrstnih vsebin odstranili 150 tisoč videov, od katerih so jih 98 odstotkov odkrili s pomočjo tehnologije.

Prva dama YouTuba Susan Wojcicki je v zapisu na blogu napovedala, da bo Google v prihodnjem letu število oseb, ki pregledujejo naložene vsebine, povečal na deset tisoč. Obenem si vse bolj pomagajo z umetno inteligenco, saj učeče se naprave ljudem pomagajo odstraniti skoraj petkrat več videov, kot bi jim jih uspelo odstraniti samim.

Obdelajo toliko videov kot 180 tisoč ljudi

Pri YouTubu tako poudarjajo, da je skoraj 70 odstotkov posnetkov s prepovedano vsebino odstranjenih v osmih urah od trenutka nalaganja, polovico jih izbrišejo v dveh urah. S pomočjo algoritmov so od junija obdelali toliko videov, kot bi jih sicer 180 tisoč oseb s 40-urnim tedenskim delovnikom.

"Zaradi tako pozitivnih rezultatov smo začeli uvajati tehnologijo strojnega učenja na druga problematična področja, vključno z varovanjem otrok in sovražnim govorom," je zapisala Wojcickijeva.

YouTube se je letos znašel pod pritiskom oglaševalcev, ki niso bili zadovoljni, ko so njihovi oglasi pospremili videe z ekstremistično vsebino. Tako v podjetju spreminjajo tudi oglaševalsko politiko, da se bodo "oglasi pojavljali le tam, kjer bi se morali", je pojasnila Wojcickijeva. Tudi tukaj bodo okrepili tako človeške sile kot umetno inteligenco.

"Uvesti nameravamo strožje kriterije, izvajati več ročnih popravkov, obenem pa občutno povečati našo ekipo pregledovalcev oglasov," je naštela.

Ne spreglejte