Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Matic Tomšič

Sreda,
20. 6. 2018,
20.22

Osveženo pred

5 let, 10 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Orange 7,13

5

Natisni članek

Facebook Messenger

Sreda, 20. 6. 2018, 20.22

5 let, 10 mesecev

Bodo pokvarili aplikacijo, ki jo uporablja ogromno Slovencev?

Matic Tomšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Orange 7,13

5

Facebook Messenger | Foto Reuters

Foto: Reuters

Facebook bo v svoji aplikaciji za pogovarjanje z drugimi uporabniki Messenger postopoma začel prikazovati oglasne videovsebine, in sicer ob sporočilih, ki si jih uporabniki izmenjujejo s prijatelji, sodelavci, družino. 

Facebook Messenger, ki je druga najbolj priljubljena aplikacija za sporočanje na svetu in ena najpogosteje uporabljanih aplikacij družbenih omrežij v Sloveniji, je uporabnikom že lani v glavnem meniju začel prikazovati statične oglase.

S ponedeljkom so se jim na nekaterih trgih - pri nas še ne - pridružili še videooglasi, in sicer najbolj nadležna vrsta, ki se začne predvajati samodejno. Te oglase bodo uporabniki videli med sporočili v aplikaciji Messenger.

Novice Kaj se v resnici zgodi, če na Facebook napišemo "čudežno" kodo BFF

Da se nadležnosti takšnih oglasov pri Facebooku zavedajo, je za tehnološki medij Recode priznal Stefanos Loukakos, šef razvoja oglaševalskih kampanj za aplikacijo Messenger. Dejal je, da bodo pozorno spremljali odzive uporabnikov in uvedli spremembe, če bi se izkazalo, da takšni oglasi uporabnike motijo. 

Mark Zuckerberg
Novice Evroposlanci zapravili veliko priložnost, ki je morda ne bo več

Razlog, zakaj bo Facebook v Messenger vrinil videooglase, je seveda jasen. Takšne oglasne vsebine so za naročnika precej dražje od statičnih, Facebook pa potrebuje stabilen vir prihodkov, če želi držati obljubo, ki so jo dali uporabnikom - da bodo Facebookove storitve vedno brezplačne.

Tudi Mark Zuckerberg, prvi mož Facebooka, je že večkrat poudaril, da je Facebook brezplačen prav zaradi oglaševanja. 

Preberite tudi:

Novice Prizor, ki se mu smeji ves svet: poglejte stol, ki so ga dali superbogatašu
Ne spreglejte