Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Petek,
17. 11. 2017,
6.26

Osveženo pred

6 let, 5 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 3

1

Natisni članek

Volvo XC40

Petek, 17. 11. 2017, 6.26

6 let, 5 mesecev

Volvo XC40: skandinavska terenska družina je zdaj popolna #foto

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 3

1

Volvo XC40 | Foto Volvo

Foto: Volvo

Volvo je za 80 ur v Slovenijo pripeljal najnovejšega in težko pričakovanega člana družine XC. Najmanjši in posledično najcenejši XC40 bo k nam zapeljal ob koncu februarja s ceno od 33.000 evrov dalje in bo poleg številnih varnostnih rešitev ponujal še vrsto pametnih ter priročnih rešitev za izboljšano uporabniško izkušnjo.

Prvi vstop v ta segment

Tudi pri Volvu niso imuni na vse večje povpraševanje za manjšimi križanci. Evropski trg je v vse večjem objemu takšnih in drugačnih SUV, številni proizvajalci pa skačejo na zadnji vlak in lovijo kar se da velik kos pogače. Švedski proizvajalec prestižnih vozil je kar nekaj časa napovedoval zadnjega člana družine XC, po dolgotrajnem čakanju pa je sedaj premierno zapeljal na naša tla.

Srednje velik SUV, s skupno dolžino 4.425 milimetrov in 2.702 milimetra dolgo medosno razdaljo je naslednji velik doprinos k švedski kraljevi paleti. XC40 bo tako prevesil tehtnico in volvu pomagal, da uresniči svoj cilj in na letni ravni proda več kot 800 tisoč avtomobilov. Da gre za izredno pomemben model, priča tudi podatek, da bo v nekaterih evropskih državah v trenutku prevzel velik delež prodaje in dosegel celo 50-odstotni tržni delež med vsemi skandinavskimi modeli. V Sloveniji njegov vpliv ne bo izrazit v takšni meri, predvsem zaradi močno omejene dobave. Tovarna je namreč uvozniku ponudila le 200 enot, ki bodo razprodane, še preden bomo pomežiknili, večjo rast prodaje pa si obetajo v letu 2019, ko bodo lahko pričeli s prodajo poljubnega števila XC40.

Kratki previsi, atraktivna oblika in prepoznavni vizualni elementi pripomorejo, da bo XC40 na cesti nedvomno izstopal. | Foto: Volvo Kratki previsi, atraktivna oblika in prepoznavni vizualni elementi pripomorejo, da bo XC40 na cesti nedvomno izstopal. Foto: Volvo

Napovedovalec prihodnosti

XC40 je postal prvi model, ki sloni na najnovejši kompaktni modularni arhitekturi CMA. Slednja bo v prihodnosti osnova za vse manjše modele, od golfovega tekmeca V40 do limuzinskega S40 in prinaša vrsto izboljšav. Napredna arhitektura je bila zasnovana za vozila s pogonom na sprednji kolesni par, vendar v isti sapi nudi precejšnjo mero fleksibilnosti. Poleg možnosti shrambe baterij je lahko osnova za povsem električno vozilo, priključni hibrid ali za povsem avtomobil z običajnim agregatom na notranje zgorevanje.


To je novi volvo XC40, kaj bo nudil v razredu premium kompaktnih SUV?

Volvo razkriva prve skrivnosti novega XC40 #foto #video

Študija volva XC40 – napoved serije manjših volvov z nove modularne platforme CMA


Tisoč in ena rešitev

Kot pravijo Švedi, XC40 ni le pomanjšana različica XC60 ali XC90, gre za avtomobil s svojo identiteto in unikatnim karakterjem. S posebej prirejenimi inovacijami spodbuja urbano doživetje in prinaša nekaj terenskega talenta. Oblikovno povzema nekaj kozmetičnih elementov od večjih modelov, a manjši bratranec z veliko ploskvijo na prtljažnih vratih in atraktivno odrezanemu zgornjemu delu zadnjih vrat prinaša v svet SUV nekaj svežine. Poleg vse voznika nagrajuje z višjo oddaljenostjo od tal in širšim zadkom avtomobila.

Sprva omejena ponudba, kasneje se pridružijo še šibkejši motorji in osnovni paket opreme

V Sloveniji bo sprva za naročilo na voljo le dvolitrski dizelski štirivaljni agregat D4 z 140 kilovati in 400 njutnmetri navora, samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom ter paketom opreme momentum. Takšen primerek je na voljo naročilo že zdaj po ceni 40 tisoč evrov, ključ v roke pa vam bodo predali ob koncu februarja. Šele v maju se bo ponudbi pridružil šibkejši D3 z 110 kilovati in osnovni paket opreme kinetic za 33 tisoč evrov. V drugi polovici prihodnjega leta bodo na voljo še bencinski T5 in T3.

V zadku se skriva 479-litrski prtljažni prostor, ki bolj kot z velikostjo navdušuje s številnimi uporabnimi rešitvami. Poleg globokega dvojnega dna, kamor lahko shranimo tudi prtljažno polico, se XC40 pohvali še s serijo različnih mrežic in pregrad. Nič manj uporaben ni v potniški kabini, kjer je v vratih prostor za veliko plastenko, v sredinskem grebenu za dva kozarca in še vrsto drugih uporabnih rešitev - kljukic, manjših odlagalnih mest in celo majhnega koš za smeti.

XC40 je zadaj širši kot spredaj, zato na prvi pogled deluje izredno prepričljivo, hkrati pa so s tem pridobili večji prtljažni prostor in povečali prostornost na zadnji klopi. | Foto: Volvo XC40 je zadaj širši kot spredaj, zato na prvi pogled deluje izredno prepričljivo, hkrati pa so s tem pridobili večji prtljažni prostor in povečali prostornost na zadnji klopi. Foto: Volvo

V notranjosti so izbrani materiali. Vse je podrejeno tehnološkemu napredku, zato je seznam varnostno-asistenčnih sistemov nadpovprečno dolg. | Foto: Volvo V notranjosti so izbrani materiali. Vse je podrejeno tehnološkemu napredku, zato je seznam varnostno-asistenčnih sistemov nadpovprečno dolg. Foto: Volvo

479-litrski prtljažni prostor ni med največjimi v razredu, vendar ponuja številne inovativne rešitev, ki pripomorejo k izboljšani uporabnosti.
 | Foto: Volvo 479-litrski prtljažni prostor ni med največjimi v razredu, vendar ponuja številne inovativne rešitev, ki pripomorejo k izboljšani uporabnosti. Foto: Volvo

Ne spreglejte