Porsche je danes razkril novo panamero in tako zaključil ugibanja o nasledniku tega nekoliko kontraverznega poslovnega porscheja. Nova panamera je oblikovno in mersko nadgradnja predhodnice. Presenečenj ni, le bolj skladne poteze, še večja podobnost s kultnim 911 in nekaj zanimivih trikov.
Nova porsche panamera - uradni video
Nova panamera je pridobila nekaj milimetrov, sedaj je dolga 5,05 metra (+34 mm), široka 1,94 metra (+6 mm) in visoka 1,42 metra (+5 mm). Linije so, kot že zapisano, skoraj do pike enake kot prej, le precej bolj zglajene so. S strani je novinka bolj mišičasta, zadnje skoraj položno steklo se še hitreje spušča proti zadku, v tem delu je panamera za dva centimetra nižja kot prej. Medosna razdalja se je povečala za tri centimetre na 2,95 metra. Sprednji kolesi sta umeščeni bolj spredaj; sprednji previs se je zato zmanjšal. Zadnji previs se zdaj zdi daljši in mogočnejši.
Še posebnost - zadnji usmernik zraka se med izvlekom razdeli na dva dela, tako da pridobi še več površine.
Poslovni 911 bo tudi v novi generaciji upravičil športni sloves znamke ter ga nadgradil z udobjem luksuznih limuzin, saj ponuja krmiljenje zadnje preme prirejeno po receptu modelov 918 in 911 turbo, aktivno stabiliziranje nagibanja karoserije in zračno vzmetenje s tremi prekati. Že znan, a dodelan je sistem Porsche Aktive Suspension Management (elektronsko uravnavanje blažilnikov PASM), izpopolnjeni sistem Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), ki vključuje tudi sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) in ima funkcijo aktivnega prečnega stabiliziranja. Integrirani sistem uravnavanja podvozja Porsche 4D Chassis Control v realnem času analizira in sinhronizira vse sisteme podvozja ter s tem optimizira vozne lastnosti nove Panamere.
Poteze kabine so še bolj prečiščene kot prej, namesto kopice gumbo panamera ponuja površine občutljive na dotik in zaslone, ki jih je mogoče individualno nastaviti. Porsche Advanced Cockpit prenaša analogni svet v digitalno sedanjost mobilnosti, obenem pa pušča prostor tudi za tradicijo - osrednji element armaturne plošče je analogni merilnik števila vrtljajev kot poklon modelu Porsche 356 A iz leta 1955.
Sistemi aktivne varnosti so še posebej v luksuznih limuzinah izjemno pomembni, zato je bil Porsche pozoren tudi nanje. Med njimi izpostavlja pomočnika za nočni vid, ki z uporabo toplotne kamere zaznava ljudi in večje živali ter nanje opozarja z barvnim opozorilom v kombiniranem instrumentu.
Če je panamera opremljena z novimi LED-matričnimi glavnimi žarometi s 84 slikovnimi točkami, sistem poleg tega ljudi za hip osvetli že veliko prej, kot jih dosežejo zasenčene luči, če se nahajajo znotraj izračunanega voznega koridorja, tako da lahko voznik še pravočasno reagira.
Novi sistem Porsche InnoDrive z avtomatskim uravnavanjem hitrosti in razdalje na podlagi navigacijskih podatkov ter podatkov radarskih in video senzorjev sistem za naslednje tri kilometre vnaprej izračunava in aktivira optimalne vrednosti pospeševanja in zaviranja ter ukaze za menjavanje prestav in vožnjo v prostem teku. Ta elektronski kopilot pri tem samodejno upošteva tudi zavoje, vzpone in omejitve hitrosti.
Motorji so za sedaj trije, štirilitrski V8 biturbo bencinar v panameri turbo, enako velik osemvaljni biturbodizel in 2,9 litrski V6 turbo motor, ponujajo pa naslednje podatke:
Panamera turbo
Rekordna vožnja porscheja panamere na Nürburgringu
Panamera 4S
Panamera 4S diesel