Avto

Porsche panamera - najhitrejša serijska limuzina na svetu

Porsche je razkril drugi rod panamere, ta je večja, močnejša in hitrejša ter se že baha z rekordom na stezi Nürburgring. Model turbo drvi s 306 na uro, tudi dizel ni bistveno počasnejši

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.06.2016 11:22
Dopolnjeno: 29.06.2016 11:36
Čas branja: 1 min
Porsche panamera - najhitrejša serijska limuzina na svetu
Nova panamera je ohranila poteze predhodnice, malenkost je zrasla, predvsem pa je sedaj bolj skladna in bližje oblinam hišne ikone 911.

Porsche je danes razkril novo panamero in tako zaključil ugibanja o nasledniku tega nekoliko kontraverznega poslovnega porscheja. Nova panamera je oblikovno in mersko nadgradnja predhodnice. Presenečenj ni, le bolj skladne poteze, še večja podobnost s kultnim 911 in nekaj zanimivih trikov.

V Porsche Centru Ljubljana že sprejemajo prednaročila za novo porsche Panamero, v salonu pa bo na voljo od novembra 2016. Cene v Sloveniji: 135.448 evrih za panamero 4S. Za panamero 4S Diesel bo treba odšteti 144.654 evrov, za panamero Turbo pa najmanj 199.267 evrov.

porsche panamera

Nova porsche panamera - uradni video

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Nova panamera je pridobila nekaj milimetrov, sedaj je dolga 5,05 metra (+34 mm), široka 1,94 metra (+6 mm) in visoka 1,42 metra (+5 mm). Linije so, kot že zapisano, skoraj do pike enake kot prej, le precej bolj zglajene so. S strani je novinka bolj mišičasta, zadnje skoraj položno steklo se še hitreje spušča proti zadku, v tem delu je panamera za dva centimetra nižja kot prej. Medosna razdalja se je povečala za tri centimetre na 2,95 metra. Sprednji kolesi sta umeščeni bolj spredaj; sprednji previs se je zato zmanjšal. Zadnji previs se zdaj zdi daljši in mogočnejši.

2017-porsche-panamera-rear-spoiler-827x510-51467164940.1467191194.jpg.s.720px.jpg

Še posebnost - zadnji usmernik zraka se med izvlekom razdeli na dva dela, tako da pridobi še več površine.

Poslovni 911 bo tudi v novi generaciji upravičil športni sloves znamke ter ga nadgradil z udobjem luksuznih limuzin, saj ponuja krmiljenje zadnje preme prirejeno po receptu modelov 918 in 911 turbo, aktivno stabiliziranje nagibanja karoserije in zračno vzmetenje s tremi prekati. Že znan, a dodelan je sistem Porsche Aktive Suspension Management (elektronsko uravnavanje blažilnikov PASM), izpopolnjeni sistem Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), ki vključuje tudi sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) in ima funkcijo aktivnega prečnega stabiliziranja. Integrirani sistem uravnavanja podvozja Porsche 4D Chassis Control v realnem času analizira in sinhronizira vse sisteme podvozja ter s tem optimizira vozne lastnosti nove Panamere.

low-panamera-turbo-2016-porsche-ag-7-.1467191248.jpg.o.960px.jpg

Poteze kabine so še bolj prečiščene kot prej, namesto kopice gumbo panamera ponuja površine občutljive na dotik in zaslone, ki jih je mogoče individualno nastaviti. Porsche Advanced Cockpit prenaša analogni svet v digitalno sedanjost mobilnosti, obenem pa pušča prostor tudi za tradicijo - osrednji element armaturne plošče je analogni merilnik števila vrtljajev kot poklon modelu Porsche 356 A iz leta 1955.

Porsche-Panamera-2017-1600-21.1467191283.jpg.o.960px.jpg

Sistemi aktivne varnosti so še posebej v luksuznih limuzinah izjemno pomembni, zato je bil Porsche pozoren tudi nanje. Med njimi izpostavlja pomočnika za nočni vid, ki z uporabo toplotne kamere zaznava ljudi in večje živali ter nanje opozarja z barvnim opozorilom v kombiniranem instrumentu.

Če je panamera opremljena z novimi LED-matričnimi glavnimi žarometi s 84 slikovnimi točkami, sistem poleg tega ljudi za hip osvetli že veliko prej, kot jih dosežejo zasenčene luči, če se nahajajo znotraj izračunanega voznega koridorja, tako da lahko voznik še pravočasno reagira.

Novi sistem Porsche InnoDrive z avtomatskim uravnavanjem hitrosti in razdalje na podlagi navigacijskih podatkov ter podatkov radarskih in video senzorjev sistem za naslednje tri kilometre vnaprej izračunava in aktivira optimalne vrednosti pospeševanja in zaviranja ter ukaze za menjavanje prestav in vožnjo v prostem teku. Ta elektronski kopilot pri tem samodejno upošteva tudi zavoje, vzpone in omejitve hitrosti.

low-panamera-turbo-2016-porsche-ag-9-.1467191663.jpg.o.960px.jpg

Motorji so za sedaj trije, štirilitrski V8 biturbo bencinar v panameri turbo, enako velik osemvaljni biturbodizel in 2,9 litrski V6 turbo motor, ponujajo pa naslednje podatke:

    Panamera turbo

  • 4,0-litrski biturbo V8

  • Moč 404 kilovate oziroma 550 konjskih moči pri 5.750 vrtljajih v minuti

  • Največji navor 770 newtonmetrov pri 1.960 do 4.500 vrtljajev v minuti

  • Pospešek do stotice v 3,8 oziroma 3,6 sekunde (sistem za hiter štart sport chrono)

  • Največja hitrost je 306 kilometrov na uro

  • Povprečna poraba goriva je med 9,3 in 9,4 litre, izpust CO2 med 212 in 214 gramov na kilometer.

  • S tem motorjem je panamera dosegla nov rekord med serijskimi limuzinami na Nürburgringu.

    Rekordna vožnja porscheja panamere na Nürburgringu

    Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

      Panamera 4S

  • 2,9-litrski biturbo V6

  • Moč 324 kilovatov oziroma 440 konjskih moči pri 5.650 vrtljajih v minuti

  • Največji navor 550 newtonmetrov

  • Pospešek do stotice v 4,4 oziroma 4,2 sekunde (sistem za hiter štart sport chrono)

  • Največja hitrost je 289 kilometrov na uro

  • Povprečna poraba goriva je med 8,1 in 8,2 litre, izpust CO2 med 184 in 186 gramov na kilometer.

      Panamera 4S diesel

  • 4,0-litrski biturbo V8

  • Moč 310 kilovatov oziroma 422 konjskih moči pri 3.500 vrtljajih v minuti

  • Največji navor 850 newtonmetrov pri 1.000 do 3.250 vrtljajev v minuti

  • Pospešek do stotice v 4,5 oziroma 4,3 sekunde (sistem za hiter štart sport chrono)

  • Največja hitrost je 285 kilometrov na uro

  • Povprečna poraba goriva je med 6,7 in 6,8 litre, izpust CO2 med 176 in 178 gramov na kilometer.

  • Napišite svoj komentar

    Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
    Več o temi
    Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
    OGLAS
    FINANCE
    Nepremičnine
    Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

    Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

    FINANCE
    Avto
    Okušanje vrhunske tehnike, po kateri se cedijo sline
    Avto
    AvtoMatej Kačič Okušanje vrhunske tehnike, po kateri se cedijo sline

    Kateri avto želiš voziti? Na to vprašanje bo večina dečkov odgovorila kratko in jedrnato: »Porscheja!« Ob omembi imena nemškega proizvajalca športnih avtomobilov se bodo oči zasvetile tudi deklicam.

    FINANCE
    Avto
    Zaposlenim v Porscheju več kot devet tisoč evrov nagrade
    Avto
    AvtoUroš Božin Zaposlenim v Porscheju več kot devet tisoč evrov nagrade 5

    Okoli 23 tisoč zaposlenim bo Porsche za odlično poslovanje izplačal 9.656 evrov nagrade

    FINANCE
    Članki
    Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo
    PRO
    Članki
    ČlankiFinance PRO Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo (PRO)

    Prihodnost bo električna, pravijo pri Porscheju, njihova rdeča nit pa sta električni športnik in električni športni terenec, s katerima so izzvali celo Teslo.

    Prihodnost mobilnosti
    Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo
    PRO
    Prihodnost mobilnostiFinance PRO Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo (PRO)

    Prihodnost bo električna, pravijo pri Porscheju, njihova rdeča nit pa sta električni športnik in električni športni terenec, s katerima so izzvali celo Teslo.

    FINANCE
    Avto
    Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji
    Avto
    AvtoMiloš Milač Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji 3

    Porsche je v Ženevi predstavil nadaljevanje električne zgodbe – koncept mission-E cross turismo je primer športnega in uporabnega avtomobila prihodnosti z izključno električnim pogonom

    FINANCE
    Avto
    Porsche izdal in razprodal obveznice v vrednosti 280 milijonov evrov
    Avto
    AvtoMiloš Milač Porsche izdal in razprodal obveznice v vrednosti 280 milijonov evrov

    Posojilo v obliki zadolžnice je dobilo več kot 50 institucionalnih vlagateljev

    FINANCE
    Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
    PRO
    Finance
    Spletni dogodek
    Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)