Megane RS trophy
Megane v svoji najbolj ekstremni različici doslej!
Ljubitelji megana RS, hitrosti in adrenalina, pripravite se!
Petek, 20. julij 2018
Ekstremna trophy različica megana RS bo poskrbela za hitro bitje srca marsikaterega avtomobilskega navdušenca. RS trophy je bolj kot za na cesto usmerjen za hitrostno-adrenalinska doživetja na pisti. Opremljen je s podvozjem Cup, ki ima malenkost trše blažilnike, in Torsenovo mehansko zaporo diferenciala. Ima tudi štirikolesno krmiljenje, ki pri nižjih hitrostih omogoča, da se zadnji kolesi obračata nasprotno od sprednjih, medtem ko se pri višjih hitrostih sprednja in zadnja kolesa obračajo v isti smeri.
Znani 1.8-litrski turbo motor so inženirji "navili" na 221 kw moči (300 'konjev'), s šeststopenjskim ročnim menjalnikom bo zaloga navora štela 400 Nm, s šestopenjskim samodejnim menjalnikom pa 420 Nm. Od 0 do 100 km/h pospeši v 5,7 sekunde, njegova najvišja hitrost je 260 km/h. Je za desetinsko hitrejši od bratca RS.
Kar se tiče zunanjosti je vsekakor vpadljiv in je nemogoče, da bi na cesti ostal neopažen. Strupeno rumeno barvo odlično dopolnjujejo 19-palčna platišča z Bridgestone Potenza S001 gumami, kupci pa se bodo lahko odločili na nakup Recaro sedežev, odetih v alkantaro.
Pri razvoju je sodeloval tudi Nico Hülkenberg, dirkač formule 1 in ambasador divizije Renaultsport: "Vsaka novost v novem RS trophy ponuja več športnosti. Ima več moči, boljši oprijem in boljšo zavorno vzdržljivost. Užival sem tudi v občutku, ki ga ponujajo novi sedeži; so odlični za športno vožnjo."
Proizvodnja se bo začela v začetku jeseni, prvi lastniki pa se bodo z novo "trofejo" vozili že pred zimo. Pričakujemo, da se bo Renault kmalu podal na znamenito Nordschleife in poskusili sesuti rekord za avtomobile s sprednjim pogonom, ki ga trenutno drži honda civic type R.
Oznake:
- Avto fokus
- megane
- Novice
- RS
- trophy