Tomi Janežič, gledališki režiser: Vsake predstave ni mogoče strpati v isti časovni format
Režiser Tomi Janežič si je na prelomu tisočletja ustvaril skorajda kultni status, zlasti s predstavami, kot sta bili Utva in Tri sestre v Slovenskem mladinskem gledališču, ter različnimi projekti v svojem Studiu za raziskavo umetnosti igre. Toda od takrat je na naših odrih delal le poredko – režiral je predvsem v hrvaških in srbskih gledališčih, od Reke do Beograda in Novega Sada, kjer je postavil več odmevnih predstav, kot so bile Kralj Lear (2005) in še nekatere v Ateljeju 212 ali zdaj že slavni Galeb (2012) v Srbskem narodnem gledališču; nazadnje je delal v Rusiji in na Norveškem.
»V bistvu je to, da kot režiser prideš v neko gledališče, pripraviš predstavo, počakaš na premiero, potem pa odideš naprej, nekaj skrajno čudnega. Čeprav to jemljemo kot povsem normalno, v resnici ni,« ugotavlja Tomi Janežič. (Foto: Bojan Velikonja)
Po daljšem premoru se je v slovenski gledališki prostor vrnil s kar deset ur trajajočo predstavo še ni naslova, ki jo je v Slovenskem mladinskem gledališču...
Darko Štante je pred filmsko režijo študiral socialno delo. Po tako pridobljenih izkušnjah je pozneje posnel film Posledice, ki se dogaja v vzgojnem...
Ruben je najbolj prijazen prejemnik zlate palme, je med plavanjem v bazenu vile v vasici blizu Motovuna Rubena Östlunda, ki je bil osrednji gost 21....