Ljubljana − V prostorih nekdanjega Sapa se je ob desetih po napovedih iz skupine Arriva Slovenija začel nov sestanek med poslovodstvom skupine in stavkovnim odborom voznikov avtobusov.
Prvi dan stavke voznikov avtobusov v treh družbah skupine Arriva Slovenija je stavkalo po podatkih skupine štirinajst odstotkov, 83 od skupaj 574 voznikov v družbah Arriva Štajerska, Alpetour, Potovalna agencija ter Arriva Dolenjska in Primorska.
Med stavkajočimi so se najbolj izkazali Alpetourjevi vozniki v Škofji Loki, ki so med stavko očitno povsem prekinili promet med tem tisočletnim mestom in prestolnico. Po podatkih iz skupine Arriva Slovenija je v Alpetourju stavkalo 49 od 193 voznikov, izvedene pa so bile štiri petine prevozov.
V obeh Arrivah je bilo izvedenih 99 odstotkov prevozov, v Arrivi Štajerska je stavkalo 27 od 195 voznikov, v Arrivi Primorska in Dolenjska pa vsega sedem od 186 voznikov. In to vseh sedem v poslovni enoti Koper, kjer je sicer 88 voznikov. Od 45 voznikov v PE Ljubljana in 55 v PE Novo mesto ni stavkal nihče. Večerni klepet na ljubljanski avtobusni postaji, no, objektu, ki se tako imenuje, sicer pa je slabše postajališče, je nakazal, da so bili morda vozniki o stavki slabo obveščeni. Ali pa prestrašeni.
Na Štajerskem, v še enem starodavnem mestu Ptuj od 72 voznikov ni stavkal nobeden, v PE Maribor je stavkalo 16 od 96 voznikov in v slovenskobistriški enoti 11 od 27 voznikov, skoraj polovica, torej.
Direktor in predsednik uprave skupine Arriva Slovenija Bo Karlsson se je danes zjutraj v sporočilu za javnost zahvalil tistim voznicam in voznikom, ki so včeraj delali in ki »razumejo sporočilo vodstva, da stavka ni primerno sredstvo za doseganje ciljev ter da vodstvo v izsiljevanje in vsiljevanje nerazumnih in nerealnih zahtev stavkovnega odbora ne more in ne bo privolilo«.
Stavkajoče pa je Bo Karlsson, »razumevajoč njihovo pravico do tega ravnanja, najsi bo razlog zanjo tak ali drugačen«, pozval, »naj se vrnejo na delovna mesta in pomagajo, da s skupnimi močmi pogovore nadaljujemo in končamo kot uspešna organizacija, ki bo imela prihodnost tudi v bodoče«.