Ateca je zasnovana na prilagodljivi skupni platformi MQB, ki si jo deli še z nekaterimi drugimi modeli Skupine Volkswagen. Španska novinka je nekaj krajša in nižja od sorodnega volksagna tiguana, v dolžino meri 4,36 metra, v medosje 2,64 in v višino 1,6 metra - natanko toliko kot njen največji tekmec nissan qashqai, ki si je lani odrezal največji tržni delež v Evropi.
Velik prtljažnik in litrski turbo pod pokrovom
Zaradi kratkih previsov karoserije ima ateca vseeno enega največjih prtljažnikov v razredu, ki meri med 485 (različica s štirikolesnim pogonom) in 510 litri. Tehnična posebnost atece je vgradnja litrskega trivaljnega turbo motorja s 85 kilovati, ki bo sicer poganjal le prednja kolesa. Ostali motorji so znani iz drugim modelov Skupine Volkswagen in tudi sorodnega seata leona z močjo od 85 do 140 kilovatov (2.0 TDI). Novost je še 1,6 litrski TDI s 85 kilovati ki je zmogljivejši kot v leonu. V ponudbi atece, ki bo med kupce zavila letošnje poletje, bodo prednji ali štirikolesni pogon ter ročni ali dvosklopčni samodejni šest ali sedemstopenjski menjalnik.
V kabini ateca prinaša podobnost enako zasnovo armaturne plošče kot v seatu leonu, na sredinski konzoli pa zaslon na dotik velikosti pet, sedem ali osem palcev. Multimedijski vmesnik bo združljiv z operacijskimi sistemi Apple CarPlay in Android Auto.
S ceno okoli 20 tisočakov bo tekmovala s prvakom razreda qashqaijem
Novinka bo dopolnila rastočo ponudbo SUV skupine Volkswagen, ki v tem razredu šteje že prestižni audi Q3 in novi volkswagen tiguan. Škoda yeti je razred oziroma prostorsko le pol razreda manjša od omenjenih, jeseni pa prihaja še velik Škodin SUV. Ateca se bo po napovedih cenovno uvrstila nad škodo yeti in pod volkswagen tiguan, z osnovno ceno okoli 20 tisočakov bo zapeljala ob bok najbolje prodajanemu modelu razreda - nissanu qashqaiu.