Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Sreda,
17. 10. 2018,
13.43

Osveženo pred

5 let, 6 mesecev

Oglasno sporočilo

Natisni članek

Tuš vrečke PR članek

Sreda, 17. 10. 2018, 13.43

5 let, 6 mesecev

Tuš deluje trajnostno tudi pri nakupovalnih vrečkah

Oglasno sporočilo
Tuš

Aktivna vpletenost v varovanje okolja je v Skupini Tuš zapisana v dolgoročni strategiji podjetja.

V Tušu so kot slovenski trgovec stopili na pot ukinitve plastičnih nakupovalnih vrečk v vseh svojih prodajalnah po vsej Sloveniji, v katerih načrtujejo popoln umik do konca letošnjega leta. Hkrati so na blagajne plasirali novo papirnato vrečko, ki podpira odgovorno ravnanje z gozdovi. Kupci bodo od zdaj blago odnesli v trajnih nosilnih vrečkah, papirnatih vrečkah, biorazgradljivih vrečkah ali kartonasti embalaži. S tem korakom Tuš deluje proaktivno v boju proti plastičnim vrečkam, ki so eden od onesnaževalcev našega okolja.

Plastična nosilna vrečka je proizvedena v petih sekundah, uporablja se okvirno pet minut, za razgradnjo pa potrebuje več kot 100 let. Odlaganje plastike v naravo je globalni problem sodobne družbe, saj po številnih raziskavah deset odstotkov letne proizvodnje oziroma okvirno deset milijonov ton plastike konča kot odpadek v morju. Ta se v naravi ne razgradi, temveč razpada na vedno manjše delce.

V Tušu so odločeni, da so tudi slovenski kupci okoljevarstveno naravnani ter imajo vpliv na letno porabo plastike, zato so s prodajnih polic umaknili vse plačljive plastične nosilne vrečke: "Pri zmanjševanju obremenitev okolja s plastiko moramo sodelovati vsi in to lahko dosežemo le s pravilnim in odgovornim ravnanjem. Kupce želimo ozaveščati o vplivu plastičnih vrečk na naše okolje, saj z njihovo uporabo ogrožamo številne rastlinske in živalske vrste. Prav je, da smo odgovorni in storimo vse, da bo naš planet čistejši in bolj vzdržen za prihodnje generacije. Ponosni smo, da smo v Tušu stopili na okoljsko pot, in hkrati odločeni, da vplivamo na percepcijo slovenskih kupcev glede plastičnih vrečk," je povedal Andraž Tuš, direktor marketinga v Tušu.

Družba je v oktobru na blagajne plasirala novo papirnato vrečko, ki zagotavlja, da je upravljanje gozdov okolju primerno, socialno koristno in ekonomsko izvedljivo. Tako so kupcem za njihove nakupe na razpolago papirnate vrečke, biorazgradljive vrečke, trajne nosilne vrečke za večkratno uporabo ter kartonska embalaža.

Družba se s tem pridružuje globalnim gibanjem v želji po zmanjšanju onesnaževanja narave in v želji pozitivnega sprejetja tega koraka s strani kupcev teži k spreminjanju percepcije o uporabi plastičnih vrečk pri vsakodnevnih nakupih in v trgovinski panogi nasploh.

Naročnik oglasnega sporočila je Engrotuš d. o. o.

Ne spreglejte