Pozor, danes bo pol istrskih cest zaprtih zaradi Ironmana!

22.09.2018 12:28
Čas branja: 2 min

Danes v slovenski Istri poteka polovični Ironman, prvo triatlonsko tekmovanje pod to licenco pri nas. Ker pa je tekmovanje dolgotrajno, bo to vplivalo tudi na prometni režim na Obali.

Tekmovalci bodo najprej v Kopru preplavali 1,9 kilometra, nato prekolesarili 90 kilometrov v istrskem zaledju, na zadnje pa odtekli še polmaraton od Kopra do Izole in nazaj. Prvič sploh bo tekma Ironman potekala v dveh državah, saj bo del kolesarske poti speljan tudi skozi Italijo.

Ironman 70.3 I Feel Slovenia bo na prometni režim najbolj vplival na kolesarskem delu trase (na shemi spodaj).

Največ zapor v Mestni občini Koper bo med 8. in 15. uro, celoten prireditveni prostor okoli Ukmarjevega trga pa zaprt do 22. ure.

Ankaran bo zaprt 2 uri, med 8. in 10. uro.

Italijanski del bo zaprt med 7.45 in 10.30 uro, najdlje pa bo zaprt del med Črnim Kalom in Kozino, in sicer med 7. in 13. uro.

Delno zaprt s preusmeritvami na mejni prehod Dragonja bo mejni prehod Sočerga - od 9.30 do 13. ure.

Zadnji del kolesarske trase, to sta Marezige in Sv. Anton, pa bo zaprt od 10. do 13.30 ure.

V Izoli, kjer bodo tekači obračali nazaj proti stari obalni cesti do Kopra, bo zapora v starem mestnem jedru med 11.15 in 16.30.

Podrobni načrt zapor vidite spodaj:

Ironman 70.3 I feel Slovenia bo že v svoji prvi izvedbi tretja največja rekreacijska prireditev v državi, ob boku Ljubljanskega maratona in kolesarskega Maratona Franja. Okoli 1.800 tekmovalcev iz 48 držav in njihovi spremljevalci bo na Obalo prvič prineslo triatlonske milijone iz ene najprestižnejših globalnih športnih licenc.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

V nedeljo boste lahko navijali tudi za številne poslovneže, denimo Marka Hrena (Dana), ambasadorja tekmovanja Dušana Olaja (Duol), Mirka Tuša (Engrotuš), Petra Polaniča (Panvita), Jožeta Kojca (Astarea), Dejana Paravana (Gen-). V štafeti bo tekmoval tudi minister iz aktualne vlade Jure Leben, pesti pa lahko držite tudi za ekipo Časnika Finance v postavi Petra Sovdat, Polona Lovšin in Aljoša Valentinčič, na žalost poškodovana Lucija Petavs bo v vlogi 'trenerke', in še dve carici iz Financ, ki bosta celotno tekmo opravili sami, Majo Volk in Pio Bedene.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
PMM
Bodo evropske milijarde znova polzele mimo nas?
FINANCE
Finančni vodnik 2024: Kam vlagati v času majhne rasti in velikih tveganj
PRO
Finance
Finance PRO Finančni vodnik 2024: Kam vlagati v času majhne rasti in velikih tveganj (PRO)

Če ste zamudili letošnjo izdajo Finančnega vodnika v tisku, si ga lahko preberete v spletni različici.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 7. del): Koliko elektrike sem proizvedel in koliko porabil v letu 2020
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 7. del): Koliko elektrike sem proizvedel in koliko porabil v letu 2020 12

Sončna elektrarna je v dobri polovici leta proizvedla skoraj sedem megavatnih ur elektrike, poraba je za 437 kilovatnih ur presegla proizvodnjo.

FINANCE
Manager
Ure, po katerih se ravnajo vse druge ure na Zemlji
Manager
ManagerSmilja Štravs Ure, po katerih se ravnajo vse druge ure na Zemlji

(ikona) 65 let atomske ure, ki nam omogoča natančno delovanje sodobnih telekomunikacij oziroma prenos informacij na daljavo.

FINANCE
Transport in logistika
Kako je Luka Koper postala največje pristanišče za avte v Sredozemlju in kaj to pove o avtomobilskem trgu
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako je Luka Koper postala največje pristanišče za avte v Sredozemlju in kaj to pove o avtomobilskem trgu

Prodaja avtomobilov v Evropi je lani upadla za petino, kako se preusmerja pretovor in kakšen vpliv ima Turčija na Koper

FINANCE
Nepremičnine
Zakaj bodo lastniki malih sončnih elektrarn in toplotnih črpalk za elektriko plačevali več
PRO
Nepremičnine
GRADNJA IN BIVANJE
NepremičnineFinance PRO Zakaj bodo lastniki malih sončnih elektrarn in toplotnih črpalk za elektriko plačevali več (PRO)

Odgovor boste našli v tiskani tematski izdaji Gradnja in bivanje, ki si jo lahko na spletu preberete tudi v formatu PDF.