Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Rabuza

Četrtek,
22. 2. 2018,
20.07

Osveženo pred

6 let, 2 meseca

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Yellow 5,30

Natisni članek

Predlagaj županu Ljubljana DARS

Četrtek, 22. 2. 2018, 20.07

6 let, 2 meseca

Predlagaj županu

Bralec predlaga novo ureditev. Stroka: Rešitev je neobičajna.

Rabuza

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Yellow 5,30

Našega bralca je zanimalo, ali bi bilo mogoče križišče pri nakupovalnem centru na Rudniku urediti podobno, kot je Križišče med Roško in Dolenjsko cesto. Odgovor Darsa: Rešitev, da bi k levemu zavijalcu dodali še smer za naravnost, je neobičajna.

Vprašanje se navezuje na nivojsko križišče avtocestnega priključka Ljubljana Rudnik (priključne rampe), kjer se v križišču stikajo štiri smeri: avtocestni priključek, Dolenjska cesta, Jurčkova cesta in glavna cesta.

Geometrijsko je bilo križišče oblikovano glede na takrat znane podatke o prometu in glede na ocene pričakovanega prometa, dodatno, težko okoliščino pa je pri iskanju oblike križišča pomenila železniška povezava, saj v neposredni bližini priključka Jurčkova cesta nivojsko prečka železnico, razlagajo pri službi za upravljanje prometa in prometne varnosti.

"Vpliv zapornic na križišče ni zanemarljiv, zato je, prometno gledano, pravilna rešitev, da je v smeri proti Jurčkovi cesti samostojen prometni pas. Če upoštevamo projektne pogoje, je za leve zavijalce pravilno, da je za njihovo smer samostojen pas. Rešitev, da bi k levemu zavijalcu dodali še smer za naravnost, je neobičajna," pravi Nataša Kovše iz službe za upravljanje prometa in prometne varnosti.

Lahko bi se zgodilo, da bi promet v križišču obstal

Ob tem dodaja, da je omenjeno križišče opravljalo različni upravljavci: Dars, Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo in Mestne občine Ljubljana.

Pri predlogu bralca obstaja bojazen, da bi, če se k levim zavijalcem doda tudi pas za naravnost, promet v križišču obstal (ali pa bi bile razmere varnostno problematične), ker se bi nabirala kolona vozil, ko bi bile zapornice zaradi železnice spuščene, na pasu, ki je danes namenjen le vožnji naravnost, pa bi se želeli nekateri vozniki peljati levo.

"Če gledamo v smeri vožnje od križišča proti Škofljici, je prisotna zožitev (vozišče se z dveh voznih pasov zoži v en vozni pas), kar je ob prometnih konicah tudi lahko težava, ki vpliva na pretočnost vsega križišča," še dodaja Kovšetova.

Pišite nam

Če imate tudi vi podobno težavo oziroma želite župana ali županjo opozoriti na pomanjkljivosti v svoji občini, nam pišite na predlagajzupanu@tsmedia.si. Dodatje še fotografijo.


Morda vas zanima še:

Župan odgovarja bralcu: Čakamo na denar, da bi gradili

Župan odgovarja bralki: Na javnem parkirišču je dovolj prostora

Kolesarji in pešci zaradi prenove po prometni cesti? Občina: Prenova ni mogoča brez sprememb.

Kdaj bodo prebivalci tega naselja v Sloveniji dočakali asfalt? #foto

Podajanje žogice med občino in ministrstvom: kako dolgo bo še smrdel potok?

Ljubljančan: "Parkirišča za zasebna podjetja jemljejo prostor stanovalcem"


 

Ne spreglejte