Avto

Fiatov ducato zaokrožil preporod gospodarskih vozil

Pestrega leta na področju gospodarskih vozil ne bi bilo brez Fiatovega ducata, ki je k nam zapeljal s ceno od 21.990 evrov naprej za furgon oziroma 27.760 evrov za kombi - zastopnik kupce nagradi še z izdatnim popustom

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.10.2014 11:27
Čas branja: 2 min

Na slovenski trg lahkih gospodarskih vozil je pred kratkim zapeljal tudi novi Fiat ducato, ki je od leta 1981 osrečil prek 2,6 milijona kupcev. V Sloveniji naj bi letno našel približno 250 kupcev, prav toliko tudi na Hrvaškem. Za novega ducata bodo samostojni podjetniki, posamezniki in podjetja odšteli približno 500 evrov več kot za predhodnika, vendar novinec poleg svežine prinaša tudi nekaj dodane vrednosti.

fiat-ducato3.1414098345.jpg.c.960px.jpg

Cene se sicer začenjajo od 21.990 evrov za furgon in 27.760 evrov za kombi, ob tem šasija s kabino - sila priljubljena za nadaljnjo predelavo - stane od 21.680 evrov naprej. Trgovci bodo na te cene priznali 3.200 oziroma 4.400 evrov popusta.

fiat-ducato.1414098253.jpg.s.600px.jpg

Že šesto generacijo Fiatovega ducata skupaj z bližnjima sorodnikoma, Citroenom jumperjem in Peugeotom boxerjem, izdelujejo v Italiji. Čeprav ima trojček tesne sorodstvene vezi, ima ducato nekaj hišnih značilnosti in posebnosti, po katerih se loči od francoskih bratov. Tako je v Fiatovem duhu oblikovana prednja maska, ki deluje precej všečno, drugačni so sprednji odbijač in žarometi z dnevnimi lučmi v LED tehniki. Na novo oblikovan nos sicer izboljšuje preglednost, hkrati pa prispeva k enemu izmed najnižjih količnikov zračnega upora v segmentu - ta znaša le 0,31, kar je primerljivo z osebnimi vozili.

F-9414.1414098545.jpg.s.960px.jpg

Precej na novo je ukrojena tudi notranjost, dobila je novo sredinsko konzolo, preglednejše merilnike in uporabnejše predale ter odlagalna mesta za drobnarije. Informacijsko -zabavni sistem je prav tako nov, ponuja številna povezovanja s pametnimi telefoni ali drugimi prenosnimi napravami. Tudi varnostna in druga oprema je bogatejša, v ducatu je tako serijsko na voljo ESP, sistem za pomoč pri speljevanju na klancu in nadzor tlaka v pnevmatikah, kupec pa lahko doplača za sistem traction+, ki na spolzki podlagi izboljša oprijem pogonskih koles.

F-9416.1414098627.jpg.s.960px.jpg

Za doplačilo so na voljo tudi sistem za samodejno zaviranje po klancu navzdol, tempomat z omejevalnikom hitrosti, ter sistem HALF, ki združuje ohranjanje predvidene smeri vožnje, nadzor dolgih luči in zaznavanje prometnih znakov.

fiat-ducato1.1414098320.jpg.s.600px.jpg

Poleg oblikovalcev in tehnikov so se ducata lotili tudi inženirji, ki so okrepili karoserijo vozila, izboljšali vzmetenje in zavore, pod motornim pokrovom pa dodelali robustne in vzdržljive Ivecove turbodizelske štirivaljne stroje prostornine 2,3 in 3,0 litre, ter ponudbo obogatili še z dvolitrskim turbodizlom. Razpon moči tako znaša od 85 do 130 kilovatov (116 do 177 KM), v primerjavi s predhodnikom pa je poraba goriva nižja za deset odstotkov in se giblje od 6,4 litra dalje.

F-9418.1414098693.jpg.s.960px.jpg

Fiat ducato v tovorni izvedbi furgon ohranja štiri dolžine, tri višine, tri medosne razdalje in prostornino tovornega prostora med osmimi in 17 kubičnimi metri ter z nosilnostjo prek dveh ton. Tu so še kombi za prevoz oseb, furgon s podaljšano kabino, kesonar ter šasija, primerna za nadaljnjo nadgradnjo. Slednjo so posvojili pri Adrii Mobil, ki letno predela štiri tisoč ducatovih šasij.

Fiat-ducato2.1414098293.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku 2022 in 2023

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki? 1

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.