Na slovenski trg lahkih gospodarskih vozil je pred kratkim zapeljal tudi novi Fiat ducato, ki je od leta 1981 osrečil prek 2,6 milijona kupcev. V Sloveniji naj bi letno našel približno 250 kupcev, prav toliko tudi na Hrvaškem. Za novega ducata bodo samostojni podjetniki, posamezniki in podjetja odšteli približno 500 evrov več kot za predhodnika, vendar novinec poleg svežine prinaša tudi nekaj dodane vrednosti.
Že šesto generacijo Fiatovega ducata skupaj z bližnjima sorodnikoma, Citroenom jumperjem in Peugeotom boxerjem, izdelujejo v Italiji. Čeprav ima trojček tesne sorodstvene vezi, ima ducato nekaj hišnih značilnosti in posebnosti, po katerih se loči od francoskih bratov. Tako je v Fiatovem duhu oblikovana prednja maska, ki deluje precej všečno, drugačni so sprednji odbijač in žarometi z dnevnimi lučmi v LED tehniki. Na novo oblikovan nos sicer izboljšuje preglednost, hkrati pa prispeva k enemu izmed najnižjih količnikov zračnega upora v segmentu - ta znaša le 0,31, kar je primerljivo z osebnimi vozili.
Precej na novo je ukrojena tudi notranjost, dobila je novo sredinsko konzolo, preglednejše merilnike in uporabnejše predale ter odlagalna mesta za drobnarije. Informacijsko -zabavni sistem je prav tako nov, ponuja številna povezovanja s pametnimi telefoni ali drugimi prenosnimi napravami. Tudi varnostna in druga oprema je bogatejša, v ducatu je tako serijsko na voljo ESP, sistem za pomoč pri speljevanju na klancu in nadzor tlaka v pnevmatikah, kupec pa lahko doplača za sistem traction+, ki na spolzki podlagi izboljša oprijem pogonskih koles.
Za doplačilo so na voljo tudi sistem za samodejno zaviranje po klancu navzdol, tempomat z omejevalnikom hitrosti, ter sistem HALF, ki združuje ohranjanje predvidene smeri vožnje, nadzor dolgih luči in zaznavanje prometnih znakov.
Poleg oblikovalcev in tehnikov so se ducata lotili tudi inženirji, ki so okrepili karoserijo vozila, izboljšali vzmetenje in zavore, pod motornim pokrovom pa dodelali robustne in vzdržljive Ivecove turbodizelske štirivaljne stroje prostornine 2,3 in 3,0 litre, ter ponudbo obogatili še z dvolitrskim turbodizlom. Razpon moči tako znaša od 85 do 130 kilovatov (116 do 177 KM), v primerjavi s predhodnikom pa je poraba goriva nižja za deset odstotkov in se giblje od 6,4 litra dalje.
Fiat ducato v tovorni izvedbi furgon ohranja štiri dolžine, tri višine, tri medosne razdalje in prostornino tovornega prostora med osmimi in 17 kubičnimi metri ter z nosilnostjo prek dveh ton. Tu so še kombi za prevoz oseb, furgon s podaljšano kabino, kesonar ter šasija, primerna za nadaljnjo nadgradnjo. Slednjo so posvojili pri Adrii Mobil, ki letno predela štiri tisoč ducatovih šasij.