Avto

Fordov paket za racionalne kupce

Pet vrat, pet sedežev, štirje metri dolžine, 270-litrski prtljažnik, en motor in en paket opreme za 10.750 evrov – to je Fordov ka+ za 150 nezahtevnih Slovencev.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.09.2017 23:20
Čas branja: 4 min

Za mnoge Slovence je avtomobil zgolj prevozno sredstvo od točke A do točke B, kup pločevine na štirih kolesih, ki mu le redko namenijo več kot pet minut pozornosti. Zanima jih le to, da je varčen in zanesljiv, premore nekaj prostora in vsaj osnovno varnostno opremo, zanj pa jasno ne želijo zapraviti celega bogastva.

Ford ka+ se temu idealu precej približa, a je hkrati tudi avtomobil, ki za osnovno ceno 10.750 evrov ponuja dovolj kvalitetne vsebine. Ta bo prepričala vse tiste, ki si želijo (p)ostati mobilni, hkrati pa se dobro počutiti med samo vožnjo – naj bo to solo, ali v družbi do štirih sopotnikov.

V dolžino Fordov mali avto namreč meri malo manj kot štiri metre (je malce krajši od fieste, a 29 milimetrov višji), ob prepoznavnem hišnem oblikovalskem slogu (visoko nameščena trapezoidna maska z velikimi, nazaj raztegnjenimi žarometi, kromirani poudarki sprednje maske ter odbijači, kljuke in pokrovi vzvratnih ogledal v barvi karoserije) pa ponuja uporabno potniško kabino in zgledne vozne lastnosti.

Na voljo je v sedmih barvah, med katerimi izstopa rumena, takšen pa naj bi uspel prepričati tudi mlajše kupce, ki (tudi s pomočjo staršev) iščejo svoj prvi avto.

Čeprav infotainment spominja na glasbene stolpe iz minulega tisočletja, je potovalna kabina dovolj prostorna in uporabna. Nizkocenovnik iz indijskega obrata razumljivo ne ponuja izbranih materialov, vendar je kvaliteta izdelave na spodobni ravni, črnino razbijejo vložki iz kroma, oprema pa je osnovna, a ponuja marsikaj.

V serijski opremi so ESP, ABS, šest varnostnih blazin, isofix, klimatska naprava, električni pomik sprednjih stekel in ogledal, pomoč pri speljevanju v klanec, omejevalnik hitrosti, sistem Sync z glasovnim upravljanjem in funkcijo AppLink, funkcija MyKey za starše in daljinsko centralno zaklepanje. Sodobnih varnostno-asistenčnih sistemov ni na voljo niti za doplačilo, saj tovrstne kupce privlači predvsem ugodna cena, ki jo varnostni dodatki hitro dvignejo.

Kljub majhnim meram je ka+ v notranjosti precej prostoren. Položaj za volanom je zgleden tudi za višjerasle, prepričajo široka zadnja klop (deljiva v razmerju 60:40), 21 odlagališč za manjše predmete in 270-litrski prtljažnik (10 manj kot pri fiesti). Za "roadtrip" štirih mandeljcev do Nordkappa bo morda premalo, zato pa bodo ka+ radi otovorili mlajši in starejši pari za kak krajši dopust ali družabni izlet.

Ka+ je že na pogled dokaj preprost, kot nalašč za tiste, ki neradi komplicirajo. V osnovi tako ponuja le en motor – 1,2-litrski bencinski agregat s 63 kilovati (85 KM), ki sodeluje s petstopenjskim ročnim menjalnikom ter ponuja 112 Nm navora – in en paket opreme Trend.

Seznam doplačil je res kratek. Za 190 evrov je tako možno izbrati večopravilno enoto Sync prve generacije s 4,2-palčnim barvnim zaslonom in podporo za prostoročno telefoniranje, prav toliko stane tudi samodejna klimatska naprava. Tempomat stane 180 evrov, ogrevana sprednja sedeža 340 evrov, priporočamo parkirne senzorje za 150 evrov in 290 evro vreden paket za pomoč vozniku.

Gotovo se spomnite originalnega kaja, ki je na ceste zapeljal 1998 ter ljudstvo razdelil na dva pola. New edge dizajn si bodisi vzljubil, bodisi zasovražil, a 3,6 metra dolgi malček nikogar ni pustil ravnodušnega, ko se je vsedel za volan. Užitek v vožnji je podedoval tudi duhovni naslednik ka+. Vzmetenje, vpetja in servoojačevalnik volana so namreč prilagojeni evropskemu okusu, k večjemu udobju med vožnjo zahtevnih kupcev na Stari celini pa prispevajo še izdatna zvočna izolacija, debelejša stekla in izboljšana zatesnitev.

Ford z modelom ka+ tako meri na racionalne kupce, ki jih bolj kot oblikovanje zanimajo prostornost, uporabnost in udobje. Tak naj bi letos prepričal 150 kupcev, seveda ob jasnem zavedanju, da nima vgrajenih sodobnih varnostnih sistemov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Fordova frajla že trka na srca Slovencev
Avto
AvtoMatej Kačič Fordova frajla že trka na srca Slovencev 3

Na slovenske ceste je s ceno od 10.740 evrov zapeljala že osma generacija Fordove fieste, ki je v 41. letih prepričala že tisoče Slovencev. Na pogled ostaja stara znanka, zato pa je mladostna v kabini in predvsem zelo varna.

FINANCE
Avto
Brezkompromisen dirkalnik, ki je Ford popeljal na pota stare slave
Avto
AvtoUroš Božin Brezkompromisen dirkalnik, ki je Ford popeljal na pota stare slave

Na naslednika legende iz 60. smo čakali dobrih 50 let. Čakanje se je izplačalo - ford GT je na 50. obletnico ponovil uspeh svojega predhodnika in zmagal na dirki Le Mans

FINANCE
Avto
Za volanom nove fieste; pričakovali nismo nič manj
Avto
AvtoJanez Kovačič Za volanom nove fieste; pričakovali nismo nič manj 1

Vsakič, ko se v nižjem oziroma B-razredu pojavi nov model, se karte premešajo na novo. Fiesta, tokrat že v osmi generacijski izvedbi in s častitljivo zgodovino, računa na sam vrh, upravičeno. Avto prepriča, kaj manj niti nismo pričakovali.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
IZVOZNIKI
Novice
Zakaj je Ford letos v Sloveniji na vrhu po prodaji lahkih gospodarskih vozil
Izvozniki.si
NoviceMladen Miković Zakaj je Ford letos v Sloveniji na vrhu po prodaji lahkih gospodarskih vozil

(intervju) Boštjan Hribovšek, vodja prodaje in trženja pri Summit motors Ljubljana

FINANCE
Članki
7 načel kakovostne dostave
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO 7 načel kakovostne dostave (PRO)

Pravi kombi je danes veliko več kot le suhoparen prostor na štirih kolesih za prevoz ljudi in tovora, zato suvereno briše ločnico med gospodarskim in osebnim vozilom.

FINANCE
Avto
Nemci pod pritiskom varuhov konkurence, izjemna fiesta in dizla v športnih telesih
Avto
AvtoMiloš Milač Nemci pod pritiskom varuhov konkurence, izjemna fiesta in dizla v športnih telesih

Zametki novega kartelnega dogovora med nemškimi proizvajalci avtomobilov, ta je vezan na sisteme za čiščenje dizelskih motorjev. Vozili smo novo fiesto, dizelskega porscheja macana in mercedes-benza C 250d coupe, na trg je zapeljala dostopna škoda rapid, opel pa je predstavil športno insignio GSI. Delavci v srbski tovarni FAS so si izborili povišico, Ford pa je predstavil naslednika legende - forda GT.