Skupina Sportina želi inovirati nakupno interakcijo med kupci in zaposlenimi v svojih trgovinah ter ustvariti nove modele vključevanja porabnikov. To željo so prevedli v tri konkretne izzive: redefinirati vlogo blagajne, redefinirati vlogo prodajnega asistenta in personalizirati digitalno komunikacijo v trgovini.
Za sodelovanje v projektu InnovMatch, v katerem iščejo nove, sveže in drzne ideje za razvoj prihodnjega poslovanja, so se odločili, ker želijo pridobiti nove koncepte in poslovne modele, s katerimi bi še okrepili svoj položaj na trgu.
Kupca postavljajo v ospredje
»Kupec je pri nas kraljica ali kralj, zato smo v središče izziva postavili interakcijo kupca in prodajalca na prodajnem mestu,« pravi Simon Jereb, član uprave za IT in logistiko v družbi Sportina. Dodaja, da so nove tehnologije in digitalna ozaveščenost kupcev izziv, zaradi katerega nenehno iščejo nove rešitve za izboljšanje nakupne izkušnje. »Naš cilj je, da do potankosti spoznamo kupca, ugotovimo, kako pomembni sta zanj večkanalna izkušnja in interaktivnost pri nakupovanju modnih izdelkov, nato pa ga osebno nagovorimo. Obetamo si rešitve, ki bodo ta cilj podkrepile in bodo hkrati temeljile na najsodobnejših tehnologijah, kot so na primer RTD, RFID, pametni senzorji, navidezna resničnost in videoanalitika,« je povedal sogovornik.
Sodelujejo lahko vsi, ki želijo razviti kakovostno poslovno rešitev
Na tekmovanju InnovMatch bodo letos poleg Sportininega reševali še izzive podjetij Atlantic Grupa (Hrvaška), GoodAI (Slovaška), EuroCash (Poljska) in Selgros (Romunija). Tekmovanje je namenjeno inovativnim in zagonskim podjetjem, razvojnikom, podjetnikom in študentom, ki želijo s pomočjo najnovejše tehnologije razviti pametne poslovne rešitve.
Sodeluje lahko vsako inovativno podjetje ali posameznik iz srednje in vzhodne Evrope, ki bi rad razvil pametno poslovno rešitev s pomočjo najnovejše tehnologije. Med tehnološkimi rešitvami izstopajo inovacije na področjih velike količine podatkov, napovedne analitike in analitike v realnem času, interneta stvari, strojnega učenja in druge rešitve, ki imajo potencial, da postanejo kakovostne poslovne rešitve.
Priložnost za dostop do najnovejše tehnologije in potencialnih strank
»Inovativnim podjetjem in posameznikom iz Slovenije InnovMatch omogoča dostop do najnovejše tehnologije in stik s potencialnimi strankami, hkrati pa je tudi priložnost za mreženje in spoznavanje s podjetniškimi pospeševalniki, kot sta SAP.iO in Techstars,« pojasnjuje Tina Vidergar iz podjetja SAP Slovenija. Kot pravi, ponuja dodano vrednost tudi podjetjem, ki so prispevala realne poslovne primere, saj jim omogoča dostop do širše skupnosti inovatorjev, najnovejše tehnologije in nasploh drugačen pristop k reševanju njihovih poslovnih izzivov.
Lani zmago odnesel slovenski projekt
Lanski zmagovalec tekmovanja InnovMatch je bil slovenski projekt eVineyard. Njegovi snovalci so dokazali, da dobra ideja ob učinkoviti izvedbi pravzaprav nima meja.
»Ustvarjalci rešitve eVineyard so pri razvoju svoje aplikacije dobro izkoristili možnosti, ki jih ponuja SAP-jeva oblačna platforma, predvsem njen modul interneta stvari. Svoj izdelek že uspešno ponujajo na trgu. Obiskali so tudi SAP-jev center za inovacije v Silicijevi dolini in z našimi strokovnjaki razpravljali o tehnologiji in nastopu na trgu. Poglobljeno sodelovanje še nadaljujemo – pogovarjamo se o sodelovanju v SAP-jevih globalnih projektih, ki se ukvarjajo s pametnim kmetovanjem, ter o programu Start up Focus,« dodaja Vidergarjeva.