Avto

Ženevski avti vozijo tudi na slovensko znanje

Akrapovičev izpuh na zadku najmočnejšega serijskega avtomobila na svetu - koenigsegga regere s prek 1.500 konji

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.03.2015 22:30
Dopolnjeno: 03.03.2015 22:42
Čas branja: 2 min

Koenigseggov superšportnik nosi Akrapovičev izpuh, renault kadjar in audi R8 imata pedalni sklop iz Cimosa, Hidrijini aluminijasti deli in svečke pa so v več novih modelih avtomobilov, včeraj razkritih na avtosalonu v Ženevi.

Skorajda v vsakem avtomobilu, razstavljenem na salonu, bi lahko našli kakšen del, ki je bil izdelan in razvit v Sloveniji, a naši dobavitelji so večinoma zavezani k molčečnosti. Na naša vprašanja so tako odgovorili le v Hidrii in Cimosu, zelo ponosno pa se je razkazoval tudi Akrapovičev izpuh na zadkih številnih športnikov, med drugim tudi minija, ki je zmagal na reliju Dakar, in koenigsegga regere.

r8-audi02-be.1425409460.jpg.o.600px.jpg
Cimos je za novega audija R8 izdelal pedalni sklop, električni R8 e-tron pa ima posebne pedale iz aluminija, tudi iz Cimosa. Foto: Aleš Beno

Cimosovi delu v audiju R8, renaultu kadjarju...

Slovenski deli so pogosti pri avtomobilih višjega cenovnega razreda. Tako so Cimosovi pedalni sklopi serijsko vgrajeni v novega audija R8, električni R8 e-tron pa ima poseben Cimosov aluminijasti zavorni pedal, ki je precej lažji od klasičnega. Na Cimosove pedale bodo pritiskali tudi vozniki novega renaulta kadjarja, športnega terenca C-segmenta, in Lamborghinijevega superšportnika huracan ter Porschejevega macana. Zadnja dva imata tudi prednje žaromete, ki so bili razviti in izdelani v ljubljanski Helli Saturnus Slovenija. Citroënov osveženi DS5 ima koprske tečaje motorja in pokrova prtljažnika, Audijevi modeli Q7, S1, S6 in S7 pa koprske glave motorja, nosilce motorja in menjalnika. V Cimosu, ki je sicer v prisilni poravnavi, pravijo, da so ti deli plod njihovega razvoja, pri vseh so poskušali čim bolj zmanjšati maso in izboljšati njihovo funkcijo ter ob tem ohraniti cenovno konkurenčnost.

Hidria v skoraj vseh ženevskih novostih

Hidria je za veliko novih modelov razvila sisteme za hladen vžig dizelskih motorjev in rešitev v električnih motorjih hibridnih in električnih vozil. Konkretno so Hidrijini aluminijasti pokrovi motorja v vseh šest- in osemvaljnih turbobencinskih pogonskih agregatih, vgrajenih v znamki Audi in Porsche. Omenjena pogonska agregata, ki ju uporabljajo vse znamke koncerna Volkswagen, pa imata tudi Hidrijino variabilno vodno črpalko za hlajenje motorja. Prav tako njihovi deli poganjajo vse Audijeve in Volkswagnove modele z dizelskimi agregati V8 TDI. Najdemo jih denimo v vseh novih modelih Citroëna, DS in Peugeota v njihovih dizelskih agregatih.

zeneva-Koenigsegg-Regera01-be.1425409461.jpg.o.600px.jpg
Najmočnejši serijski avto na svetu koenigsegg regera s 1.500 konji diha na Akrapovičev izpuh. Foto: Aleš Beno

akrapovic-izpuh-be.1425409462.jpg.o.600px.jpg
Foto: Aleš Beno

Letos sklenili že za 200 milijonov evrov poslov

V prihodnje pa bodo še bolj prodrli v hibridne pogone, denimo kot del nove generacije mehkih hibridov za znamki Audi in Renault. Novi posli povečujejo prihodke Hidrie, samo v zadnjih dveh mesecih so v avtomobilskem segmentu sklenili za več kot 200 milijonov evrov vrednih pogodb za obdobje 2017-2023.

Akrapovičev izpuh na zadku najmočnejšega na svetu

Akrapovičeve izpuhe smo medtem opazili pri več ženevskih novostih, predvsem na zadkih športnikov. Krono med njimi pa vsekakor nosi koenigsegg regera, ki velja za najmočnejši serijski avto na svetu. Hibrid ponuja skupno moč 1.500 konjev, 2.100 newtonmetrov navora in vrtoglavo največjo hitrost prek 400 kilometrov na uro. Regero je pod salonske luči pospremil tudi Igor Akrapovič, zaradi naglice pa posla s švedskim proizvajalcem ni mogel komentirati.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

01.04.2015
FINANCE
Kaj se v Cimosu dogaja dobro leto po prevzemu?
FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Elektrika: izziv za slovenske dobavitelje, avtoindustrijo in tudi Akrapoviča
Avto
AvtoMiloš Milač Elektrika: izziv za slovenske dobavitelje, avtoindustrijo in tudi Akrapoviča

Ponovno smo se zatopili v priljubljeno temo - elektromobilnost! Tokrat s slovenskimi dobavitelji, nekaj vodilnimi iz tujih podjetij in Akrapovičem, ki stavi na bencinsko romantiko. Kako je pripravljen na novo dobo? Pred vrati je avtosalon v Ženevi, zato proizvajalci že razkrivajo novosti...

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Avto
Peterica, ki je osupnila Ženevo
Avto
AvtoMatej Kačič Peterica, ki je osupnila Ženevo 19

Audi A6, električna hyundai kona, volvo V60, rimac C_two in peugeot 508: čeprav se z njimi nismo zapeljali, so to največje zvezde avtomobilskega salona v Ženevi