Avto

Jeepov »odpadnik« se šele ogreje, ko drugi opešajo

V razredu kompaktnih športnih terencev bo jeseni nemir vnesel »odpadnik«, ki se naravnost odlično počuti tudi zunaj urejenih cest; čeprav najmanjši med jeepi, je renegade pravi in vsestransko uporaben džip

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.09.2014 22:30
Čas branja: 3 min

IMG-1283.1410909475.JPG.c.600px.jpg

Ameriški Jeep na začrtani poti strme rasti ničesar ne prepušča naključju. Tudi njegov najmanjši SUV renegade nosi prepoznaven slogovni pečat, na cesti je lahkoten in udoben, na terenu pa zna tekmece mimogrede spraviti v jok.

11-Renegade-Trailhawk.1410889118.jpg.o.600px.jpg
Jeep renegade suvereno opravi z najtežjimi razmerami.

Mali športni terenci se množijo kot za stavo, njihova priljubljenost pa narašča s svetlobno hitrostjo. Kljub bolj robustnemu videzu in pogosto štirikolesnemu pogonu pa se zunaj urejenih cest znajdejo le redko, večinoma se na poti proti cilju spopadajo z robniki v mestnih središčih, snežnim pršičem, makadamom in redkimi drevesnimi koreninami. Pesek, blato, snežni zameti, vodne ovire, do obisti razriti kolovozi, strmine in skalnati revirji naj bi bili rezervirani zgolj za tiste prave terence. A jeseni prihaja jeep renegade, ki v terensko najzmogljivejši različici trailhawk igraje opravi še s tako zahtevnimi razmerami.

13-Renegade-Trailhawk.1410889122.jpg.o.600px.jpg

Nič ni prepuščeno naključju

Jeep znova dobro posluje, v zadnjem letu je prodajo po svetu okrepil za več kot 30 odstotkov in s svojimi modeli optimistično cilja na najvišja mesta in rekordne številke. Pri tem si veliko obeta tudi od najmanjšega, za Američana komaj 423 centimetrov dolgega modela renegade. Ker je beseda džip že od leta 1941 sinonim za vozilo, ki se odlično znajde v najtežjih razmerah, Jeep tudi pri »odpadniku« ni ničesar prepustil naključju.

IMG-1206.1410889121.jpg.o.600px.jpg
Vsestransko uporaben in zabaven džip

Odpadnik za manj kot 20 tisočakov

Oblikovan v ZDA, s podpisom značilne črke X, ki je bila vtisnjena na posodi za gorivo prvega džipa, zdaj pa je na zadnjih lučeh, strehi, v notranjosti..., temeljito preizkušen po petih milijonih testnih kilometrov in kakovostno narejen v Italiji je temeljito pripravljen, da bo premagal tudi najzahtevnejše terene na Bližnjem vzhodu, Rusiji, Afriki, Aziji, Severni in Južni Ameriki ter Evropi. Od novembra tudi v Sloveniji z vstopno ceno manj kot 20 tisoč evrov.

IMG-1130.1410889119.jpg.o.600px.jpg

S trailhawkom na konec sveta

Samonosna in s tem čvrsta (toga) karoserija, vzmetne noge za večji gib kolesa (spredaj za 170, zadaj za 205 milimetrov), izredno majhen vstopni in izstopni kot (30 stopinj spredaj in 34 stopinj zadaj) ter razkošna oddaljenost od tal (do 220 milimetrov) so Jeepovo zagotovilo za brezskrbne pustolovščine na terenu. Sami smo jih z najbolj »moško« različico trailhawk izkusili na tovarniškem poligonu v Baloccu in v naravnem okolju, na terenu, kjer bi se predala tudi kaka vitalna gorska koza.

24-Renegade-Trailhawk.1410889116.jpg.o.600px.jpg

Jeep renegade trailhawk je tako prava izbira za najzahtevnejše pustolovce, ki se ob tem lahko odločajo med dvolitrskim dizlom s 140 konjskimi močmi in ročnim menjalnikom ali s 170 konjskimi močmi in novim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Za učinkovito premagovanje ovir in strmin ter brodenje po vodi do 40 centimetrov skrbijo stalni štirikolesni pogon s petimi prilagoditvami pogona terenu in zaklenljiv v prvi prestavi (jeep active drive low), pomoč pri spustu in celoletne pnevmatike, pred poškodbami »stezosledca« varujejo dodatne jeklene in plastične zaščite, prednja maska je drugačna, dodane so vlečne kljuke.

IMG-1275.1410889120.jpg.o.600px.jpg
Jeep renegade longitude

Pravi je tisti s štirikolesnim pogonom

Po avanturah kliče tudi navadna štirikolesna različica renegada (longitude in limited), ki je od tal oddaljena 205 milimetrov ter opremljena s samodejnim in trenutnim razmeram prilagodljivim štirikolesnim pogonom (jeep selec-terrain). Tudi ta z lahkoto obvlada kakršenkoli teren, ob tem je v vožnji še udobnejši in varčnejši, saj se po potrebi pogon prenaša le na prednja kolesa. Ob dizlu s 120, 140 in 170 konjskimi močmi takšnega renegada poganja tudi 1,4-litrski turbobencinar s 170 konjskimi močmi, manj zahtevnim pa je na voljo le dvokolesno gnani model (sport in longitude), ki je od tal oddaljen za 170 milimetrov.

17-Renegade-Trailhawk.1410889121.jpg.o.600px.jpg

Milejši odpadnik je na voljo z 1,6-litrskim bencinarjem s 110 konjskimi močmi in ročnim menjalnikom, 1,4-litrskim turbobencinarjem s 140 konjskimi močmi ter 1,6-litrskim dizlom s 120 konjskimi močmi. Vsi modeli se zares dobro peljejo po cesti, kjer dosežejo od 178 do 196 kilometrov na uro, v povprečju pa porabijo od 5,1 do šest litrov goriva na sto kilometrov.

25-Renegade-Trailhawk.1410889117.jpg.o.600px.jpg
Robustna in privlačna notranjost

29-Renegade-Trailhawk.1410889115.jpg.o.600px.jpg.c.600px.jpg

Slogovno poseben in prepoznaven

Američani so svoj oblikovalski pečat pustili tudi v notranjosti ter si vzeli čas za malenkosti (packa kot rdeče polje na merilniku vrtljajev, konkreten ročaj pred sovoznikom, mali originalni willys na vetrobranskem steklu, zemljepisne dolžine in širine na sredinski konzoli, odtisnjena črka X v predalih ...).

IMG-1352.1410909594.JPG.c.600px.jpg

Renegade v širino meri 180 centimetrov, na 257 centimetrih pa ponuja dovolj prostora petim potnikom, v prtljažnik pa je mogoče spraviti 351 litrov prtljage, s podrto zadnjo klopjo celo 1.297 litrov. Vrata se za lažje vstopanje odpirajo pod širokim kotom (spredaj 70 in zadaj 80 stopinj), na voljo je 11 živahnih in vpadljivih barv karoserije ter sedem oblik platišč, vmes so tudi jeklena.

IMG-1246.1410909186.JPG.c.600px.jpg

Renegade vedno ponuja šest zračnih vreč, ESC in tipalo za nadzor tlaka v pnevmatikah, za dodaten denar pa so na voljo popolnoma snemljiva streha my sky, sedempalčni zaslon na dotik, parkirna kamera, opozorilnik pred naletom in za vozni pas, prilagodljivi tempomat, v tovarni Mopar pa lahko naročite še posebno dodatno opremo - tudi predprostor ali šotor.

IMG-1359.1410910020.JPG.s.600px.jpg

IMG-1250.1410909806.JPG.s.600px.jpg

IMG-1320.1410908587.JPG.c.600px.jpg

IMG-1293.1410908265.JPG.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

28.11.2014
23.06.2015
FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.

FINANCE
Manager
Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR
Manager
Vesolje
ManagerWorldcrunch / TCE Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR

Pri ameriški vesoljski agenciji pripravljajo misijo, v okviru katere bi na Zemljo pripeljali vzorce snovi s površja Marsa. A nekateri znanstveniki se sprašujejo, ali je to res pametna naložba.

FINANCE
Manager
Vse več proizvajalcev televizorjev stavi na mini LED za najboljšo sliko
Manager
Tehnologija
ManagerMatjaž Ropret Vse več proizvajalcev televizorjev stavi na mini LED za najboljšo sliko

Pogledali smo paradne modele iz Samsunga, Philipsa in Sonyja, ki je pred dnevi razkril svoje novosti na tem področju in precej presenetil.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Pismo iz Sarajeva: O aprilu, Titu in Zdravku Čoliću
Manager
iz prestolnic
ManagerVildana Selimbegović Pismo iz Sarajeva: O aprilu, Titu in Zdravku Čoliću

Na začetku aprila smo se spominjali odpora v devetdesetih letih, obdobja, v katerem je umrlo 11.541 prebivalcev kotline.

FINANCE
Transport in logistika
Igra prestolov na potniškem centru
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Igra prestolov na potniškem centru

Jutri bodo na DRSI odpirali ponudbe na ponovljenem razpisu za glavni del železniške postaje v Ljubljani. Kakšna bo igra železniškega gradbinca?

FINANCE
Vlagatelj Maks
Nvidia za začetnike: zakaj je to najbolj vroča delnica na svetu
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Nvidia za začetnike: zakaj je to najbolj vroča delnica na svetu

Veliko se govori o Nvidi, marsikdo pa se sprašuje, zakaj

FINANCE
Avto
Na elektriko tudi najbolj robusten mercedes-benz in s ceno, primerljivo z dizlom
Avto
AvtoJure Šujica Na elektriko tudi najbolj robusten mercedes-benz in s ceno, primerljivo z dizlom 4

Vozilu primeren bo tudi baterijski sklop z zmogljivostjo 116 kilovatnih ur.