Vse to je multivan, najimenitnejši in očitno (glede na visoke vrednosti rabljenih) najbolj zaželen kombi v družini Volkswagen in najbrž tudi med tekmeci.
Multivan je, tako kot transporter, prava legenda med potniškimi kombiji. Oplemeniten s paketom bulli 70, ki označuje obletnico legendarnega modela T1, pa se sicer enostaven kombi spremeni v ličnega potniškega sopotnika za veliko družino, pustolovski par ali družbo ali pa zelo ugleden shuttle za prevoz VIP-potnikov. Po njem segajo poznavalci, ki res potrebujejo prostor in se zato za velikimi, bolj osebnimi enoprostorci, kot so sharan, galaxy in podobni, niti ne ozrejo.
V novodobnem bulliju namreč na zgolj 4,9 metra dolžine dobijo prostor in zračnost pravega potniškega dostavnika. Pa naj si gre za prednja dva sedeža, drugo vrsto oziroma posamična sedeža, ki sta v testnem primeru tudi vrtljiva in zato sila uporabna ali pa zgolj zabavna, saj se lahko potnika obrneta proti zadnjim potnikom na pomični in povezani trisedežni klopi.
Osnova za multivan je sicer znana iz transporterja, a avto naredijo podrobnosti, to pa za multivan velja še toliko bolj. Že omenjeni stilski dodatki z dvobarvno karoserijo na čelu, ki res vleče poglede, zelo dobri in lični LED-žarometi, imitacija lesa v dnu in res dobra izdelava, ki uspešno preganja dostavniški duh iz multivana, ta avto naredijo tako prijeten kot navaden veliki enoprostorec.
Zatesnitev potniške kabine in nastavitev podvozja ob tem v primerjavi s transporterjem prinaša še nekaj več potniškega udobja, samodejni dvosklopčni menjalnik DSG mu pristoji tako dobro, da v hipu pozabite na ročnega. Tudi preprosta, a kakovostna izdelana armaturna plošča z zaslonom na dotik je dovolj ugledna. Na dostavniški izvor vas vsakič sproti spomnijo le stopnica pri vstopu v kabino in nepomična stranska stekla v drugi sedežni vrsti.
Tudi dvolitrski turbodizel s 110 kilovati ni športnik, s 13 sekundami do sto na uro ne sledi enoprostorcem, a na cesti tega primanjkljaja ne boste opazili, saj multivan pospešuje zvezno in dovolj odločno. Poleg tega priganjanje ni tako slišno in moteče kot v transporterju. Poraba pa je s 7,8 litra ugodno nizka glede na velik upor karoserije in maso okoli dve toni.
Cena za res ličen in prijeten prostorski paket ni nizka, skoraj 42 tisočakov po ceniku in še šest za dodatno opremo – torej 50 tisočakov. Znesek omili visoka vrednost rabljenega vozila, morda tudi popust, ki ga Volkswagnovi trgovci ne navajajo na ceniku. Pa seveda zavedanje, da v tem razredu težko dobite boljši paket prostora, udobja in tehnike, kot ga ta hip ponuja multivan.
Foto: Miloš Milač