NORMA

Ljubezen do zdravega življenja prerasla v posel

Objavljeno 30. marec 2017 00.00 | Posodobljeno 30. marec 2017 00.00 | Piše: Bl. Ko.

Deset let blagovne znamke trgovin z ekološkimi izdelki Norma.

Trgovine Norma so ene redkih v Sloveniji, ki imajo na policah izključno ekološke izdelke. Foto S.N.

Zdrav način življenja je gonilo blagovne znamke Norma, ki si jo je pred 12 leti zamislila Silva Verglez. »Stalno iskanje novih poti do bolj zdravega življenja, tako duhovnega kot telesnega, me je prej ali slej moralo pripeljati do biološko pridelane hrane,« pravi in nadaljuje: »Ker imam rada izzive in ničesar ne počnem polovično, je bila revolucionarna sprememba v poslovnem in zasebnem življenju logična posledica. Navdihov iz družinskega in poslovnega okolja ni nikoli primanjkovalo in tako je Norma previdno, a odločno zakorakala iz glave na papir, od tam pa v prvo bio prodajalno v Mariboru.«

Prodajalna Norma v Mariboru, kjer ponujajo raznovrstne ekološke izdelke, je svoja vrata odprla pred desetimi leti v jesenskih mesecih, in kot pravi Verglezova, se še danes spominja njihovega prvega, simpatičnega kupca, kot da se je to zgodilo včeraj. Takrat so tudi ustrezno zaščitili ime blagovne znamke. Ker je ponudba izdelkov s časom rasla, so se leta 2010 preselili na današnjo lokacijo, kjer imajo na voljo več prostora za police. Vzporedno s klasično prodajalno so razvijali tudi spletno trgovino www.norma.si, kjer so na voljo vsi izdelki.

Podjetje je pred tremi leti v Ljubljani odprlo svojo prvo franšizno trgovino, in ker se je takšen način izkazal za dobrega za širitev poslovanja, so prejšnji teden odprli novo franšizno trgovino v Krškem. Ker verjamejo v franšizni način poslovanja, so tudi člani Franšizne sekcije pri Trgovinski zbornici Slovenije. Seveda to še ni konec širitve podjetja – prihodnji petek, 31. marca, bodo odprli še lastno enoto v Celju.

Kot pravi Verglezova, je Norma več kot le prodajalna z biološko hrano. »Želimo si, da bi bila Norma ambasadorka zdravega načina življenja. Za ta cilj z užitkom in vzajemno delamo vsi zaposleni v podjetju in ves čas si prizadevamo, da našim strankam in gostom ponudimo prijetno, sproščeno, in kadar to želijo, tudi poučno nakupno doživetje,« pravi sogovornica. Zato organizirajo tudi različne delavnice in predavanja na temo zdravega načina življenja. 

Deli s prijatelji