Avto

Citroën ima limuzino za 8.400 evrov

Naši trgovci so začeli prodajo preproste limuzine C-elysee, ki ponuja predvsem veliko prostora za nizko ceno

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.01.2013 22:30
Čas branja: 2 min

[A] a429Untitled-14.1357758061.jpg
»Letos želimo prodati 250 C-elyseejev, polovico v Sloveniji, drugo polovico pa v Bosni in Hercegovini, ki je bolj naraven trg za avtomobile take zasnove,« načrtuje vodja razvoja prodaje v Citroënu Slovenija Borut Sedej.

Družba Citroën Slovenija je v torek predstavila 4,43 metra dolgo nizkocenovno limuzino C-elysee s ceno 3,5-metrskih malčkov - le 8.390 evrov. Z njim imajo letos skromnejše načrte, prodajo 250 vozil v Sloveniji in Bosni skupaj, kot tehnično enak peugeot 301.

Limuzino C-elysee je Citroën zasnoval, da bi ustregel povečanemu povpraševanju po nizkocenovnih modelih v svetu (o tem smo podrobneje pisali prejšnji teden v članku Avtomobilski svet bo rasel s poceni avti). Z njim pa na trgih v razvoju sledi dacii logan, v Evropi pa chevroletu cruzu, škodi rapid in seatu toledu (dacie logan v Sloveniji ne bo na voljo).

Velik, preprost in poceni

Novi C-elysee ima enako zasnovo kot sestrski peugeot 301 - ločijo ju le oblikovne podrobnosti in nekateri deli opreme, za osnovo ima podaljšano podvozje peugeota 208. Z dolžino 4,43 metra in 506-litrskim prtljažnikom se uvršča ob bok kompaktnim tekmecem - fordu focusu, oplu astri sedan, hyundaiu elantri in nekaterim drugim. S 120-milimetrskim vzdolžnim prostorom na zadnji klopi, ta je enak prostoru v poslovnem citroënu C5, jih celo presega.

[A] 5083Untitled-13.1357758042.jpg
Novi C-elysee je limuzina, namenjena predvsem trgom v razvoju, priložnosti pa bo iskala tudi pri evropskih kupcih z manjšo kupno močjo ali preprosto večjo racionalnostjo pri nakupu.

Za osnovni model za 8.400 evrov ne bo zanimanja

[A] b904Untitled-15.1357758101.gif

Zaradi skromnejše opreme, vidno preprostejše zasnove in manj imenitnosti v potniški kabini, pri obdelavi prtljažnika in drugih podrobnostih je za celoten cenovni razred ali dva dostopnejši. Osnovni model 1.2 VTI attraction s 53 kilovati moči in porabo 5,1 litra ter serijskima ABS in ESP ter štirimi zračnimi blazinami stane le 8.890 evrov, z dodatnim popustom v primeru financiranja pa še 500 evrov manj.

V prodajo bodo šli modeli za 11, 12 tisočakov

Vodja razvoja prodaje v Citroënu Slovenija Borut Sedej na osnovne modele sicer ne računa preveč. Več stavi na zmogljivejši bencinar 1.6 VTI s 85 kilovati in porabo 6,5 litra ter enako velik turbodizel z 68 kilovati ter porabo 4,1 litra in vsaj drugo stopnjo opreme seduction (ta ima v serijski opremi tudi klimatsko napravo, radio s CD MP3, deljivo zadnjo klop in še nekaj dodatkov).

Omenjena modela staneta 11 tisoč oziroma 12.300 evrov. Letos pa želi družba prodati 250 C-elyseejev, polovico od teh v Bosni. Zakaj je načrt precej nižji od Peugeotovega, ta načrtuje prodajo 350 modelov 301 s podobno ceno le v Sloveniji, v PSA Slovenija (zastopnik za obe francoski znamki) niso pojasnili.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.

FINANCE
Manager
Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR
Manager
Vesolje
ManagerWorldcrunch / TCE Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR

Pri ameriški vesoljski agenciji pripravljajo misijo, v okviru katere bi na Zemljo pripeljali vzorce snovi s površja Marsa. A nekateri znanstveniki se sprašujejo, ali je to res pametna naložba.