Po železniških tirih v Spodnji Saški v Nemčiji sta začela voziti prva potniška vlaka, ki ju poganja električna energija, pridobljena iz vodika. Vlaka, ki sta brez izpustov emisij in zelo tiha, je izdelal francoski proizvajalec Alstom.
Vlak na vodikov pogon ima na strehi rezervoar z vodikom in gorivno celico. Ta pretvarja vodik in kisik neposredno v električno energijo. Kot pravijo pri proizvajalcu, vodikov pogon namesto ogljikovega dioksida, saj in drobnega prahu izpušča le nekaj kapljic vode. Presežna energija pa se shranjuje v zmogljive litij-ionske baterije na dnu vlaka.
Vlak dosega največjo hitrost 140 kilometrov na uro in je torej približno tako hiter kot dizelski vlaki. Z napolnjenim rezervoarjem lahko prepelje približno tisoč kilometrov.
Potem ko je vlak brez emisij v nedeljo opravil prvo vožnjo, je dan zatem stekel reden potniški železniški promet z dvema vlakoma na gorivne celice na progi med spodnjesaškimi mesti Bremervörde, Cuxhaven, Bremerhaven in Buxtehude.
Oblasti Spodnje Saške načrtujejo, da bo do konca leta 2021 v tamkajšnjem regionalnem železniškem prometu vozilo skupaj 14 vlakov na gorivne celice. Deželna vlada je za izvedbo projekta prispevala približno 81 milijonov evrov.