Avto.info

Hyundai santa fe

Nova podoba velikega SUV-a že nagovarja slovenske kupce

Četrta generacija santa feja je naredila velik korak naprej, to velja za sodobno oblikovanje, kakovost uporabljenih materialov in dovršen varnostni paket.

Četrtek, 15. november 2018

Če ne upoštevamo, da gre že za četrto generacijo, hyundai santa fe šteje že sedemnajst let. Od leta 2001 so jih izdelali že 1,6 milijona, od tega dobrih 2.000 za slovenske kupce. A sedaj je največji Hyundaijev SUV pripravljen na nov korak, kar dokazuje s sodobnim oblikovanjem in najbolj prepričljivo vsebino doslej.

O videzu ne bomo izgubljali besed, saj fotografija pove več kot tisoč besed, ampak se raje osredotočimo na številke. Novi santa fe je od prejšnjega za sedem centimetrov daljši, pribitek pa je v večini šel na račun večje medosne razdalje. Posledica je prostornejša notranjost, ki tudi poslej lahko sprejme pet ali sedem potnikov. Prostornejši je tudi prtljažnik, katerega kapaciteta se je pri izvedbi s petimi sedeži povečala za 40 litrov in jih šteje 625.

V kabini je poleg udobja opazen preskok pri kakovosti, predvsem pri izbiri materialov, ki so vse bolj po evropskem okusu in uspešno ustvarjajo nekoliko bolj premijski občutek. V tem duhu so analogne merilnike pri najboljših dveh paketih opreme zamenjali z barvnim zaslonom (17,8 centimetra), vsaj toliko ali celo palec več (20,3 centimetra) pa meri osredni zaslon, zadolžen za bolj zabavne vsebine. Ta je nameščen na vrh armaturne plošče in deluje na dotik. Vmesnik je sicer že poznan iz drugih modelov te znamke, a z dodatnimi funkcionalnostmi. Korak naprej je naredil tudi komplet varnostnih pripomočkov SmartSense. Ta med drugim ponuja sistem za opozarjanje na potnike zadaj, ki voznika opozori, če ta vozilo zapusti, ko so potniki še v njem. Novosti sta še aktivni sistem za preprečevanje trka s strani in sistem za varno izstopanje, ki v primeru, da se vozilu od zadaj približujejo drugi udeleženci v prometu, začasno zaklene vrata in omogoči potnikom, da izstopijo.

Na prvi pogled se ponudba pogonskih kombinacij zdi skopa, a je vendarle izbira kar pestra. V osnovi sta na voljo dva motorja, dvolitrski in 2,2-litrski turbodizel. Manjši ponuja različici s 110 in 136 kilovati (150 in 185 KM), medtem ko večji zmore 147 kW (200 KM). V osnovi zraven spada 6-stopenjski ročni menjalnik, osemstopenjska avtomatika pa je rezervirana za štirikolesno gnano izvedbo močnejšega dvolitrskega motorja ter 2,2-litrski stroj s pogonom na sprednji ali vsa štiri kolesa. Štirikolesni pogon je sicer popolnoma nov izdelek z napredno variabilno porazdelitvijo navora med sprednji in zadnji par koles, sistem pa stabilnost zagotavlja tudi s prilagajanjem zavorne sile.

Cene novega santa feja se začnejo pri 34.900 evrih, doplačilo za štirikolesni pogon znaša dva tisočaka, samodejni menjalnik pa 2.200, oziroma 2.800 evrov.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.