Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Gregor Pavšič

Četrtek,
9. 11. 2017,
4.00

Osveženo pred

6 let, 5 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 4,75

2

Natisni članek

hyundai kona

Četrtek, 9. 11. 2017, 4.00

6 let, 5 mesecev

Novo v Sloveniji: Hyundai kona stavi na drznost, barvitost in dobro opremljenost #foto

Gregor Pavšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 4,75

2

hyundai kona | Foto Gregor Pavšič

Foto: Gregor Pavšič

V Slovenijo je pripeljal še en trendovski crossover, tokrat Hyundaiev novi prodajni adut kona. Ta stavi na drzno oblikovanje, visoko raven opreme in vsaj letos le bencinske motorje. Proizvajalec predvideva, da bo letno kono kupilo 500 Slovencev.

V dolžino avto meri dobrega 4,1 metra, ima kratke previse in 2,6 metra medosne razdalje. Prtljažnik ima od 361 do 1.143 litrov prostornine. | Foto: Gregor Pavšič V dolžino avto meri dobrega 4,1 metra, ima kratke previse in 2,6 metra medosne razdalje. Prtljažnik ima od 361 do 1.143 litrov prostornine. Foto: Gregor Pavšič Novi crossover oziroma kompaktni športni terenec z imenom kona je tisti model, s katerim želijo pri Hyundaiu postati najuspešnejša azijska avtomobilska znamka v Evropi. Nov avtomobil smo že podrobneje predstavili v reportaži z evropske premiere iz Milana, zato tokrat le ponovimo nekaj glavnih poudarkov avtomobila.

Oblikovno je med najdrznejšimi v razredu

Kono zaznamuje ostro in milo rečeno drzno oblikovanje z izstopajočim sprednjim delom z dvojnimi žarometi LED in dvobarvno karoserijo. V dolžino avto meri dobrega 4,1 metra, ima kratke previse in 2,6 metra medosne razdalje. Prtljažnik ima od 361 do 1.143 litrov prostornine. Tako za prtljažnik kot notranjost vozila lahko zatrdimo, da ponujata razmeroma veliko prostora in da je avto s tega vidika prav gotovo konkurenčen v poplavi novih podobnih avtomobilskih modelov.

Oblika nove kone je resnično drzna. Eden najbolj zapeljivih podrobnosti so zelo nizki in široki žarometi LED, ki so del tretjega opremskega paketa. | Foto: Gregor Pavšič Oblika nove kone je resnično drzna. Eden najbolj zapeljivih podrobnosti so zelo nizki in široki žarometi LED, ki so del tretjega opremskega paketa. Foto: Gregor Pavšič

Notranjost kone je po prvem vtisu dokaj prostorna in ergonomsko dobro premišljena. | Foto: Gregor Pavšič Notranjost kone je po prvem vtisu dokaj prostorna in ergonomsko dobro premišljena. Foto: Gregor Pavšič

Barvitost karoserije dopolnjujejo tudi obrobe blatnikov v kontrastni barvi, ki so pri koni zelo izrazite. | Foto: Gregor Pavšič Barvitost karoserije dopolnjujejo tudi obrobe blatnikov v kontrastni barvi, ki so pri koni zelo izrazite. Foto: Gregor Pavšič

Letos dva bencinska motorja, prihodnje leto še dizelski in električni pogon

V Slovenijo kona za zdaj prihaja z dvema bencinskima motorjema. To sta litrski motor T-GDI z močjo 88 kilovatov (120 "konjev") in 1,6-litrski motor T-GDI z močjo 130 kilovatov (177 "konjev"). Šibkejši motor bo na voljo le s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši pa v kombinaciji s sedemstopenjskim robotiziranim samodejnim menjalnikom in elektronsko nadzorovanim štirikolesnim pogonom.

Prihodnje leto bo ponudbo okrepil še nov 1,6-litrski dizelski motor s 85 oziroma 100 kilovati moči. Enako kot pri bencinskih bosta tudi pri dizelskih razpoložljiva tudi menjalnika. Prihodnje leto bo Hyundai v Slovenijo pripeljal tudi povsem električno različico kone.

Štirikolesni pogon v kombinaciji z najmočnejšim bencinskim in dizelskim motorjem

In še beseda o štirikolesnem pogonu pri najmočnejšem bencinskem in dizelskem motorju. Ta se vključi na zahtevo in na zadnji kolesi prenaša do 50 odstotkov navora. Voznik lahko na sredinski konzoli tudi aktivira zaporo diferenciala, ki do hitrosti 40 kilometrov na uro preusmeri polovico navora na zadnji kolesi.

Kona s pravšnjim naborom opreme in močnejšim motorjem stane 24 tisočakov

Dokaj bogata serijska oprema bo prav gotovo eden od adutov nove kone. Med serijsko opremo tako najdemo ročno klimatsko napravo, sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu (nad 60 km/h), sistem za nadzor voznikove utrujenosti (od 60 do 180 km/h), po višini in globini nastavljiv volanski obroč, električni pomik sprednjih in zadnjih stekel, dnevne luči LED, zatemnjena stekla in podobno. Najcenejša kona bo v Sloveniji stala 17 tisoč evrov (brez popusta).

Druga raven opreme (style) doda nekaj nepogrešljivih dodatkov, kot so samodejna klimatska naprava, sedempalčni zaslon na dotik, vzvratna kamera, usnjen volanski obroč in prestavna ročica, aluminijasta 16-palčna platišča (pri močnejšem motorju 17-palčna kolesa), vzdolžni strešni nosilci za prtljažnik, parkirni senzorji zadaj … Tako opremljena hyundai kona bo v Sloveniji (brez vključenih popustov) stala 18.490 evrov s šibkejšim ter 24 tisočakov z močnejšim bencinskim motorjem in štirikolesnim pogonom.

Med dodatki omenimo še dvižni projekcijski zaslon (390 evrov), električno strešno okno (540 evrov), dvobarvno kombinacijo karoserije (540 evrov) in sprednje parkirne senzorje (190 evrov).

Varnostni paket (opozorilo pred naletom s funkcijo samodejnega zaviranja in prepoznavanja pešcev, opozorilo pred oviro v mrtvem kotu, opozorilo na prečni promet zadaj) stane dodatnih 690 evrov.

Že drugi paket opreme style prinaša tudi vzvratno kamero. Digitalni zaslon je lahko v koni velik od pet do osem palcev. | Foto: Gregor Pavšič Že drugi paket opreme style prinaša tudi vzvratno kamero. Digitalni zaslon je lahko v koni velik od pet do osem palcev. Foto: Gregor Pavšič

Samodejni sedemstopenjski menjalnik bo na voljo le za najmočnejši bencinski in dizelski motor. | Foto: Gregor Pavšič Samodejni sedemstopenjski menjalnik bo na voljo le za najmočnejši bencinski in dizelski motor. Foto: Gregor Pavšič

hyundai kona | Foto: Gregor Pavšič Foto: Gregor Pavšič

Ne spreglejte