Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Gregor Pavšič

Torek,
18. 7. 2017,
7.29

Osveženo pred

6 let, 6 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,90

Natisni članek

Ulrich Kranz BMW Faraday Future

Torek, 18. 7. 2017, 7.29

6 let, 6 mesecev

Faraday Future: kljub finančni nestabilnosti zaposlili "očeta" BMW i3 Ulricha Kranza

Gregor Pavšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,90

Ulrich Kranz, nekdanji vodja projekta električnih vozil podznamke i pri nemškem BMW, je prestopil k ameriško-kitajskemu zagonskemu podjetju Faraday Future.

To je študija zagonskega podjetja Faraday Future, ki ima sedež v ZDA. | Foto: Faraday Future To je študija zagonskega podjetja Faraday Future, ki ima sedež v ZDA. Foto: Faraday Future

Ulrich Kranz je projekt i pri BMW vodil od leta 2007. | Foto: BMW Ulrich Kranz je projekt i pri BMW vodil od leta 2007. Foto: BMW Študijo pretvoriti v serijski izdelek

Komaj tri leta stari Faraday Future napoveduje serijsko proizvodnjo visokozmogljivih električnih avtomobilov. Ena ključnih nalog novega tehničnega direktorja Ulricha Kranza bo pretvoriti všečno študijo FF 91 v serijski izdelek, kar si pri Faraday Future želijo storiti že prihodnje leto. Študija je imela moč več kot tisoč "konjev". Zanjo so začeli januarja zbirati po pet tisoč ameriških dolarjev za rezervacijo.

Kranz je bil oče vozil, kot je električni BMW i3, družbo v Münchnu pa je zapustil konec lanskega leta. Pri BMW je projekt i vodil od leta 2007, za bavarsko podjetje pa je sicer delal zadnjih 30 let.

Faraday Future s številnimi finančnimi zapleti

Kitajsko zagonsko podjetje se je v zadnjih mesecih znašlo pod kritikami zaradi domnevne finančne nestabilnosti svojega ustanovitelja Jia Yuetinga in njegove poslovne skupine LeEco Group. Nedavno so morali v ZDA ustaviti gradnjo tovarne, v katero nameravajo vložiti milijardo dolarjev. Lokacijo za tovarno tako še vedno iščejo.

Kljub tem finančnim zapletom jim je v preteklosti že uspelo najeti izkušene menedžerje. Dobili so na primer Stefana Krauserja, nekdanjega finančnega direktorja Deutsche Bank, in enega nekdanjih razvojnih inženirjev Tesle Nicka Sampsona.

Ne spreglejte