Avto

Mercedes C v Sloveniji: oblikovno znan, tehnično napreden in še bolj raznolik

Kopica manjših sprememb in dva zanimiva motorja na začetku ponudbe - C 200 z 1,5 litrskim turbom in 48 voltnim električnim omrežjem ter skupno močjo 145 kilovatov ter 1,6 litrski turbodizel s 118 kilovati

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.10.2018 22:00
Čas branja: 4 min

Nekdaj je bil najpomembnejši Mercedes-Benz, danes sodi med bolj pomembne. Razred C je vstopnica v zadaj gnane mercedes-benze, predstavnik nekdaj izjemno priljubljenega, danes pa že butičnega razreda poslovnih limuzin, obenem pa se pohvali z izjemno raznolikostjo tako karoserijskih različic (limuzina, karavan, coupe in cabriolet) ter najbrž največjim razponom moči od 85 do 375 kilovatov in posledično števila motornih, pogonskih in menjalniških različic.

Podrobnejše poročilo iz prve predstavitve v Luxemburgu

V Sloveniji je drugi najbolje prodajan Mercedes-Benz, saj s 151 vozili (podatek za lani) zaostaja le za razredom B s kar 410 prodanimi vozili. Tesno pa mu sledita, razredu C, GLC s 140 in E s 130 vozili, kar pomeni da je C po prihodih in verjetno tudi po zaslužku četrti najbolje prodajan avto te znamke pri nas.

Kakorkoli že, klasika oblik bo sodobna še naprej, verjamejo tudi v Autocommercu, saj letos načrtujejo prodajo 100 novih razredov C, pa je do konca leta leta le še tri mesece.

Novi razred C ima veliko adutov, da kupce ponovno ali pa na novo pritegne k sebi. Še zlasti to velja za tiste, ki ne pogledujejo k športnim terencem in si ne želijo zvezde na nosu enoprostorca.

Če pogledamo najpomembnejše, ki jih skriva pod motornim pokrovom. Glavna novost je vsekakor bencinski motor v različici C 200. Štirivaljnik prostornine 1,5 litra podprt s turbo polnilnikom sodi v novo generacijo motorjev opremljeno z najsodobnejšo tehniko. Turbo motorju s 135 kilovati (184 konjskimi močmi) se namreč pridružuje tehnologija EQ boost. To pomeni, da motor deluje v sodelovanju z 48-voltnim električnim sistemom in jermensko gnanim alternatorjem.

V praksi to pomeni dodatnih deset kilovatov pri pospeševanju (skupaj 145). Druge prednosti obsegajo rekuperacijo kinetične energije, prevzem določenih odjemalcev energije (električna vodna črpalka), možnost drsenja z zaustavljenim motorjem, zaviranje z inteligentno zaustavitvijo motorja in skoraj neslišni vklop motorja, z zelo malo tresljaji, obljublja proizvajalec. Povprečna poraba motorja po NEDC 2.0 protokolu je med 6,3 in 6,8 litra.

Pribitek k ceni pa je kar precejšen. C 200 stane najmanj 38.940 evrov oziroma 5.500 evrov več kot enostavnejši C 180 s 115 kilovati in dobre 4.300 evrov manj kot zmogljivejši dvolitrski štirivaljni turbo v C300 s 190 kilovati.

Ta sicer še ne pomeni bencinskega vrha. Nad njim so še C 400 z 245 kilovati, C 43 AMG z 287 kilovati, C 63 AMG s 350 kilovati in C 63 AMG S s 375 kilovati.

Nova oziroma prenovljena je tudi dizelska ponudba. Na dnu sta 1,6 litrska turbodizla v c 180 d in C 200 d z 90 in 118 kilovati. Nad njima pa nova dvolitrska turbodizla iz razreda E in oznakama C 220d (143 kilovatov) ter C 300d s 185 kilovati. Prav premik zmogljivosti manjšega c 200d lahko pomeni, da bodo kupci pogosteje posegali po manjšem stroju, saj 118 kilovatov povsem zadošča za pogon razreda C, ki s tem motorjem stane najmanj 35.500 evrov. Za C 220d pa boste odšteli skoraj 40 tisočakov.

Kaj je novega na drugih delih avtomobila? Spremembe so zajele prednji in zadnji del avtomobila, a so te skoraj neopazne. Nove so tudi barve in oblika koles. Več novega je v potniški kabini, kjer se pred voznikom razprostira kar 12,3 palčni digitalni merilniki.

Nad sredinsko konzolo pa je sedaj večji, 10,2 palčni multimedijski zaslon, ki mu še vedno ukazujemo z vrtljivim gumbom na sredinskem tunelu med sedežema. Barv osvetlitve kabine je sedaj kar 64, volan je pridobil drsnike s katerim ukazujemo različnim funkcijam. Različice AMG pa še dodatna stikala za nastavljanje vozne dinamike na volanu.

Pri asistenčnih sistemih, ki napeljujejo k avtonomni vožnji, je prenovljeni razred C dobil marsikaj tistega, kar imajo večji in dražji mercedesi. Tako zmore voziti precej časa tudi povsem brez pomoči voznika, pri čemer bere prometne znake, drži varnostno razdaljo, zamenja vozni pas (seveda ob vključenem smerokazu), prilagaja hitrost pred križišči, ovirami in podobnim.

Foto: Mercedes-Benz

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Lepo je, da še obstajajo avti, kot je mercedes S
Avto
AvtoMiloš Milač Lepo je, da še obstajajo avti, kot je mercedes S 4

Nova limuzina razreda S je znova enciklopedija tehničnih inovacij, udobja, razkošja in spokojnosti, ki jo ne zmoti niti popolna digitalizacija.

FINANCE
Avto
Mercedes razreda C: moderen, razkošen in kontroverzen
Avto
AvtoUroš Božin Mercedes razreda C: moderen, razkošen in kontroverzen 19

V Mercedesovi limuzini razreda C je več prostora, več naprednih tehnologij, več elektrike, več luksuza, zmanjkuje pa prostora za romantiko

FINANCE
Avto
Mercedes-Benz razred C: poslovnež v velikih čevljih
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedes-Benz razred C: poslovnež v velikih čevljih 10

Mercedes-benz razreda C se brez sramu zgleduje po največjem razredu S in dokazuje, kako zadovoljiti zahtevne uporabnike, ki avto uporabljajo tudi za posel.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Novi davek je krepko pocenil luksuzne avte, a cene so še vedno višje kot v Nemčiji
Avto
AvtoUroš Božin Novi davek je krepko pocenil luksuzne avte, a cene so še vedno višje kot v Nemčiji 6

Analiza cen luksuznih avtov po novem DMV sporoča, da trgovci prihrankov niso v celoti prenesli na kupce in, da novi davek morda ne bo v celoti zajezil nakupa in registracij v tujini.

FINANCE
Avto
Odličnost in tradicija združeni v iznajdljivem družinskem mercedesu
Avto
AvtoUroš Božin Odličnost in tradicija združeni v iznajdljivem družinskem mercedesu

Na testu nas je razvajal karavanski mercedes C, ki bolje kot kadarkoli pokaže, kaj vse zmorejo današnji avtomobili in česa čez nekaj let ne bodo več

FINANCE
PMM
AMG električnega mercedesa EQE spreminja v preganjalca tesel in porschejev
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač AMG električnega mercedesa EQE spreminja v preganjalca tesel in porschejev 7

Nemški Mercedes-Benz je elektrifikacijo vzel zelo resno, saj je zgolj lani predstavil pet novih električnih modelov. Ti razmeroma hitro kapljajo na trg, z njimi pa tudi posebne različice, kot sta EQE 43 4Matic in EQE 534Matic+, s katerima Nemci vozijo na zmogljivostni ravni motorjev V8 in V12.