Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Gregor Pavšič

Petek,
14. 9. 2018,
6.54

Osveženo pred

5 let, 7 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 1,55

2

Natisni članek

Volkswagen

Petek, 14. 9. 2018, 6.54

5 let, 7 mesecev

Uradno: Konec proizvodnje kultnega VW "hrošča"

Gregor Pavšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 1,55

2

volkswagen beetle | Foto Volkswagen

Foto: Volkswagen

Volkswagen bo prihodnje leto prenehal izdelovati beetla, enega svojih najbolj prepoznavnih modelov. Razlog sta slaba prodaja in večje zanimanje Američanov za crossoverje in športne terence.

Volkswagnov beetle že dalj časa preživlja negotove čase. Danes je le še bled spomin na rojstvo ikone leta 1938, ki je v poznejših desetletjih postala eno največjih avtomobilskih imen v zgodovini.

Originalni Volkswagnov "hrošč" iz leta 1938 | Foto: Volkswagen Originalni Volkswagnov "hrošč" iz leta 1938 Foto: Volkswagen Postal je izrazito nišni model

Volkswagen njegovo najnovejšo generacijo umika z nekaterih svetovnih trgov. Mednje bodo prihodnje leto spadale tudi ZDA, kjer so jih lani prodali komaj 15 tisoč. To ni bila niti sedmina celotne prodaje Volkswagnove jette. Leta 1999 je uspelo Volkswagnu v enem letu Američanom prodati več kot 83 tisoč beetlov, po svetu pa so jih takrat prodali kar pol milijona.

Prodaja beetla je letos v ZDA padla še za dobra dva odstotka, je poročal Bloomberg. Volkswagen je tako uradno napovedal umik vozila s trga. Proizvodnja v Puebli v Mehiki, kjer so beetla izdelovali od leta 1999, se bo končala julija prihodnje leto. Puebla je bila tudi zadnja tovarna tega kultnega vozila.

Ga bo rešil električni pogon?

Vodstvo nemškega avtomobilskega proizvajalca se še odloča o strateški prihodnosti beetla, ki bi lahko dobil tudi električni pogon in bi ga izdelovali na platformi MEB. Tak beetle bi imel štiri in ne več le tri vrata. Uradne odločitve o tem v Wolfsburgu še niso sprejeli.
Ne spreglejte