USPEŠNO V SVET

Dober poslovni nasvet

Objavljeno 01. maj 2016 23.14 | Posodobljeno 01. maj 2016 23.14 | Piše: Bl. Ko.

Poslovno in kadrovsko svetovanje je zelo specifična storitev, z njim se že več kot dvajset let ukvarja Stanislav Papež.

Stanislav Papež. Foto: twitter

Podjetja, tako mala kot velika, posežejo po storitvah poslovnega svetovanja najpogosteje takrat, ko sama nimajo pravega znanja za reševanje določenega problema. Naš sogovornik Stanislav Papež je po izobrazbi univerzitetni diplomirani psiholog, ki se je dodatno izobraževal na področju moderiranja in mediacije, že več kot 20 let pa se ukvarja s poslovnim in psihološkim (kadrovskim) svetovanjem v sklopu svojega podjetja Koncept svetovanje. To med drugim obsega razvoj odraslih, treninge prodajnega osebja, izobraževanja vodij, osebne coachinge in različne psihološke raziskave, kot so analize osebnosti vodij timov, ujemanje z zahtevami delovnih mest ipd.

Večletne izkušnje z velikimi

Zadnjih 15 let je sodeloval tudi z velikimi podjetji, kot sta Petrol in Mercator, med drugim pri izobraževanju zaposlenih o tem, kako izboljšati storitev za kupca, da se bo ta dobro počutil, kako uspešno reševati reklamacije vedno zahtevnejših strank ipd. »Ključno je, da delam praktično, na podlagi v praksi preverjenih modelov, znanja in vanje vključujem najnovejše znanje s poslovnih področij,« pravi Papež in doda, da se nanj obračajo tudi posamezniki, od mladih, ki želijo s coachingom dobiti pravo usmeritev v karieri, do zaskrbljenih mam, katerih otroci dobivajo negativne ocene.

Aktiven v TZS

Naš sogovornik se je februarja 2012 včlanil v Trgovinsko zbornico Slovenije (TZS) predvsem z željo, da bi svoje storitve ponudil članstvu. Pravi sicer, da prav velikega zanimanja med člani za zdaj še ni. Zato pa je aktiven v TZS kot član komisije, ki ocenjuje učna mesta v trgovinah, kamor se prihajajo učit bodoči trgovci. »Skupaj z vodjo komisije Janezom Žakljem obiščeva trgovine, ki so predvidene za učna mesta, pogovorimo se z zaposlenimi in na koncu podava mnenje, ki doslej še nikoli ni bilo negativno. Smo pa pogosto dali svoja priporočila, kaj izboljšati,« sklene sogovornik.


Številni člani Trgovinske zbornice Slovenije

Večina članov Trgovinske zbornice Slovenije (TZS) so mikro in mala podjetja z do 50 zaposlenimi. »Prispevek malih in mikro trgovcev k ohranjanju trgovinske identitete v Sloveniji je izjemno velik,« so prepričani v TZS. Sicer pa je TZS samostojno, prostovoljno, nepridobitno združenje trgovskih podjetij, ki že od leta 2006 skrbi za potrebe delovanja in razvoja trgovinske dejavnosti na domačem trgu in na tujih. 

 

Deli s prijatelji