Kot je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP dejala evropska komisarka za pravosodje, potrošnike in enakost spolov Vera Jourova, je Volkswagen v veliki meri uresničil akcijski načrt, ki ga je obljubil.

Od 8,5 milijona spornih avtomobilov v Evropi so jih popravili okoli 80 odstotkov. Največji delež so jih popravili v Nemčiji (96 odstotkov), najmanj pa v Romuniji (36 odstotkov). Po zagotovilih Jourove imajo kupci spornih avtomobilov čas, da jih pripeljejo na popravilo, še do leta 2020.

Komisija po komisarkinih besedah sicer obžaluje, da družba ni dala celostne in jasne garancije za primer težav po doslej izvedenih popravilih.

S plačilom kazni upajo na konec vseh postopkov proti podjetju

Nemški avtomobilski koncern Volkswagen je sredi junija pristal tudi na plačilo milijarde evrov kazni, ki jo je zaradi goljufanja zahtevalo nemško tožilstvo. Gre za eno najvišjih kazni, ki jo je nemško tožilstvo doslej zahtevalo od podjetij v državi.

Volkswagen je na plačilo kazni pristal skoraj tri leta po razkritju, da so pri več kot 11 milijonov dizelskih avtomobilih omogočili goljufanje na testih izpušnih plinov. Sporna programska oprema je zagotovila nizke izpuste škodljivih snovi, kot so dušikovi oksidi, v času laboratorijskih testov. Na cestah so bili dejanski izpusti nekaterih snovi do 40-krat večji.

S plačilom kazni se bodo za nemški koncern v Nemčiji končali postopki preiskav regulatorjev. Upajo, da se bodo s tem v Nemčiji končali tudi drugi pravni postopki proti družbi in njenim podružnicam. Volkswagen, ki je za kazni po celem svetu namenil že več milijard evrov, še vedno pestijo mnoge tožbe, med drugim skupinska na ravni EU.