Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Gregor Pavšič

Sreda,
22. 2. 2017,
6.30

Osveženo pred

6 let, 6 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Yellow 6,45

6

Natisni članek

Volkswagen Kitajska

Sreda, 22. 2. 2017, 6.30

6 let, 6 mesecev

Volkswagen potrdil razvoj nizkocenovne znamke: jo bomo po Kitajcih dobili tudi v Evropi?

Gregor Pavšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Yellow 6,45

6

Predstavniki Volkswagna so potrdili razvoj svoje prve nizkocenovne avtomobilske znamke, ki jo bodo čez dve leti predstavili na Kitajskem. Bo Volkswagen ponovil strategijo Renaulta oziroma Dacie ter poceni avtomobile ponudil tudi Evropejcem?

Volkswagen je na Kitajskem lani prodal skoraj tri milijone osebnih avtomobilov. To je lavida, ki so jo tam predstavili leta 2012. | Foto: Volkswagen Volkswagen je na Kitajskem lani prodal skoraj tri milijone osebnih avtomobilov. To je lavida, ki so jo tam predstavili leta 2012. Foto: Volkswagen

Vodstvo Volkswagna že več let napoveduje svojo nizkocenovno avtomobilsko znamko, s katero bi povečali svojo prodajo na Kitajskem, obenem pa tudi na trgih v razvoju. Taka znamka je bila eno izmed jabolk spora med nekdanjima vodilnima možema koncerna Volkswagen Ferdinandom Piechom in Martinom Winterkornom. Zadnjemu so kot predsedniku uprave očitali, da ni znal uvesti nizkocenovne znamke oziroma sprejeti kompromisa med nizko ceno in še vedno zadovoljujočo kakovostjo za nemški koncern.

Poceni volkswagni najprej za Kitajce, za zdaj brez načrtov o prodaji v Evropi

Pri Volkswagnu so zdaj potrdili, da bodo na Kitajskem svojo nizkocenovno znamko začeli tržiti leta 2019, je v intervjuju za britanski Auto Express povedal vodja razvoja znamke Volkswagen Frank Welsch. Znamka še nima uradnega imena, vsaj za zdaj pa ni načrtov, da bi jo pozneje prodajali tudi zunaj Kitajske.

Toda podobno je na začetku za Dacio trdil tudi Renault, zdaj pa je romunska znamka steber njihove prodaje in lanskega rekordnega poslovnega leta. Nizkocenovne dacie so se odlično uveljavile tudi v Evropi.

Martin Winterkorn, nekdanji predsednik uprave koncerna Volkswagen, v svojem mandatu ni predstavil Volkswagnove nizkocenovne znamke. To je bil eden glavnih očitkov njegovih kritikov, med katerimi je bil glaven Ferdinand Piech. | Foto: Reuters Martin Winterkorn, nekdanji predsednik uprave koncerna Volkswagen, v svojem mandatu ni predstavil Volkswagnove nizkocenovne znamke. To je bil eden glavnih očitkov njegovih kritikov, med katerimi je bil glaven Ferdinand Piech. Foto: Reuters

Izhodiščna cena pod 10 tisoč evri

Volkswagen želi z novo znamko nadgraditi lanskih 2,9 milijona prodanih avtomobilov na Kitajskem. S temi vozili želijo novačiti kupce tudi v Mehiki, Indiji in Braziliji. Na Kitajskem želijo po ceni in kakovosti doseči znamko Haval, ki je v lasti Great Walla. Cena takega avtomobila bo morala biti manj kot 70 tisoč juanov oziroma 9.500 tisoč evrov.

Svoje najcenejše avtomobile bo Volkswagen izdeloval s kitajskim partnerjem FAW. Uporabili bodo starejšo platformo PQ golfa šeste generacije, ki so ga prenehali izdelovati leta 2013. Tej bodo dodali tudi nekaj sestavin svoje uveljavljene novejše platforme MQB. Za zdaj je v načrtu limuzina, prav tako pa tudi srednje velik športni terenec.

 

Ne spreglejte