Avto

Fordova mala 'kurirja' za ne tako majhne potrebe

Ford je s predstavitvijo najmanjših novincev tournea in transita courier tudi v Sloveniji dopolnil svojo paleto potniških in gospodarskih vozil. Družinski "kurir" je naprodaj za 13.560 evrov, gospodarski za 14.330 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.09.2014 13:07
Čas branja: 2 min

Fordova paleta gospodarskih (transit) in potniških (tourneo) vozil je med kupci dobro sprejeta, poslej pa je tudi pri nas bogatejša za njihova najmanjša predstavnika. Tourneo in transit courier sta z dolžino le 4,15 metra ravno pravih dimenzij za mestno rabo, pri čemer bosta zadovoljila aktivne družine z avanturističnimi potrebami ali dostavna in kurirska podjetja, ki v urbanih središčih še posebej cenijo okretnost (2,6 obrata volana) in kompaktne mere.

-DSC9597.1411469749.jpg.s.600px.jpg
V Sloveniji sta naprodaj mala Fordova tourneo in transit courier. Foto: Oba Fordova novinca sta zasnovana na fiesti, zunanjost in notranjost v celoti povzema hišne oblikovalske smernice, sedi se malenkost višje. Obe različici sta na voljo s tremi različnimi motorji, pri bencinskih je na voljo litrski EcoBoost (74 kW, 5-stopenjski ročni menjalnik), pri dizelskih pa 1.5 TDCi (55 kW, 5-stopenjski ročni menjalnik) in 1.6 TDCi (70 kW, 5-stopenjski ročni menjalnik). Pri vseh modelih je kot opcija na voljo sistem start/stop, pohvalita se lahko tudi z varčnostjo. Potniškega Forda tourneo courier smo sicer sredi maja popeljali po ulicah Frankfurta in okolici.

ford-tourneo-courier1.1411469966.jpg.s.600px.jpg

Družinam in popotnikom zanimivi toruneo courier tako ponuja dovolj steklenih površin, serijska drsna vrata pri tem omogočajo preprost dostop do zadnjih sedežev tudi v tesnih parkirnih mestih, sedežni sistem zadnje klopi pa je prilagodljiv in deljiv v razmerju 60:40. Za njimi je razkošen in kar 708 litrov velik prtljažni prostor (60 litrov več kot najbližja konkurenca), s podiranjem zadnje klopi pa se razbohoti na 1.656 litrov. Za varnost je dobro poskrbljeno, tu je še običajen Fordov nabor asistenčnih in multimedijskih tehnologij, notranjost in materiali pa ne odstopajo od tistih v običajnih potniških vozilih.

ford-tourneo-courier2.1411470017.jpg.n.600px.jpg

Kupci malega torunea naj bi bile mlade družine, ki potrebujejo več prostora, kot ga nudijo mali avtomobili. Njihovi dohodki se uvrščajo v srednji razred, imeli naj bi enega ali dva majhna otroka, pri tem pa potrebujejo na zunaj kompaktno in znotraj prostorno vozilo. Na voljo so trije paketi opreme, cena se začne pri 14.760 in konča pri 17.320 evrov. Kupcem je trenutno na voljo popust v višini 1.200 evrov, vstopni model ambiente z motorjem 1.0 EcoBoost tako stane 13.560 evrov, bogatejši titanium z 1.6 TDCi dizlom pa 16.120 evrov.

ford-tourneo-courier.1411470047.jpg.o.600px.jpg

Večkrat nagrajenim Fordovim gospodarskim vozilom se je priključil še transit courier, pri tem bodo obrtnike, dostavljalce, delavce in ostale poslovneže najprej zanimale mere vozila in uporabna prostornost. Od konkurence se mali transit skuša oddaljiti z nekoliko večjim prostorom za tovor (ta od predelne stene do zadnjih vrat znaša 2,3 kubična metra, nosilnost znaša med 550 in 660 kilogramov), dolžina tovornega dna pa meri 162 centimetrov.

ford-tourneo-courier3.1411470075.jpg.c.600px.jpg

S tem transit courier nudi dovolj prostora za prevoz tovora, zabojev in orodja, preklopna mrežasta predelna stena z zložljivim sovoznikovim sedežem pa omogoča prevoz cevi in podobnih dolgih predmetov dolgih do 259 centimetrov. Za varno prevažanje tovora v zadnjem delu poskrbi šest pritrditvenih točk, na zadnji strani so še štiri točke. Za praktičen dostop poskrbijo drsna vrata, ki pri modelih z vgrajeno predelno steno v širino merijo 453 mm, uporabnost zadaj pa povečujejo dvojna asimetrična zadnja vrata, ki jih je možno odpreti do kota 158 stopinj.

ford-transit-courier1.1411470248.jpg.s.600px.jpg

Ford transit courier stane najmanj 14.330 evrov (ambiente, 1.0 EcoBoost) oziroma 11.745,91 evra brez DDV, z boljšim paketom opreme in z zmogljivejšim motorjem (trend 1.6 TDCi) pa stane 16.840 evrov oziroma 13.803,28 evra brez DDV. Interval med servisi je ob tem podaljšan na 30 tisoč kilometrov (oz. eno leto), kar vpliva na manjše stroške vzdrževanja.

ford-transit-courier.1411470272.jpg.c.600px.jpg

Mali veliki Fiat qubo, Citroen nemo, Peugeot bipper, Renault kangoo, Škoda roomster/praktik in Dacia lodgy/dokker so v novih Fordih dobili resno konkurenco. Pri Modrem ovalu so ob tem izpostavili prostornost, s katero posekajo marsikaterega konkurenta. Tako transit kot tourneo courier namreč v neposredni primerjavi ponujata skoraj 10 centimetrov več prostora za glavo oziroma slabih sedem centimetrov več prostora za glavo zadaj in 5,7 centimetra več prostora za noge zadaj.

Fordova potniško-gospodarska vozila niso od muh, na kar kaže tudi niz osvojenih priznanj. Zaupanje kupcev so ob tem nadgradili s podaljšanim štiriletnim jamstvom in asistenco brez omejitve kilometrov. Do konca leta sicer želijo pri slovenskem Fordu prodati 30 tourneov in 10 transitov, kar bo pomenilo 7,6-odstotni delež pri osebnih in 4,7-odstotni delež pri gospodarskih različicah.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

12.05.2014
FINANCE
Triglav: Letos pričakujemo, da se bo poslovanje normaliziralo
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: Letos pričakujemo, da se bo poslovanje normaliziralo

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki? 1

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.