Avto

BMW pohvalil slovenske dobavitelje

Visok predstavnik skupine BMW Thomas Becker je pohvalil slovenske dobavitelje, ki so po njegovih besedah pomemben del njihove dobavne verige

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

02.09.2015 19:14
Čas branja: 2 min

Blejski strateški forum je gostil tudi Thomasa Beckerja iz nemškega BMW, ki je poudaril, da so Bavarci zelo zadovoljni s slovenskimi dobavitelji.

Zakaj je Slovenija pomembna za BMW

"Slovenija je za naše podjetje pomembna na vsaj dveh ravneh, ki presegajo njeno velikost. Iz Slovenije prihaja kar precej naših dobaviteljev, ki so zagotovo pomemben del dobavne verige BMW in pomemben ter stabilen faktor v tem smislu," je poudaril Becker, ki je v podjetju BMW Group odgovoren za vladne in zunanje zadeve.

"Za nas so zelo pomembne ambicije, ki jih v tej regiji Slovenija zasleduje v prihodnosti na področju trajnostne mobilnosti, ne le v smislu povečevanja tržnega deleža, ampak tudi pri povečevanju uporabe električnih avtomobilov. To je za nas zelo vzpodbudno," je dejal.

Opozoril je, da na trg električnih vozil v Evropi, kjer je razvoj zelo raznolik, močno vpliva infrastruktura polnilnic in tudi davčna politika oz. davčne olajšave ter različne iniciative, kot so npr. zastonj parkirna mesta, ki so jih deležni kupci električnih avtomobilov. V tem smislu so pomembna tudi stališča lokalnih in državnih oblasti, je pojasnil.

Pohvale Akrapoviču

Med slovenskimi podjetji je Becker izpostavil izdelovalca izpušnih sistemov Akrapovič, ki je edini iz Slovenije, ki mu BMW omogoča, da se predstavlja s svojim logotipom. "Včasih celo z večjim napisom, kot je naš," se je pošalil.

Akrapovic-m4-raceland-750x500.1415374828.jpg.e.600px.jpg

Generalni direktor BMW Group Slovenija Lothar Schupet je dodal, da BMW že tesno sodeluje s številnimi slovenskimi dobavitelji, z nekaterimi, kot na primer s Hidrio, tudi na ravni izmenjave znanj.

Slovenija bi morala okrepiti sektor dobaviteljev

Becker je pri tem še menil, da bi Slovenija morala v okviru svoje industrijske politike še dodatno krepiti sektor dobaviteljev. "Tudi tu na forumu bomo govorili o tem, kako imamo globalno vse bolj integrirano dobaviteljsko in produkcijsko mrežo," je dejal in dodal, da BMW tudi na ta način podpira svoje dobavitelje iz Slovenije. Schupet je pri tem napovedal, da za začetek prihodnjega leta načrtujejo "Dan dobaviteljev" v Münchnu, na katerem se bodo slovenski dobavitelji lahko predstavili in krepili svoje povezave. Podoben dogodek je BMW že organiziral leta 2013 in odziv je bil zelo dober, je povedal Schupet.

Becker je zanikal govorice, da BMW načrtuje nov proizvodnji obrat nekje v Srednji oz. Vzhodni Evropi. Kot je dejal, prilagajajo proizvodnjo povpraševanju na trgu in zato proizvodnjo v zadnjih letih usmerjajo predvsem na nove trge. V zadnjih nekaj letih so tako novo tovarno odprli v Braziliji, načrtujejo odprtje nove tovarne v Mehiki, širijo pa proizvodnje zmogljivosti v Nemčiji, v ZDA in na Kitajskem.

V Evropi ne bo nove tovarne

"Nimamo nobenih novih načrtov za proizvodno dejavnost v Evropi. Zadnja večja investicija v Evropi je bila tovarna v Leipzigu, ki je začela delovati v času, ko so drugi evropski proizvajalci avtomobilov investirali v več vzhodno- in srednjeevropskih državah. Od tedaj pa nimamo kakih večjih investicijskih načrtov v EU. Naše kapacitete, ki jih imamo v Evropi, zadostujejo povpraševanju na trgu v naslednjih letih," je zatrdil.

Becker je še dodal, da je bavarski avtomobilski velikan pripravljen na izzive, kakršno je trenutno dogajanje na kitajskem gospodarstvu. "Imamo jasno filozofijo, da nismo odvisni od nobene posamezne regije. Poskušamo imeti uravnotežen odtis v vseh glavnih regijah. Trenutno realiziramo nekaj več kot 20 odstotkov prodaje na severnoameriškem območju, 45 odstotkov prodamo v Evropi, 23 odstotkov pa prodamo na Kitajskem. Tako nimamo posebno velikega poudarka v nobeni od teh regij," je dejal.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Avto
Najmočnejši BMW M2 iz Slovenije ušel na splet
Avto
AvtoMiloš Milač Najmočnejši BMW M2 iz Slovenije ušel na splet 2

Slovenski BMWBLOG je dobra dva tedna pred uradnim razkritjem objavil fotografije in podatke o BMW M2 competition. Pobeg iz Sloveniji ni prvi za BMW

FINANCE
Avto
Pri BMW stavijo na električno prihodnost
Avto
AvtoUroš Božin Pri BMW stavijo na električno prihodnost 5

Po rekordnem letu se delničarjem BMW napovedujejo rekordno visoke dividende

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Tako je BMW v rekordnem letu kljub manjši prodaji dizlov zmanjšal izpuste CO2
Avto
AvtoUroš Božin Tako je BMW v rekordnem letu kljub manjši prodaji dizlov zmanjšal izpuste CO2 1

V živo spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW

FINANCE
Avto
(Dieselgate) V ZDA vložena skupinska tožba proti BMW in Boschu
Avto
AvtoAlbina Kenda (Dieselgate) V ZDA vložena skupinska tožba proti BMW in Boschu 4

V aferi Dieselgate nemški avtomobilski velikan BMW dolgo ni bil na radarju; zdaj so v ZDA proti njemu vložili skupinsko tožbo, kot pred tem proti družbam Ford Motor, Fiat Chrysler Automobile, General Motors, Mercedes-Benz in Volkswagen

FINANCE
Avto
Za BMW najuspešnejše leto v zgodovini
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)