Članki

Cockta po mnenju FT četrta najboljša kola

Najbolj priljubljeno brezalkoholno pijačo v nekdanji Jugoslaviji so prvič predstavili leta 1953 v Planici
Avtor
avtor
28.11.2014 10:16
Čas branja: 1 min

Ekipa britanskega časnika Financial Times je poleti preizkusila 13 različnih kol, v testiranje so bile uvrščene tudi dietne različice. Prvo mesto je zasedla Simply M&S Cola, sledijo pa Coca-Cola, Pepsi Max in Cockta.

Ocenjevalci so poleg najbolj uveljavljenih preizkusili tudi manj poznane znamke. Najljubša jim je bila ravno Cockta, saj gre za "šarmantno pijačo" z glavno aromo šipka in močno noto vanilije, neobičajno pa proizvajalci trdijo tudi, da je brez kofeina, so zapisali pri FT.

Cockta proizvaja Droga Kolinska, ki jo je leta 2010, po padcu Istrabenza, prevzela Atlantic grupa Emila Tedeschija. Nastala je leta 1952, ko je Emerik Zelinka zmešal šipek, vitamin C, različna zelišča in karameliziran sladkor. Prvič so jo predstavili leta 1953 v Planici, prvo leto pa so proizvedli okoli milijon litrov pijače, ki je postala najbolj priljubljena brezalkoholna pijača v nekdanji Jugoslaviji. V začetku 80. let je dosegla rekordno prodajo - 37 milijonov litrov na leto.

cockta6-tc.1417166136.jpg.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti