Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Tomaž Modic

Torek,
22. 8. 2017,
17.16

Osveženo pred

6 let, 6 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Yellow 5,78

Natisni članek

moda oblačila obleka Cortefiel Mango

Torek, 22. 8. 2017, 17.16

6 let, 6 mesecev

Po Zari in Mangu v Slovenijo prihaja še en španski velikan

Tomaž Modic

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Yellow 5,78
Tina Femc, Galerija Emporium | Foto Vid Ponikvar

Foto: Vid Ponikvar

Na slovenski trg, ki so ga v zadnjem letu dni in pol zapustili britanska veriga Marks & Spencer, "največja modna hiša" Kastner & Öhler v Ljubljani in športne trgovine Gigasport, se vrača ena od bolj znanih evropskih trgovin z oblačili in obutvijo - Springfield.

V Ljubljani in v Kopru se bo v kratkem odprlo več trgovin z oblačili znamke Springfield, ki spadajo v špansko skupino Cortefiel. Namenjene so mlajšim s "sproščenim pogledom na življenje in modo", v njih pa bo mogoče kupiti trendovska oblačila za nizko ceno.

Dve trgovini bodo odprli v prestolnici, to je v Galeriji Emporium v središču mesta, in v Emporiumu v nakupovalnem središču BTC. Tretja pa bo na Obali, v koprskem nakupovalnem središču Planet Tuš.

Napovedovali širitev, a hitro zaprli vrata

Gre za konsolidacijo španske modne hiše na območju srednje Evrope. "Slovenija ima trenutno zmerno gospodarsko rast, ekonomski podatki pa nakazujejo, da BDP na prebivalca presega mednarodno povprečje," so odločitev utemeljili v Cortefielu, družba že ima nekaj trgovin v sosednjih državah, na primer dve v Zagrebu.

​​​​​​​Springfield je bil pred časom v Sloveniji že prisoten. | Foto: Reuters ​​​​​​​Springfield je bil pred časom v Sloveniji že prisoten. Foto: Reuters Springfield je bil pred časom v Sloveniji že navzoč. Modno-gradbeni poslovnež Joseph Rain in Kamal Ahuja sta v središču Ljubljane odprla franšizno trgovino in napovedovala hitro širitev, vendar je edina trgovina po vsega nekaj letih poslovanja zaprla vrata.

Danes je Springfield prisoten v 66 državah, oblačila in druge izdelke pa prodaja na kar 923 različnih lokacijah, od tega je večina lastnih trgovin in franšiznih prodajaln.

Pod okriljem skupine Cortefiel delujejo še tri blagovne znamke, in sicer Cortefiel, Women’secret in Pedro del Hierro, prav tako veriga outlet trgovin Fifty Factory. Na španskem trgu zasedajo tretje mesto, za Zaro (Inditex) in Mangom.


Preberite še:

Milijardni dobički modnih velikanov Louis Vuitton, Dior, Nike, Zara in H & M 

Kdo so bogataši in kdo kupuje luksuz? Tega ne ve niti država.


Kdo se je še vrnil

Springfield ni edini, ki se je vrnil v Slovenijo oziroma se je odločil vstopiti na naš trg.

Že v začetku lanskega leta so pod okriljem Name odprli dve trgovini Manga. To je bil glavni razlog za visoko povečanje prihodkov največje ljubljanske veleblagovnice. Marca so v Ljubljani znova odprli tudi trgovino z oblačili Esprit. Gre za urbano blagovno znamko srednjega cenovnega razreda.

Že v začetku lanskega leta so pod okriljem Name odprli dve trgovini Mango. | Foto: Vid Ponikvar Že v začetku lanskega leta so pod okriljem Name odprli dve trgovini Mango. Foto: Vid Ponikvar Namesto trgovin Charles Vögele je v začetku leta k nam prišla italijanska znamka OVS, vodilna na področju tako imenovane instant mode. Poleg 11 nekdanjih trgovin Charles Vögele bo imelo podjetje še enkrat toliko drugih trgovin.

Čeprav se evropski modni velikani in verige trgovin z oblačili na podlagi spodbudnih podatkov o gospodarski odločajo za ponovni prihod v Slovenijo, uradni statistični podatki kažejo nekoliko manj optimistično sliko.

Izdatki za oblačila in obutev so se v lanskem letu še dodatno znižali. Slovenci smo zanje porabili 749 milijonov evrov, kar v povprečju pomeni 375 evrov na prebivalca na leto. V primerjavi z letom 2015 so se izdatki znižali za 13 odstotkov ali 100 milijonov evrov.

Ob tem se nedvomno povečuje tudi nakupovanje oblačil in obutve po spletu, saj lahko v nemalo primerih potrošnik močno prihrani.

Ne spreglejte