Manager

Frigotransport Pišek & HSF z novim logističnim centrom na Lopati

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

13.09.2018 21:00
Čas branja: 1 min
Frigotransport Pišek & HSF z novim logističnim centrom na Lopati
Peter Pišek, ki je transportno podjetje zagnal pred 30 leti, zaposluje 85 voznikov tovornjakov, lani je njegova skupina podjetij ustvarila približno 10 milijonov evrov prihodkov.

Na Lopati pri Celju je vrata odprl logistični center podjetja Pišek & HSF Logistics, vreden štiri milijone evrov. Zgradili so 850 kvadratnih metrov skladišč za zamrznjena živila, servisno delavnico in pralnico za tovornjake, poslovni center, nastanitveni center za 50 voznikov in parkirišče za tovornjake.

To je šele prvi del naložbe, ki so jo izpeljali delno z lastnim denarjem, delno pa z bančnim posojilom. Naslednji korak je približno desetmilijonska naložba v gradnjo večjega skladišča v velikosti 20 tisoč paletnih mest, ki jo pri logistični družbi Pišek & HSF načrtujejo v prihodnjem letu.

»Sedimo na petem evropskem transportnem koridorju in to lego bomo izkoristili,« pravi lastnik podjetja Peter Pišek, ki je transportno podjetje ustanovil pred 30 leti. Leta 2006 se je povezal z nizozemsko logistično skupino HSF Logistic, ki je tudi lastniško vstopila v podjetje Frigotransport Pišek & HSF. Pred nekaj leti jih je izplačal, tako da je zdaj edini lastnik, še vedno pa je ostal njihov partner za regijo. Največ prevozov opravijo za živilsko industrijo, med njihovimi največjimi naročniki pa je Perutnina Ptuj. Približno 70 odstotkov poslov opravijo v tujini.

V družbi Frigotransport Pišek & HSF so lani ustvarili 8,2 milijona evrov prihodkov in 354 tisoč evrov dobička. Leto prej je bil dobiček dvakrat večji. Kot je pojasnil Pišek, je upad dobička posledica rasti stroškov goriva, cestnin in drugih stroškov, na katere nimajo vpliva.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Vrtno pohištvo za teraso in vrt: poiščite navdih v najnovejših trendih

Pomlad je čas, ko se ponovno povežemo z naravo, napolnimo z energijo ter uživamo v vseh lepotah, ki nam jih ponuja preživljanje časa...

IZVOZNIKI
Novice
V podjetju Pišek - Vitli Krpan sredi izjemnega naložbenega zamaha
Izvozniki.si
NoviceMateja Bertoncelj V podjetju Pišek - Vitli Krpan sredi izjemnega naložbenega zamaha

Vlagajo 14 milijonov evrov v nov razvojni center, širitev prostorov, novo lakirno linijo, nakup novih robotskih celic in povečano digitalizacijo tovarne

FINANCE
Podjetnik
EU prvič tudi kot delničar v startupih
Tovarna
Novice
Ob 660 milijonih evrov razvojnih spodbud prioriteta tudi digitalna preobrazba
Tovarna leta
NoviceSTA Ob 660 milijonih evrov razvojnih spodbud prioriteta tudi digitalna preobrazba

Podjetja lahko letos računajo na 248 milijonov evrov nepovratnih in 410 milijonov evrov povratnih sredstev

FINANCE
Vlagatelj Maks
(Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut
Vlagatelj Maks
DANES V ŽIVO
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks (Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut

Prisluhnite brezplačnemu pogovoru z vodilnim strokovnjakom Michaelom Howllom, ustanoviteljem CrossBorder Capitala, v živo.

FINANCE
Transport in logistika
Ladijske voznine iz Azije naraščajo, kakšen bo vpliv na stroške in rast cen v Gorenju
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Ladijske voznine iz Azije naraščajo, kakšen bo vpliv na stroške in rast cen v Gorenju

Cene ladijskih prevozov zabojnikov iz Azije in v Azijo so v zadnjem letu zrasle s 1.500 na deset tisoč dolarjev za zabojnik - in več; kdaj se bo rast ustavila, bodo cene spet upadle, se splača počakati?

FINANCE
Transport in logistika
(video) Tako avtoindustrija z denarjem in povezavami potiska naprej startap TuSimple za razvoj samovozečih tovornjakov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (video) Tako avtoindustrija z denarjem in povezavami potiska naprej startap TuSimple za razvoj samovozečih tovornjakov

V startup TuSimple so avtomobilske in transportne korporacije investirale že več kot pol milijarde evrov; z razvojem omrežja avtonomnih tovornjakov hočejo preoblikovati logistično industrijo

FINANCE
Slovenija za avstrijske investitorje ostaja privlačen trg, a se trend počasi obrača navzdol
Finance
Pia Bedene Slovenija za avstrijske investitorje ostaja privlačen trg, a se trend počasi obrača navzdol

V raziskavi 71 odstotkov anketiranih podjetij Slovenijo ocenjuje za investicijsko zanimivo, leta 2019 je bilo takih kar 91 odstotkov

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B