Skupni prihodki McDonaldsa so se v drugem trimesečju sicer znižali za 3,4 odstotka na 6,05 milijarde dolarjev, še vedno pa so presegli pričakovanja analitikov, ki so računali na 5,96 milijarde dolarjev.
Novi produkti in boljše storitve
Prilagojeni prihodki od prodaje so porasli na vseh ključnih trgih, tudi v ZDA, kjer se je veriga osredotočila na nove produkte in izboljšanje storitve. Med drugim so izpostavili promocijske cene brezalkoholnih pijač ter uvedbo sendvičev, ki so jih gostje lahko prilagodili po svojem okusu.
»Gradimo boljši McDonald's in to opaža vse več strank,« je rezultate komentiral glavni izvršni direktor Steve Easterbrook.
Navdušeni vlagatelji
Prihodki od prodaje v restavracijah, ki so odprte najmanj 13 mesecev, so se po vsem svetu zvišali za 6,6 odstotka. To pomeni najvišjo rast v več kot petih letih. Prodaja v ameriških restavracijah je porasla za 3,9 odstotka. Analitiki so pričakovali štiri- oz. 3,2-odstotno rast.
Rezultati so navdušili tudi vlagatelje, saj se je delnica McDonaldsa v trgovanju pred odprtjem borznega parketa dražila za okoli 2,5 odstotka.