Poslovna srečanja, dogodki in kongresi s sprostitvijo

Terme Olimia: v lani obnovljenem hotelu Sotelia želijo povečati delež kongresnih gostov.

Objavljeno
12. januar 2018 18.53
Špela Kuralt
Špela Kuralt
Podčetrtške terme zaradi svoje lege stavijo predvsem na kongresne in druge poslovne goste, ki pri njih ostanejo vsaj dva dni. Temu primerni so tudi programi, v katerih stavijo na dobro počutje, zato gostom pripravijo posebne sprostitvene programe pred in tudi med kongresom oziroma poslovnimi dogodki. Ne nazadnje so prav v Termah Olimia prvi zasnovali tako imenovani selfness.

Kongresni turizem sestavlja v poslovanju Term Olimia petodstotni delež. Tudi z lansko popolno prenovo hotela Sotelia, ko so v njem popolnoma prenovili kongresni center, si prizadevajo za povečanje deleža kongresnih gostov. Zanje imajo v Kongresnem centru Olimia sedem moderno opremljenih dvoran z vsemi potrebnimi tehničnimi zahtevami. Skupaj lahko sprejmejo do 450 gostov. Direktor marketinga in prodaje Vasja Čretnik pravi, da je prednost Term Olimia v dodatni ponudbi: »Gre predvsem za velnes, posebno kulinariko in okolico, kjer izvajamo dopolnilne sprostitvene programe med poslovnim in družabnim delom. Glede na našo specifiko in geostrateški položaj se seveda usmerjamo v skupine, ki pridejo za vsaj eno noč, če ne za dve.«

Prav dodatna ponudba je prepričala že številne skupine. Od različnih zdravniških združenj, farmacevtskih družb, zavarovalnic, do različnih državnih ustanov in organov. »Gostimo korporativna srečanja, več dogodkov nam je uspelo pridobiti po priporočilu našega zelo aktivnega župana Petra Misje, kot sta bili srečanji skupnosti občin in županov regije Alpe-Adria. Gostili smo tudi neformalno srečanje ministrov za obrambo Jugovzhodne Evrope. Naše stranke so tisti, ki želijo kongres ali srečanje narediti malo drugače,« pravi Čretnik. Zaradi bližine Zagreba, do zagrebškega letališča je bliže kot do brniškega, se zanje odločajo tudi korporacije, ki delujejo v širši regiji.

Za podjetje in nekaj zase

Oddaljenost Podčetrtka in slabše prometne povezave so lahko slabost, vendar Čretnik pravi, da so razdalje le v glavah, kar dokazuje 320.000 prenočitev v Termah Olimia lansko leto: »Če se karkoli na področju dostopa izboljša, je za nas priporočljivo. Po drugi strani pa je odmaknjenost, ki za evropske ali svetovne razmere sploh ni velika, tudi pozitivna. Smo sredi narave, blizu gozda, imamo svež zrak in veliko domače ponudbe okoliških pridelovalcev. Tudi naši odmori med kongresi so zato drugačni, gostom, na primer, ponudimo čaje iz samostana Olimje in pečene buhtlje.«

Posebno pa stavijo na svoje programe sprostitve. Tako tudi kongresne goste vključujejo v svoj tako imenovani hišni ritual. Gre za nekaj minut, ki si jih vsak dan dvakrat vzamejo zaposleni in gostje, da se umirijo, si vzamejo čas zase. Skozi hišni ritual goste vodijo animatorji. Gre za del selfnessa, ki so ga v Termah Olimia v svoj program prvi uvedli. »Po eni strani smo s hišnim ritualom želeli našim zaposlenim dati čas, medtem ko res zelo delajo. Da se ustavijo za nekaj minut. In to nam je že uspelo pokazati tudi našim poslovnim gostom. Da se med delom ustavijo in si vzamejo tri minute zase,« je poudaril Čretnik.

Timbilding, timbonding

Ali so poslovni gosti in tisti, ki pridejo na kongrese, naklonjeni takim praksam, Čretnik pravi, da večina programe dobro sprejema: »So podjetja, ki se jim to zdi zelo pozitivno in to sprejmejo. Tega nikomur ne vsiljujemo. Sicer pa so že vsem znane minute za zdravje, da se po dolgem sedenju ljudje malo pretegnejo in to lahko izvedemo tudi v dvorani. Vsekakor dobivamo odzive, da tukajšnje okolje, v katerem delajo in ustvarjajo, podpira dobre ideje, da je pozitivno.«

Poleg klasičnih kongresnih in drugih poslovnih dogodkov prav zaradi dodatnih programov s poudarkom na sprostitvi omogočajo tudi timbildinge. »Pri večjih timbildingih se povežemo z agencijami, za tako imenovane timbondinge, kjer je poudarek na druženju, pa poskrbimo s svojimi programi v bazenih, savnah. Da se zaposleni posameznih podjetij lahko družijo na nevsakdanji način.«

Medtem ko v Termah Olimia zaključujejo deset milijonov evrov vredno naložbo v nov kompleks bazenov in savn, na področju poslovnega turizma ostajajo zvesti velnesu Orhidelia, zaključuje Čretnik: »Odkar smo Orhidelio odprli, je vsako leto razglašena za najboljši velnes center v Sloveniji. To je ponudba, ki dopolni poslovno srečanje.«