Železniški hrup je velik problem sektorja

19.09.2017 09:47
Čas branja: 2 min

V nadaljevanju:

»Ljudje morajo biti vedno na prvem mestu. Obstaja negativna eksternalija pri transportu, ki ogroža zdravje ljudi, in to je hrup. Železniški hrup bo tako prioriteta mojega mandata,« je na...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Koliko hrupa bo drugi tir še prinesel v Situlo in Rožno dolino? In kaj bo s cenami nepremičnin?
Finance
Simona Toplak Koliko hrupa bo drugi tir še prinesel v Situlo in Rožno dolino? In kaj bo s cenami nepremičnin? 23

Prevoz po železnici je najmanj obremenjujoč za okolje, žre pa elektriko in predvsem močno onesnažuje s hrupom; zmanjševanje železniškega hrupa pomeni nove visoke stroške za davkoplačevalce – kolikšna bo torej zares cena »drugega tira«?!

FINANCE
Osebnoizpovedni manifest: Nočem drugega tira, ker je Cerar nehuman
Finance
Vita Cajnko Javornik Osebnoizpovedni manifest: Nočem drugega tira, ker je Cerar nehuman 38

To ni opredelitev o predlogu pobudnikov referenduma, temveč o človečnosti naših politikov

FINANCE
Pet smernic za digitalizacijo poslovnih procesov
OGLAS
Finance
DIGITALIZACIJA
Finance PR Pet smernic za digitalizacijo poslovnih procesov (OGLAS)

Uspeh digitalne preobrazbe je v veliki meri odvisen od izbire pravega orodja in partnerja

FINANCE
Članki
Proti! 5 argumentov proti projektu drugi tir, kot ga je zastavila Cerarjeva vlada
Finance
FinanceSimona Toplak Proti! 5 argumentov proti projektu drugi tir, kot ga je zastavila Cerarjeva vlada 41

Pred nedeljskim novim referendumom o zakonu o drugem tiru

FINANCE
Transport in logistika
(Intervju) Dušan Mes: Zdaj je končno jasno, kdo bo pri Emoniki kaj plačal
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (Intervju) Dušan Mes: Zdaj je končno jasno, kdo bo pri Emoniki kaj plačal 5

Pri potniškem centru Emonika, projektu za 300 milijonov evrov, je bilo v preteklosti za sto milijonov evrov neznank. Zdaj bo država prevzela približno 60-milijonsko naložbo v preurejanje tirov in peronov, pravi šef Železnic Dušan Mes.

FINANCE
Drugi tir skozi ekonomska očala
Finance
Rok Novak Drugi tir skozi ekonomska očala 20

Kaj je moj cilj? Kakšna sredstva so mi na voljo? Kakšni so razpoložljivi načini uporabe teh sredstev? Katerim drugim ciljem se moram odpovedati za dosego izbranega cilja? To so vprašanja, ki so smiselna tako takrat, ko kupujete avto ali krompir, kot takrat, ko razmišljate o drugem tiru ali gledanju tekme finala košarke.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.