Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Gregor Pavšič

Sobota,
20. 5. 2017,
11.57

Osveženo pred

6 let, 7 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2,93

Natisni članek

Volvo

Sobota, 20. 5. 2017, 11.57

6 let, 7 mesecev

Predsednik Volva: Novih dizelskih motorjev najbrž ne bomo več potrebovali

Gregor Pavšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2,93

Predsednik Volva Hakan Samuelsson je izrazil mnenje, da so pri Volvu morda že izdelali svojo zadnjo generacijo dizelskega motorja. Prihodnost vidi v električnih in hibridnih vozilih, k tem pa ga prepričujejo tudi vrste pred prodajnimi saloni Tesle.

Hakan Samuelsson pred novim volvom XC60. | Foto: Reuters Hakan Samuelsson pred novim volvom XC60. Foto: Reuters

Volvov prvi mož Hakan Samuelsson si je v intervjuju za nemški časnik Frankfurter Allgemeine Zeitung celo upal napovedati precej drzno napoved glede prihodnosti dizelskih motorjev v njihovih avtomobilih. Zaradi vse višjih stroškov razvoja za skladnost dizelskih motorjev z okoljskimi normativi, bi bila lahko obstoječa generacija dizelskih motorjev njihova zadnja.

Volvo brez razvoja novih dizelskih motorjev?

»Iz perspektive vse višjih stroškov razvoja ne bomo več razvijali novih generacij dizelskega motorja,« je zatrdil Samuelsson. Pozneje je svojo izjavo omilil in dejal, da bo dizelski motor še nekaj let igral ključno vlogo pri zadoščanju ravni izpustov CO2 pri floti Volvovih avtomobilov. Tudi iz Volva so Samuelssonove besede v intervjuju pojasnili, da je predsednik bolj opisoval možnosti kot pa trdne in že sprejete načrte družbe. Volvo je nedavno predstavil novo generacijo bencinskega in dizelskega motorja, ki jim bodo lahko služili v prihodnjih letih in skrbeli za doseganje regulativnih meja izpustov v Evropski uniji.

Povprečni izpust CO2 avtomobilskega proizvajalca v Evropi se bo moral do leta 2021 spustiti z 130 na 95 gramov na kilometer, pri doseganju tega standarda pa bodo ključni prav dizelski motorji. Ti izpuščajo manj CO2, a zato na drugi strani visoke ravni majhnih delcev in dušikovih oksidov.

Samuelsson: Prihodnost v elektriki in hibridih

Samuelsson po letu 2020 napoveduje osredotočanje na električne in hibridne avtomobile, takrat pa se bo tudi zavoljo novih regulativ usmeritev razvoja že res odmaknila od dizelskih avtomobilov.

»Poglejte Teslo. Naredili so električni avtomobil, za katerega ljudje stojijo v vrsti. Prepričan sem, da je s kakovostjo in atraktivnim dizajnom tudi na tem trgu tudi za nas dovolj priložnosti,« je za nemški časnik še dejal Samuelsson. Prvi električni avtomobil bo Volvo sicer predstavil čez dve leti.

Evropa je sicer med avtomobilskimi trgi z naskokom najbolj odvisna od dizelskih motorjev, saj ti predstavljajo več kot polovico izbire pri novih osebnih avtomobilih.

Ne spreglejte