Ford focus
Napredek, ki ima svojo ceno
K nam je prispel novi ford focus, ki še naprej poudarja vozne lastnosti ter prinaša ogromen napredek na področju asistenčnih sistemov. Na voljo je v treh bencinskih in štirih dizelskih različicah od 16.990 evrov.
Četrtek, 20. september 2018
Eden od glavnih igralcev C segmenta se je popolnoma prenovil. To velja tako za njegovo obliko, ki se pohvali z zelo dobro aerodinamiko, kot za tehnično zasnovo, ki temelji na novi platformi C2 in prinaša kopico tehnoloških sladkorčkov. Medosna razdalja je v primerjavi s predhodnikom pridobila dobrih pet centimetrov, s čimer je največja v razredu in prinaša občutno več prostora za potnike v drugi vrsti.
Ena od njegovih glavnih vrlin ostajajo vozne lastnosti, na katere lahko po novem pri vseh različicah vplivamo z izbiranjem med tremi voznimi načini oziroma kar med petimi, če je avtomobil opremljen s prilagodljivim podvozjem.
Motorna paleta vključuje štiri bencinske in tri dizelske različice z razponom moči od 75 do 134 kilovatov (od 95 do 182 KM). Paradni konj ostaja večkrat nagrajeni litrski turbobencinski trivaljnik ecoboost, ki je po novem opremljen s sistemom za izklop enega valja pod manjšimi obremenitvami. Pri močnejših motorjih je poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika na voljo nova osemstopenjska avtomatika.
Resnično bogat nabor asistenčnih sistemov med drugim vključuje prilagodljiv tempomat s funkcijo prepoznavanja prometnih znakov, ki upošteva omejitve hitrosti, sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev, pomoč krmiljenja pri izogibanju oviri ter sistem za zaviranje po trčenju.
Ob začetku prodaje sta na voljo štirivratna in petvratna izvedba, ki se jima bo kmalu pridružil še karavan. Tehnološki napredek pa je prinesel tudi nekoliko višje cene. Te se, s popustom v višini 1.500 evrov, gibljejo od 16.990 do 34.540 evrov. Več o najbolj prodajanem fordu pri nas pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 231).