Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Gregor Pavšič

Petek,
17. 11. 2017,
6.00

Osveženo pred

6 let, 5 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,38

Natisni članek

Sebastien Ogier

Petek, 17. 11. 2017, 6.00

6 let, 5 mesecev

Ambasador katerega avta bo prihodnje leto kralj relija Sebastien Ogier?

Gregor Pavšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,38

Svetovno prvenstvo v reliju ni le zelo adrenalinski šport, temveč tudi marketinški oder osebnih avtomobilov kot so ford fiesta, hyundai i20, citroen C3 in toyota yaris. V katerem bo prihodnje leto sedel in igral vlogo ambasadorja petkratni svetovni prvak Sebastien Ogier?

Atraktivnih prizorov z najtežjih relijev ne manjka. Osnova za dirkalnike WRC so avtomobili v Evropi najbolje prodajanega razreda. | Foto: M-Sport Atraktivnih prizorov z najtežjih relijev ne manjka. Osnova za dirkalnike WRC so avtomobili v Evropi najbolje prodajanega razreda. Foto: M-Sport

Kdo je Slovenec, ki dela v ekipi svetovnih prvakov v reliju?

Brexit skozi oči Angleža, ki obrača milijone evrov in želi zaposliti Slovenca


Ogier se je že odločil glede nadaljevanja svoje kariere, odločitve pa v Avstraliji javno še ni sporočil. Nova sezona pri M-Sportu ali dirkaški premor? | Foto: M-Sport Ogier se je že odločil glede nadaljevanja svoje kariere, odločitve pa v Avstraliji javno še ni sporočil. Nova sezona pri M-Sportu ali dirkaški premor? Foto: M-Sport Danes ponoči se je v Avstraliji začel še zadnji reli letošnjega svetovnega prvenstva. Vse glavne odločitve so padle že na prejšnjem v Walesu. Svetovni prvak je s ford fiesto WRC že petič zapored postal Sebastien Ogier, med proizvajalci oziroma ekipami pa je slavil britanski M-Sport.

Zasebnike popeljal do dvojnega naslova svetovnega prvaka

Še vedno ni odgovora na pomembno vprašanje, kje (če sploh) bo Ogier nadaljeval svojo kariero. Pred enim letom je doživel šok, ko je Volkswagen nenadoma naznanil svoj umik iz svetovnega relija. Francoz je ostal brez službe in si moral nato hitro poiskati novo moštvo. Z M-Sportom, ki ga vodi Malcolm Wilson, je imel enoletno pogodbo. Letos je bil kljub pomanjkanju testnih kilometrov zelo konstanten in tudi hiter v pravih trenutkih, zabeležil pa je zanj resda neznačilni le dve zmagi.

Zavrnil Citroen, bo še za eno leto stisnil roko Wilsonu?

Pred avstralskim relijem je Ogier razkril, da se je pri sebi že 99-odstotno odločil glede nadaljevanja kariere. Zavrnil je ponudbo Citroena, kjer so si ga po letošnji slabi sezoni želeli v svojem dirkalniku C3 WRC. Ponudili so mu domnevno pogodbo za tri milijone evrov letno, kar pa Ogierja ni prepričalo. Pri M-Sportu je v igri bistveno manj denarja. Wilson je že poudaril, da si ne more privoščiti visoke pogodbe, ki bi lahko ogrozila obstoj njegovega podjetja z več kot 200 zaposlenimi v bližini Cockermoutha.

Ford ne bo več podpiral ekipe Kena Blocka v relikrosu

Ker imata tako Hyundai kot Toyota že polni vozniški zasedbi, je zanj možnost le še nova sezona z M-Sportom ali pa celo dirkaški premor. Ogier je sicer že večkrat poudaril, da si želi nadaljevanja sodelovanja z Wilsonom, a le ob večji tovarniški podpori Forda zasebni ekipi iz severa Anglije. Po precej čustvenem slavju svetovnega prvaka v Walesu je Ogier dejal, da ima še motivacijo in željo po novih uspehih. Ford je pred leti uradno sodeloval z M-Sportom, v zadnjem obdobju pa so Wilsonu nudili le tehnično podporo. Ford je po koncu letošnje sezone končal sodelovanjem z moštvom Hoonigan (Ken Block) v svetovnem prvenstvu v relikrosu, kjer pa so nastopali z dirkalnikom na osnovi focusa.

Po pričakovanjih odločitev glede Ogierjeve kariere v letu 2018 ne bo znana tekom relija v Avstraliji, temveč šele po vrnitvi karavane nazaj v Evropo. Čez približno en mesec se zaključi rok za prijavo na uvodni reli sezone 2018 v Monte Carlu in takrat bodo odločitve že morale biti znane.

Kdo bo vozil kje v sezoni 2o18

M-Sport: Elfyn Evans, Sebastien Ogier?
Hyundai: Thierry Neuville, Andreas Mikkelsen, Hayden Paddon*, Dani Sordo*
Citroen: Kris Meeke, Craig Breen*, Stephane Lefebvre*, Sebastien Loeb?
Toyota: Jari-Matti Latvala, Ott Tanak, Esapekka Lappi

* le na izbranih relijih
Ne spreglejte