Räikkönen se požvižga na Laudovo mnenje

Formula 1: na uvodnem prostem treningu pred jutrišnjo veliko nagrado Bahrajna kraljeval Ferrari, drugi spet Mercedes.

Objavljeno
17. april 2015 21.51
Mideast Bahrain F1 GP Auto Racing
Mi. Š., šport
Mi. Š., šport

Sakhir – V Ferrarijevem taboru se nadejajo, da bodo na jutrišnji dirki formule 1 za veliko nagrado Bahrajna, ki se bo začela ob 17. uri po srednjeevropskem času, bližje Mercedesu, kakor so mu bili minulo nedeljo na Kitajskem. Optimizem med drugim črpajo tudi iz dejstva, da jim steza v Sakhirju ustreza dosti bolj kot proga v Šanghaju.

To sta Kimi Räikkönen in Sebastian Vettel dokazala že na včerajšnjem uvodnem prostem treningu, na katerem sta bila občutno hitrejša od tekmecev. »Ob višjih temperaturah smo zagotovo (še) bolj konkurenčni kot sicer,« je pojasnil 27-letni Nemec, pri čemer izhaja tudi iz izida dirke za veliko nagrado Malezije, ki jo je nekoliko nepričakovano, vendar povsem zasluženo odločil v svojo korist. Zlasti zavoljo manjše obrabe gum, kar naj bi bila Ferrarijeva prednost na vročih dirkališčih.

Zato je Vettel kar malo obžaloval, da so štart dirke za veliko nagrado Bahrajna – podobno kot že lani – preložili v večerni termin, ko se ozračje malce ohladi. To naj bi šlo spet bolj na roke Mercedesovima dirkačema Lewisu Hamiltonu in Nicu Rosbergu, ki sta lani v Sakhirju slavila dvojno zmago pred Mehičanom Sergiom Perezom (Force India). Toda nemški šampion, ki po treh letošnjih postajah v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo drži drugo mesto, kljub vsemu verjame v svojega ferrarija SF15-T – tudi pri nižjih temperaturah.

»Letos smo že dokazali, da imamo – ne glede na razmere – zelo dober dirkalnik. Vendar pa tega ne smemo jemati kot samoumevno, ampak ga moramo še naprej razvijati kot doslej in ostati z obema nogama na trdnih tleh,« je še poudaril Vettel, ki je vse tri dosedanje preizkušnje z »rdečo boginjo« končal na zmagovalnem odru, kar je več, kot je pričakoval pred začetkom sezone. Kdor ga pozna, pa ve, da se štirikratni svetovni prvak s tem še zdaleč ne namerava zadovoljiti.

Zelo dobro je razpoložen tudi njegov moštveni sotekmovalec Räikkönen; tudi zaradi odličnega vzdušja, ki po izvrstnem štartu v novo prvenstvo vlada pri moštvu iz Maranella. »Čeprav sem se pri Ferrariju dobro počutil že prej, je zdajšnja 'klima' v ekipi najboljša, kar sem jo doslej občutil v formuli 1. Moram priznati, da sem srečen, kjer sem,« je pred dirko za veliko nagrado Bahrajna poudaril 35-letni Finec.

Medtem ko je še lani ponavljal, da mu je vseeno, ali bo z vodstvom Ferrarija podaljšal pogodbo, ki mu bo potekla po koncu letošnje sezone, zdaj glede tega ni več tako ravnodušen. »Čas bo pokazal, kaj se bo zgodilo, sam lahko rečem le to, da mi je všeč, kako se v tem trenutku odvijajo stvari,« je omenil »ledeni mož«, za katerega je novinar Leo Turrini, ki velja za velikega poznavalca razmer v sloviti italijanski ekipi, že izjavil, da bo zanesljivo ostal v moštvu, če bo nadaljeval v dosedanjem slogu.

Na uvodni postaji v Melbournu je sicer Räikkönen zaradi napake mehanikov, ki so mu slabo privili kolo, ostal brez zanesljivega četrtega mesta, na tem nehvaležnem položaju pa je nato v cilj pridrvel tako v Sepangu kot tudi Šanghaju, pri čemer bi minulo nedeljo skoraj gotovo napadel tretjeuvrščenega Vettla, če ne bi v zadnjih krogih na stezo pripeljal varnostni avtomobil.

Kakor koli že; Ferarijeva prednost je tudi v tem, da se dirkača precej bolje razumeta med seboj kot, denimo, pri Mercedesu. Tako je finski zvezdnik v svojem značilnem slogu zanikal trditev predsednika nadzornega odbora v nemški ekipi Nikija Laude, ki je ponavljajoče se spore med Hamiltonom in Rosbergom »opravičeval« s tem, da je treba biti pač za uspeh v kraljevskem avtomobilističnem razredu tudi baraba. »Ne vem, morda je imel on občutek, da mora biti takšen. A saj poznate Nikija. Rad veliko govori in mora imeti prav o vsem svoje mnenje ...«