Poravnava T-2 in Telekoma sklenjena

Poravnavo je zdaj potrdil tudi nadzorni svet, potem ko se je z njo strinjala že uprava oziroma predsednik Rudolf Skobe. Podrobnosti v Telekomu ne razkrivajo. Po neuradnih, a zanesljivih informacijah pa je poravnava takšna, kot smo jo edini objavili v Financah.
Avtor
avtor
21.09.2018 15:07
Dopolnjeno: 21.09.2018 15:16
Čas branja: 2 min

V nadaljevanju:

Telekom Slovenije je na Seonetu objavil sporočilo, da so se poravnali z družbo T-2. Šlo je za največjo tožbo, ki je grozila telekomunikacijskemu operaterju, zaradi zlorabe konkurence (vsaj) med...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
T-2 pojasnjuje, zakaj toži Telekom: Veleprodajne storitve so zaračunavali predrago
Finance
Aleš Perčič T-2 pojasnjuje, zakaj toži Telekom: Veleprodajne storitve so zaračunavali predrago 1

Tožbeni zahtevki so vredni 50 milijonov evrov, a se zaradi kršitev še povečujejo, trdijo v T-2

FINANCE
Telekom Slovenije v Q1: prihodki in dobiček manjši od lanskega
Finance
Petra Sovdat Telekom Slovenije v Q1: prihodki in dobiček manjši od lanskega 5

Telekom je še povečal kreditiranje izgubaške TS Medie, ki je ne bo prodal

FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?
OGLAS
Finance
Finance PR Kako brez stresa do sončne elektrarne? (OGLAS)

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z električno energijo šele razmišljate? V vsakem primeru potrebujete pri nadaljnjih korakih za postavitev sončne elektrarne ob sebi več kot le izvajalca del. Pravi partner bo namreč poskrbel, da bo vse izvedeno kvalitetno in hitro, vi pa boste ob tem povsem brez skrbi.

FINANCE
Telekom Slovenije ima štiri nove nadzornike
FINANCE
Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda
OGLAS
Finance
Finance PR Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda (OGLAS)

Izdali so tudi svojo drugo knjigo, ki predstavlja prodajni model, ki sicer temelji na raziskavi prodajalcev v turistični dejavnosti, a ga je mogoče uporabiti tudi za prodajo drugih storitev.